Rita Behm hotelliaamiaisella. Tämän takia osa naisista pysyy hoikkina
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/behm-ja-aku-sipola-aamiaisella-put…
"Behmille tuntui riittävän varsin niukka aamiainen, mutta Aku kävi santsaamassa murkinaa."
Tässä asian ydin. Annoskoot ovat pieniä, aamiaiseksi riittää usein pelkkä kahvi ja hedelmä. Hotelliaamiaisella EI ole syytä mättää kuin norsu.
Kommentit (291)
Pari kertaa vuodessa yövyn hotelleissa ja todellakin mätän aamupalapöydässä kaiken mahdollisen lautaselle. Vasta illalla on nälkä seuraavan kerran ja onhan sekin säästöä. Aamupalapöydästä otan laukkuun vielä hetelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa vuodessa yövyn hotelleissa ja todellakin mätän aamupalapöydässä kaiken mahdollisen lautaselle. Vasta illalla on nälkä seuraavan kerran ja onhan sekin säästöä. Aamupalapöydästä otan laukkuun vielä hetelmiä.
Ei kannata syödä aina epäsäännöllisesti, se saattaa alkaa ärsyttämään vatsalaukkua ja aiheuttaa turvotuksia sekin. Myös liiallinen sekä väkinäinen vedenjuonti närästää sekä turvottaa ja aiheuttaa tukkoista pahaa oloa vatsaan.
Minä tilaan hotellissa yöpyessäni aamiaisen huoneeseen. Onko Behm vähävarainen, kun kerran käy buffetissa aamiaisella?
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan hotellissa yöpyessäni aamiaisen huoneeseen. Onko Behm vähävarainen, kun kerran käy buffetissa aamiaisella?
On, tienasi vain 135k ja firma tuotti 380k, kyllä ne pienellä toimeen tulee artistit.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain pihi, rahaa pitäisi saada miljoonittain mutta sitä ei saisi käyttää. Muilta voi huijata vaikkapa aamiaisen jos ripsiä räpsyttelee.
Rita on todellinen timantti, harvinaislaatuinen rotunainen suomalaisten naisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain pihi, rahaa pitäisi saada miljoonittain mutta sitä ei saisi käyttää. Muilta voi huijata vaikkapa aamiaisen jos ripsiä räpsyttelee.
Pääsee halvemmalla kai sitten ja samalla pääsee lehteen. Siitähän voi poikia vaikka mallin ura.
Vierailija kirjoitti:
Rita on todellinen timantti, harvinaislaatuinen rotunainen suomalaisten naisten joukossa.
Olen kauniimpi ja timanttisempi, mun frendit myös. :D
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt hoitoon tuon roduttelusi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapa on tainnut purra hienohelmoihin. Eurot kilahtelee tileille ja käydään varkaissa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt hoitoon tuon roduttelusi kanssa.
Eivät katsos ymmärrä että rotunainen on hieman erilainen, sanoisin tämän Vikmanin Erikan esimerkkinä tähän. Hän on rotunainen makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapa on tainnut purra hienohelmoihin. Eurot kilahtelee tileille ja käydään varkaissa. 🙄
Hienohelmat ovat hieman tyhmempiä naisia mutta jotkut miehet sitten pitävät heistä, eivät varmasti kykene muuhun.
Olen hoikka nainen, syön aamulla puuroa ja keitetyn kananmunan. Jos ole hotellissa syön puuroa, keitetyn kananmunan ja sämpylän, kotonakin voisin sämpylää syödä aamulla mutta en jaksa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka nainen, syön aamulla puuroa ja keitetyn kananmunan. Jos ole hotellissa syön puuroa, keitetyn kananmunan ja sämpylän, kotonakin voisin sämpylää syödä aamulla mutta en jaksa tehdä.
Paitsi puuroa ja kananmunaa siis kotona. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, tienasi vain 135k ja firma tuotti 380k, kyllä ne pienellä toimeen tulee artistit.
Jotenkin kyllä on mennyt maku, tehdään miten sattuu työt ja oma markkinointityö, sitten leveillään numeroilla. Taitaa olla tähdenlento tämä naisihminen. Rahan takia pelkästäänkö se yrittää jatkaa, ei häntä edes näy missään ja taas vaikeni julkisuudessa. Hieman omituinen emäntä tämä.
Behm antaa haastattelun -> huomionhakuisuutta
Behm ei esiinny vapaaehtoisesti julkisuudessa -> omitusta
Käytännössä -> ihan sama, mitä Behm tekee tai sanoo, on se palsan mielestä väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun innoittamana laskin varsin eilen paljonko söin hotelliaamiaisella: puuroa marjoilla 8 vajaata rkl, mango kaurajogurtti, kahvi kauramaidolla, 2 kirsikkatomaattia, pieni kulho hedelmäsalaattia.
Lounas Ikeassa : kasvispyörykät ja kahvi kauramaidolla
Illallinen: tofuwokki ja riisiä
Arvaa painoni
95 kg
Onnea! Melkein oikein!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen kaunis rotunainen. Tuskin suomalaista geeniperimää.
M35
Aku Sipola on myös huomattavan komea ja pitkä, vaikea uskoa että on supisuomalainen.
Behmin isä ainakin oli ihan supisuomalainen alkoholisti. Nimeltään Esa Behm, kuoli nuorena.
Ketä nyt piti kiinnostaa sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kyllä on mennyt maku, tehdään miten sattuu työt ja oma markkinointityö, sitten leveillään numeroilla. Taitaa olla tähdenlento tämä naisihminen. Rahan takia pelkästäänkö se yrittää jatkaa, ei häntä edes näy missään ja taas vaikeni julkisuudessa. Hieman omituinen emäntä tämä.
Behm antaa haastattelun -> huomionhakuisuutta
Behm ei esiinny vapaaehtoisesti julkisuudessa -> omitusta
Käytännössä -> ihan sama, mitä Behm tekee tai sanoo, on se palsan mielestä väärin 
Katkerille ja kateellisille kitisijöille ei mikään ole oikein, mutta kellä edes kiinnostaa heidän lapsellinen vinkuminen. Lähinnä huvittavaa ja säälittävää touhua.
Behm tekee juuri niinkuin haluaa, häntä tuskin kiinnostaa mitä täällä kukanenkin on hänestä mieltä, niin kauan kun ei tehdä rikoksia eikä rötöksiä niin kellä edes kiinnostaa toisen yksityiselämä.
Olen erittäin hoikka nainen ja syön isoja annoksia, koska olen aikuinen keholtani, liikun ja myös lepoaineenvaihduntani toimii.
Lopetan syömisen, kun tunnen vatsan olevan täysi.
Joskus isoa annosta hämmästellään. Hoikkien keho voi tarvita enemmän energiaa kuin lihavien, hoikilla ei ole varastorasvaa mitä keho hyödyntäisi energiaksi!
Siis kun huomaat kyttääväsi muiden syömistä, sano itsellesi, että hei, noiden muiden syöminen ei ole mun asia!