Dune, naurettavan huono leffa!
Kommentit (32)
Kyllä tämä paranee varmasti tosi paljon jos on lukenut ne kirjat. Ymmärtää mitä tässä tapahtuu, elokuvassa kun ei montaakaan asiaa selitetä kunnolla.
Itse olisin kiinnostunut elokuvan visuaalisesta puolesta, mutta trailerin perusteella on samanlainen kuin Blade Runner 2049: eli lavasteet ovat kuin Ikean kuvastosta ja kaikkea peittää sankka sumu.
Eka osa oli loistava, kakkonen taas ihan järjetöntä roskaa. Miksi teit näin, Villeneuve?
Ainakin eka leffa aika keskinkertainen, vaikka visuaalisesti kiva. Annetaan vaikka 3/5. Olen tosin kuullut, että uusin on huomattavasti parempi. En siis ole itse vielä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä oli huonoa?
Ykkösosa kolme tuntia tylsyyttä. Todella hidastempoinen. Kasarin dunessa tarina laitettiin pakettiin kahdessa tunnissa 👍
Mä en taas voi sietää näitä supersankari piu piu leffoja. En maksaisi sellaisen näkemisestä.
Niin vähän tulee katsottua elokuvia, etten tiennyt tästä uudesta versiosta mitään. 1984 ilmestyneen olen katsonut joskus 80-luvun lopulla. Mielenkiinto heräsi senvuoksi, kun huomasin Stingin olevan mukana. Ainoa mielikuva siitä on se, etten meinannut pysyä hereillä.
En jaksa näitä kolmen tunnin leffoja. Olenko ainoa jonka mielestä elokuvat järjestään venytetään liian pitkiksi?
Lähtökohtaisesti Momoa alentaa elokuvan arvoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että Harkonnen-suku on Suomesta, alunperin Härkönen?
Se on alunperin Venäläis-Suomalainen suku.
Eikös se vain ottanut nimen puhelinluettelosta koska kuulosti häijyltä.
Se on alunperin Venäläis-Suomalainen suku.