Elämäni biisi -pressalähetystä katsoi jopa 1,5 milj. suomalaista! Älkää väittäkö etteikö tällä olisi vaikutusta vaaleihin.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn oli ohjelmassa kaikista presidentillisin, arvokkain, mutta kuitenkin itseironinen ja rento. Rehnillä oli terävin läsnäolo, tilanteen taju. Lisäksi hänestä huokui se piirre, mitä ilman valtionjohtaja ei antiikin ajoista alkaen ollut uskottava, hänessä on ehdokkaista eniten maskuliinisuutta. Edellä olevat ominaisuudet tekevät Rehnistä sopivimman puolustusvoimien ylipäälliköksi.
Siellä taitaa kotiäiti unelmoida ylipäälliköstä...
Moni on aivopesty toljottamaan kaikenlaisia ohjelmia. Ja uskomaan kaiken kaikesta. Luottamaan.
Käytöksen imitoiminen on yksi kiusaamisen muoto.
En ikinä tuhlaisi aikaani tämän paikan katsomiseen. Johtuu siitä ettei ole mitään aikomusta äänestää.
Jussi Halla-Aho oli selkeästi paras ja saa etulyöntiaseman presidentinvaaleihin. Gallupkannatus on selkeässä nousussa seuraavissa gallupeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn ehkä poikkeus, siitä ei (vielä) ole tullut sellaista fiilistä. Mutta vielä ehtii.
Juuri Rehn oli nyt rennoin, mielestäni myös oikealla tavalla varmin. Hänessä näkyi nyt sitä miestä, mitä tässä tilanteessa ainakin minä kaipaan.
Esim. kun tuli puheeksi ne Väinö Linnan tuntemattoman teemat, Rehn syttyi, mutta oli kepeä, osasi heittää huumoria, mutta oli ennen kaikkea mies. Minä etsin nyt puolustusvoimien ylipäällikköä naisena, enkä näe muita siihen virkaan mahdollisina.
Kyllä minä kallistun Rehniin. Näin Rehnissä nyt luonnetta.
Olisipa Marko Ahtisaari ehdokkaana, niin toisella kierroksella voisi olla Ahtisaari-Rehn kamppailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Marko Ahtisaari ehdokkaana, niin toisella kierroksella voisi olla Ahtisaari-Rehn kamppailu.
Sitä luonnetta tosiaan täytyy siinä virassa olla. Tasaista ja varmaa luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidenttiehdokkaita olen katsonut sillä tulokulmalla, että kenelle antaisin tai uskoisin hätätilanteessa hoitaa vaikka oman lompakkoni tai muun itselle tärkeän asian.
Tuo on hyvä arviointikriteeri. Että kenelle uskoisit asioittesi hoidon tai kenen presidenttinä ollessa nukut yösi kaikista rauhallisimmin.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan on vaikutusta vaaleihin. Katsoin koko lähetyksen.
Yllätyin A.S levottomuudesta ja siitä, kuinka kommentoi suu virneessä muita vieraita. Höläytetään sopimatonta huumori mielessä.
Ihme tarinaa Jussista kertoili, että takahuoneessa hän tekee blaa blaa blaa. Keksityt jutut ei oikein sovi pressan virassa olevalle.
Niinpä. Stubbin sisäinen koulukiusaaja pääsi taas ääneen.
Tekijöiden kannalta hyvä sitten, että joku katsoi. Minulta on jäänyt katsomatta pääministerijakso, kissantappajajakso ja tämä eilinen.
Jos sitten taas joskus sellaisia vieraita, että viitsii jotenkin kuunnella ja varsinkin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Li Andersson ei ollut mukana. Muuten kukaan muu ei olisi saanut sanoa sanaakaan.
Älkää jaksako puhua paskaa. Li Andersson oli "tavisten" kanssa ohjelmassa pari kuukautta sitten ja oli asiallisesti hiljaa kuunnellen muiden tarinoita kunnes tuli omansa vuoro.
Mut kylläpäs tuolla ei olis malttanut hiljaa olla koska nää eivät ns taviksia olleet. Oikeaan osui jako tällä kertaa.