Miksi mies ehdottaa kevyttä tapailua seksin ym. merkeissä?
Tapasin miestä muutaman kerran. Ensimmäisen kerran jälkeen alkoi tuntua ettei hän ole minusta kiinnostunut. Kutsuin hänet kuitenkin kylään. Hän ehdotti tuolloin josko tapailtaisiin ilman sen kummempia sitoumuksia. Ilmeisesti niin, että etsii samalla sopivampaa.
Minusta tuollaisen ehdottaminen on todella loukkaavaa. Vaikuttaa siltä, että seura kelpaa seksiin paremman puutteessa.
Kukaan mies, johon olen rauhassa tutustunut, ei ole ikinä ehdottanut moista. Ovat kyllä halunneet seurustella ja käyttäytyneet kunnioittavasti sen mukaan. Netistä löytyy näitä, jotka ehdottaa sitten puolituntemattomalle näin...
Miksi mies ehdottaa tällaista?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Luulee olevansa taivaanlahja naisille, mutta ei ole. Ei ymmärrä olla yksi yhdelle, vaan luulee tosiaan voivansa valloittaa maailman naiset. Älä ota sikaa!
Eikö se nyt kuitenkin ole ihan asiallista heti alkuvaiheessa ilmoittaa rehellisesti mitä haluaa? Kerrankin mies on rehellinen, ja vedetään kölin alta. Säästyy Ap:ltakin aikaa, jos etsii vakavampaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että olet valinnut miehen tapaamiseen vain ulkonäön perusteella.
En. Meinasin svaipata vasuriin. Profiilitekstin vuoksi painoin sydäntä. Toki mies osoittaitui omaan silmään komeaksi johtuen ihanista yksityiskohdista.
Varmaankin suuri osa kommentoijista huomasi aloituksestani mun tietävän mistä kyse. Kunhan kysyin. Miehet yleensä tykkää musta ja arvostaa minua, mutta ei jostakin syystä nämä muutaman kerran tapaamani nettimiehet. Tai eihän yhdestä kerrasta voi vetää johtopäätöstä....
Petyin kyllä mieheen, koska profiilinsa puolesta vaikutti muunlaiselta tyypiltä. Varmaan siihen on jokin syy miksi päädyin siihen kategoriaan, jolle tällaista voi ehdottaa. Jää varmaankin ikuiseksi mysteeriksi, koska en kysy häneltä enää asiasta.
Aloittaja
Kai sellaista vo
Ei sellaista ehdoteta naiselle, jota arvostaa pätkääkään ja jota ei vielä tunne kunnolla. Sama kuin kysyisi: "Oletko niin yksinkertainen, että alat ilmaishuo*akseni siihen asti kunnes jotakin parempaa ilmaantuu?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa siinä on ehdottaa seksisuhdettä? Ymmärrätkö, että monella on nykyään fwb suhteita?
fwb = friends with benefits = kavereita hyödyn keraMiehille tuo fwb tarkoittaa sitä, että saavat tulla panemaan, milloin haluavat-se friends osuus ei toteudu.
Kyllä se omalla kohdalla on toteutunut. Vietetty viikonloppuja yhdessä, laitettu ruokaa, saunottu, juotu viiniä, käyty ravintoloissa ja katseltu elokuvia. Ei sitä pelkän pikapanon takia edes jaksa lähteä vierailulle naisen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ilmeisesti melko tasokas ja voi olla sinua korkeatasoisempi seksuaalisessa markkina-arvossa mitattuna. Siinäpä tuo selitys on; hänen ei tarvitse sitoutua sinuun etkä myöskään ole niin tasokas, että hän haluaisi sitoutua juuri sinuun.
Millainen on tasokas mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt paljastit itsesi! Jos suhtautumisesi seksiin on noin vastenmielinen niin miesten kannattaa pysytellä kaukana sinusta...
Vastenmielinen? Sekö vastenmielistä, että harrastaa seksiä vain merkityksellisessä parisuhteessa sitä pihtaamatta. Joo, saat sä olla mitä mieltä tahansa, mutta ei sun totuus ole kaikkien totuus.
Paitsi että se pihtaaminen ja seksin käyttö vallankäyttövälineenä jatkuu tietysti myös siinä suhteessa, joten yksikään täysjärkinen mies ei ala tuollaista riskiä ottamaan.
Eihän jatku. On edesvastuutonta nus-sia menemään ympäriinsä ja levitellä tauteja. Moni on kuollut seksistä saatuihin ylä- ja alapään syöpiin. Järkevät seksistä nauttivat ihmiset pihtaavat parisuhteen ulkopu
Yhdeksän kertaa kymmenestä jatkuu, joten aivan turha ottaa tuollaista riskiä. Seksin käyttö vallan välineenä kertoo joka tapauksessa kaiken tuollaisesta mukamas naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hämilläni siitä, että seksisuhteen ehdottaminen koetaan loukkaavana. Mikä siinä on niin kauheaa?
Se kertoo siitä että mies näkee kyseisen naisen halpana ja helppona h*orana. Jos nainen on kaikkea muuta kuin sellainen, totta hitossa se loukkaa.
No eikä kerro, vaan se kertoo siitä että mies ei muuta nyt etsi. Oikeasti, sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Äläpä viitsi haukkua selväsi fiksumpia kuin sinä!
Sivusta...
En viitsikään. Tyhmältähän tuosta kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaat patjaksi muttet tyttöystäväksi.
M30
Tässähän oli kyse puolituntemattomasta nettimiehestä. Eli mitä väliä, jos ei kelpaa. Netissä pyörii kaikenlaisia outoja moukkia muutenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hämilläni siitä, että seksisuhteen ehdottaminen koetaan loukkaavana. Mikä siinä on niin kauheaa?
Se kertoo siitä että mies näkee kyseisen naisen halpana ja helppona h*orana. Jos nainen on kaikkea muuta kuin sellainen, totta hitossa se loukkaa.
No eikä kerro, vaan se kertoo siitä että mies ei muuta nyt etsi. Oikeasti, sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
No esimerkiksi tuossa aloituksen tapauksessa mies oli sanonut, että panisi ap:ta sillä aikaa kun etsii parempaa. Että kyllä ainakin tässä tapauksessa mies nimenomaan etsi jotain muuta, ap kelpaa paremman puutteessa pantavaksi.
Eikä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt paljastit itsesi! Jos suhtautumisesi seksiin on noin vastenmielinen niin miesten kannattaa pysytellä kaukana sinusta...
Vastenmielinen? Sekö vastenmielistä, että harrastaa seksiä vain merkityksellisessä parisuhteessa sitä pihtaamatta. Joo, saat sä olla mitä mieltä tahansa, mutta ei sun totuus ole kaikkien totuus.
Paitsi että se pihtaaminen ja seksin käyttö vallankäyttövälineenä jatkuu tietysti myös siinä suhteessa, joten yksikään täysjärkinen mies ei ala tuollaista riskiä ottamaan.
Eihän jatku. On edesvastuutonta nus-sia menemään ympäriinsä ja levitellä tauteja. Moni on kuollut seksistä sa
Ei harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että olet valinnut miehen tapaamiseen vain ulkonäön perusteella.
En. Meinasin svaipata vasuriin. Profiilitekstin vuoksi painoin sydäntä. Toki mies osoittaitui omaan silmään komeaksi johtuen ihanista yksityiskohdista.
Varmaankin suuri osa kommentoijista huomasi aloituksestani mun tietävän mistä kyse. Kunhan kysyin. Miehet yleensä tykkää musta ja arvostaa minua, mutta ei jostakin syystä nämä muutaman kerran tapaamani nettimiehet. Tai eihän yhdestä kerrasta voi vetää johtopäätöstä....
Petyin kyllä mieheen, koska profiilinsa puolesta vaikutti muunlaiselta tyypiltä. Varmaan siihen on jokin syy miksi päädyin siihen kategoriaan, jolle tällaista voi ehdottaa. Jää varmaankin ikuiseksi mysteeriksi, koska en kysy häneltä enää asiasta.
Tietysti ehdotetaan jos haussa on seksisuhde. Oikeasti, onko teidät kaikki pudotettu lapsena pää edellä asfalttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petyin kyllä mieheen, koska profiilinsa puolesta vaikutti muunlaiselta tyypiltä. Varmaan siihen on jokin syy miksi päädyin siihen kategoriaan, jolle tällaista voi ehdottaa. Jää varmaankin ikuiseksi mysteeriks
Sinut ilmeisesti on, kun otit asian puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi tuossa aloituksen tapauksessa mies oli sanonut, että panisi ap:ta sillä aikaa kun etsii parempaa. Että kyllä ainakin tässä tapauksessa mies nimenomaan etsi jotain muuta, ap kelpaa paremman puutteessa pantavaksi.
Eikä sanonut.
Suora lainaus aloituksesta: "Hän ehdotti tuolloin josko tapailtaisiin ilman sen kummempia sitoumuksia. Ilmeisesti niin, että etsii samalla sopivampaa." Miten sinä sitten tämän tulkitset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sanonut.
Juuri niin miten mies sanoi. Hän etsii seksisuhdetta ilman sitoumuksia. AP:n omista hullun tulkinnoista en ole kiinnostunut hevonvitunkaan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tajusin kyllä. Pointtini oli että jos etsit parisuhdetta, silloin etsit parisuhdetta etkä ala kerjäämään siltä naiselta jotain fwb-suhdetta, mitä et oikeasti edes halua. Toi nimittäin antaa susta todella epätoivoisen vaikutelman. Ja usko pois, tuollaisen kaikki käy kunhan saan sulta edes jotain -miehen kyllä tunnistaa ja heille ehdotetaan suoraan sitä kaveruutta."
Miksei voi tehdä kompromissiratkaisua? Jos toinen haluaa parisuhdetta ja kaveruutta, niin FWB-suhde on sopiva kompromissiratkaisu. Kukaan mies ei suostu pelkkään kaveruuteen, jos haluaa naiselta enemmän.
Mitä nainen saa tosta suhteesta? Kämppäkavereita saa Torista ja Facesta. Seksiä satisfyerilta. Ei naisen tarvitse "tyytyä" pystyyn kuolleeseen suhteeseen.
Mitä mies saa pelkästä kaverisuhteesta naiseen? Ei yhtään mitään. Pelk
Näin paljon miehet arvostaa naista persoonana ja ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ehdottaa miehelle fwb suhdetta, niin tarkoittaako se silloin sitä että se nainen näkee sen miehen halpana ja helppona h*orana?
Vai toimiiko tuo sinun logiikkasi vain niissä tapauksissa joissa ehdottaja on mies, ja ehdotuksen kohde on nainen?
No kyllähän se tarkoittaa, että mies ei minulle elämänkumppaniksi kelpaa. Mitäpä sitä peittelemään.
Kenellekään muulle tapahtunut? Kun olet kieltäytynyt jyrkästi miehen ehdottomasta seksisuhteesta, mies alkaakin selittelemään että ei tarkoittanut sitä vaan onkin ihan tosimielellä liikenteessä. Mikä tässä on takana? Olenko miehen mielestä niin suuri saalis että on valmis lurittelemaan mitä vaan paskaa saadakseen minut sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa siinä on ehdottaa seksisuhdettä? Ymmärrätkö, että monella on nykyään fwb suhteita?
fwb = friends with benefits = kavereita hyödyn keraMiehille tuo fwb tarkoittaa sitä, että saavat tulla panemaan, milloin haluavat-se friends osuus ei toteudu.
Kyllä se omalla kohdalla on toteutunut. Vietetty viikonloppuja yhdessä, laitettu ruokaa, saunottu, juotu viiniä, käyty ravintoloissa ja katseltu elokuvia. Ei sitä pelkän pikapanon takia edes jaksa lähteä vierailulle naisen luokse.
Sama juttu mulla. Olin aikanaan muutaman vuoden ajan fwb suhteessa, ja paljon vietettiin aikaa ihan elokuvissa ja taidenäyttelyissä käyden, ruokaa yhdessä tehden, kävelyillä jne. Olin jopa tämän kyseisen naisen aveccina pari kertaa eräissä hänen työhön liittyvissä tapahtumissa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ehdottaa miehelle fwb suhdetta, niin tarkoittaako se silloin sitä että se nainen näkee sen miehen halpana ja helppona h*orana?
Vai toimiiko tuo sinun logiikkasi vain niissä tapauksissa joissa ehdottaja on mies, ja ehdotuksen kohde on nainen?
No kyllähän se tarkoittaa, että mies ei minulle elämänkumppaniksi kelpaa. Mitäpä sitä peittelemään.
Minulle, naimisissa olevalle naiselle, on esitetty tällaisia kevytsuhteita useasti. Olen myös miettinyt, että miksi minut on luokiteltu tähän halpa ja helppo- kategoriaan. En edes juuri meikkaa, ei ole tatuointeja, shokkivärejä, paljatavaa pukeutumista, tekoripsiä tms. En tajua aina miten miesten ajatus kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle, naimisissa olevalle naiselle, on esitet
Kuka sinulle tuollaisia tarjouksia oikein esittää, ja missä asiayhteydessä?
Miehille tuo fwb tarkoittaa sitä, että saavat tulla panemaan, milloin haluavat-se friends osuus ei toteudu.