Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisillä on älyttömiä harrastuksia joita ei voi ymmärtää ja vieläpä maksavat niistä paljon

Vierailija
05.11.2023 |

Tässä muutama esimerkki.

Kirjojen lukeminen. Ehkä tylsintä tekemistä mitä voi olla tuijottaa pientä tekstiä satojen sivujen verran ja maksaa kirjoista jotka on kertakäyttötavaraa.

Frisbee golf. Tämä on kyllä juntti laji.

Jääkiekon sm-liigaottelussa käyminen, tuijottaa jotain runkosarjapeliä jolla ei ole mitään merkitystä ja kallistakin vielä.

Lp-levyjen ostaminen, ihmiset ostaa ylihintaisia kalliita levyjä kodin nurkat täyteen, aivan järjetöntä kun cd-levy on keksitty.

Teatterissa käynti. Voiko olla tylsempää. En menisi vaikka maksettaisiin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako noin paljon kun sinulla ei ole varaa harrastaa mitään mikä maksaa?

Vierailija
2/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleppa sinä sitten sitä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako noin paljon kun sinulla ei ole varaa harrastaa mitään mikä maksaa?

Mulla on varaa harrastaa jos haluan mutta en laita rahaa älyttömiin ja ylihintaisiin asioihin.

Vierailija
4/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko itse jotain? Minä tykkään noista kaikista, jotka luettelit. Omat harrastukseni ovat jooga, säbä, uinti, kielten opiskelu, lumilautailu, kuoro, partio ja vaellus. Onko nuo sinusta yhtä tuhoontuomittuja?

Vierailija
5/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat ja henkiset harrastukset voivat olla mielenkiintoisia. Samoin kävely. Kartat.

Vierailija
6/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko itse jotain? Minä tykkään noista kaikista, jotka luettelit. Omat harrastukseni ovat jooga, säbä, uinti, kielten opiskelu, lumilautailu, kuoro, partio ja vaellus. Onko nuo sinusta yhtä tuhoontuomittuja?

Kenellä on aikaa harrastaa näin paljon kaikkea. 

Vierailija
7/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mutta niitä ei pääse harrastamaan sijainnin takia kuin hyvin harvoin ja jotku niistä maksaa paljon.

Nuo on paljon järkevämpiä poislukien jooga jota ei voi ymmärtää.

Vierailija
8/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoista voi lainata ilmaiseksi kirjoja. Lukeminen on yksi parhaimpia harrastuksia. 

Vierailija
9/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut kirjastoista, joista saa lainata kirjoja ihan ilmaiseksi?

Vierailija
10/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kirjoja ei tarvitse ostaa, Suomessa ja monissa muissa maissa on toimiva kirjastolaitos. Lukeminen onkin minulla ihan lempiharrastus. Sen lisäksi listaltasi minun harrastuksiin kuuluu teatterissa käyminen, satunnaisesti myös museoissa ja taidenäyttelyissä. Lisäksi lenkkeilen, käyn salilla, joogaan jne.

Vierailija
11/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostat superjuntilta

Vierailija
12/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjat ja henkiset harrastukset voivat olla mielenkiintoisia. Samoin kävely. Kartat.

Eikä maksa mitään kun käyttää kirjastoa. Ap onkin tyypillinen paskajunttipersu.

Vierailija
13/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen lukeminen on erittäin passiivista istumista huonossa ryhdissä. Ja tutkimusten mukaan juuri sellainen tappaa. 

Vierailija
14/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva provo. Mutta jatka vielä antamalla esimerkkejä järkevistä harrastuksista. 

Vierailija
15/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjojen lukeminen on erittäin passiivista istumista huonossa ryhdissä. Ja tutkimusten mukaan juuri sellainen tappaa. 

Ne ne kutovat ja jotain mummopaskaa (T. Kinnunen) lukevat tantat muutenkaan pitkään elä. 

Vierailija
16/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä näkyy erityisesti ärsyttävän älykkäät ja edulliset harrastukset, jotka kehittävät yleissivistystä ja empatiaa: lukeminen ja näyttämötaide, jota voi katsoa YLE-verolla telkusta.

Vierailija
17/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen ei ole harrastus. Kirjat voivat olla harrastus mutta lukeminen ei sen enempää kuin katselu ole harrastus. 

Vierailija
18/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurettavin aloitus.

Vierailija
19/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva provo. Mutta jatka vielä antamalla esimerkkejä järkevistä harrastuksista. 

No vaikkapa purjehdus tai golf. Myös matkailu avartaa.

T. AP

Vierailija
20/53 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä näkyy erityisesti ärsyttävän älykkäät ja edulliset harrastukset, jotka kehittävät yleissivistystä ja empatiaa: lukeminen ja näyttämötaide, jota voi katsoa YLE-verolla telkusta.

Se näyttämötaide jota keski-ikäiset tantat porukassa matkustaa teattereihin katsomaan on todella kaukana älykkäästä😆