Myyn seksiä omalle miehelleni
Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen.
Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €
Kommentit (176)
Onko ap jotain rajoituksia, paljonko palveluita voi päivän aikaan ostaa? Vetäisin tilin sileäksi samantein
Vierailija kirjoitti:
Onko ap jotain rajoituksia, paljonko palveluita voi päivän aikaan ostaa? Vetäisin tilin sileäksi samantein
No kyllä se yksi sessio päivässä aika lailla maksimi on, meillä on lapsi niin se rajoittaa aika paljon mahdollisia aikoja. Isompi rajoitus on kuitenkin se että myyn vain omalle miehelleni.
-Aloittaja
Mitä palveluita miehelle tarjoat?
Lukuisat hyvät seksiketjut on poistettu tällä viikolla kuten " koska sait vierasta miestä" " lutkamaisinta mitä olet tehnyt " mutta tämmöisiä paskaketjuja täällä ei poisteta missä ei ole mitään järkeä
Vierailija kirjoitti:
Lukuisat hyvät seksiketjut on poistettu tällä viikolla kuten " koska sait vierasta miestä" " lutkamaisinta mitä olet tehnyt " mutta tämmöisiä paskaketjuja täällä ei poisteta missä ei ole mitään järkeä
Miksi tämä pitäisi poistaa? Kiinnostava aihe
Pitääkin tässä laittaa vaimolle lista seksijutuista ja vaimo sitten laittaa hintansa perään.
Näkee sitten senkin, että onko mulla varaa siihen, että sidon vaimon roikkumaan kattoon, työnnän anaalitapin peppuun ja ruoskin kunnolla. Vaimo pääsee pois, kun vannoo olevansa jatkossa kiltti tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä hiukka huolissani, jos miestäni kiihoittaisi seksistä maksaminen.
Kaikkia miehiä kiihottaa se. Kaikki eivät vain maksa ja kaikilla ei olisi varaakaan maksaa.
Miehenä haluan kommentoida, että itselleni on ajatuksena turn off, että pitäisi maksaa seksistä. Haluan toisen osapuolen olevan touhussa mukana siksi, että hän haluaa minua -en siksi että hän on palveluntarjoajana velvoitettu siihen maksun saatuaan.
Sinunlaisista miehistä käytetään ilmaisua neitsyt. Haaveissa voi elää, mutta seksi maksaa.
Kellä kiinnostaa tämmöset ja miksi pitää tänne tulla mainostamaan muille omaa horooilua ap kysyn vaan ?? Paha pakkomielle mainostaa muille
Vierailija kirjoitti:
Kellä kiinnostaa tämmöset ja miksi pitää tänne tulla mainostamaan muille omaa horooilua ap kysyn vaan ?? Paha pakkomielle mainostaa muille
Nooh, onhan tätä ketjua luettu ja vastattukin paljon, joten kai aihe jotakin kiinnostaa. Mä halusin vaan tuoda esiin, että tällaistakin on ja kiinnosti, onko muilla kokemuksia tai kiinnostusta samasta. Ja onhan täällä osalla ollut. -Aloittaja
Mies maksaa aina seksistä, tavalla tai toisella. Ihan virkistävä poikkeus, että teillä asiaa ei turhaan peitellä
Vierailija kirjoitti:
Hinnan pitäisi olla 300 euron luokkaa, nyt on ihan naurettavaa touhua.
Miehellä pitää olla suuret tulot. Voisihan sitä ajatella niin, että nainen laskuttaa seksistä 300 euroa ja mies laskuttaa 250 euroa. Miehelle jää siis maksettavaksi 50 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se yksi sessio päivässä aika lailla maksimi on, meillä on lapsi niin se rajoittaa aika paljon mahdollisia aikoja. Isompi rajoitus on kuitenkin se että myyn vain omalle miehelleni.
-Aloittaja
Jos nainen panee maksusta niin siinähän tulee jo toi kerran kuukaudessa saldo täyteen.
Tämä on provoilua tai sitten seksileikkiä mutta bisnestä se ei ole.
Vaimoni myy minulle ainakin kaksi kertaa vuodessa loppuun asti viedyn suihinoton auton renkaiden vaihtoa vastaan. Talvirenkaiden vaihdossa, jos on jo pakkasta ja mulla näpit jäässä, niin suihinottoon kuuluu myös nieleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aviomiehet maksaa seksistä, miehesi on tyhmä kun alistuu moiseen touhuun!
Miksi juuri hän on tyhmä, jos kaikki muutkin miehet maksavat seksistä? Eikä mies tässä mihinkään alistu, hän saa jotain mistä pitää todella paljon
Mies on naimisiin mennessään alkanut maksaa seksistä, siksi on väärin rahastaa vielä makuuhuoneen ovella erikseen!
Ennen eroa tunnustan ehdottaneeni tällaistakin järjestelyä. Pillun puutteessa mies on epätoivoinen.
Luojan kiitos ei toteutunut. Nyt uudessa suhteessa olen itse altavastaaja, eli en pysty niin paljoon kuin toinen haluaisi.
Se ei ole vielä kyllä maanitellut rahalla. Hmm, pitäsköhän pistää taksa..? :)
Koitin kans tätä kotona. Rouvaa ei niin paljoo kiinnosta seksi enää. Kerta viikkoon on mielestäni aika vähän niin tarjosin 50e suikkarista ja ei kelvannut. Noh sit kuitenkin koko ajan ruikuttaa raha-asioita. 5 suikkaria kuussa olis kuitenkin ihan hyvä lisätienesti.
Minä voisin maksaa kakkosesta puolisolleni. Tuskin kyllä suostuisi sittenkään.
Uskomatonta, että joku tohvelisankari suostuu tuohon. Jos olisit minun, piiskaisin sut ja jos et edelleenkään antaisi, eroaisin sinusta maailma on kauniita naisia täynnä. Sinulle ei ole mitään tarvetta.
Nooh jos sitä vaikka kymppitonnin saisi siitä että konttasi omassa kodissaan vaipoissa niin varmaan aika moni konttaisi. -Aloittaja