Videopelailevat aikuiset on jotenkin kehityksessä jälkeen jääneitä
Lapsellisia lapsille suunnattuja pyssysankarileikkejä ja muuta typerää. Kasvakaa jo aikuiseksi!
Kommentit (29)
Niinpä ovatkin. Vähän samalla tavalla kuin vauva.fi palstalle kirjoittelijat.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ovatkin. Vähän samalla tavalla kuin vauva.fi palstalle kirjoittelijat.
Mä teen kumpaakin :/
Onko se AP:lta pois jos joku tykkää pelaa?
laitahan jo Korkki kiinni!!
Eipä tuo, että olen 90-luvulta saakka pelannut videopelejä suht aktiivisestikin ja pelaan edelleen, ole estänyt tohtorintutkinnon hankkimista tai sadantonnin vuosituloja. Peleissä on kuitenkin aika paljon valikoimaa.
Ja niin minä mieleni pahoitin kun en itse osaa pelata...
Olen pelaillut erilaisia pelejä 80-luvulta lähtien ja olen taatusti älykkäämpi kuin sinä.
N42
Aikuiset eivät yleensä pelaa lasten pelejä.
T. Akateeminen pelaaja
Se on hauskaa kun osaa, mutta jotkut voivat siitäkin tulla riippuvaiseksi. Ei haittaa sun mielipiteesi, olen paljon sinua kehittyneempi.
Vähintään yhtä pahasti kehityksestä ovat jääneet jälkeen aikuiset, jotka viihdyttävät itseään iltasaduilla esimerkiksi suoratoistopalveluja seuraten tai kuunnellen jonkun päästään keksimää, kuvitteellista tarinaa.
Retardit dissaa täällä videopelien pelaajia taas.
Mikäpäs sinä Ap olet moittimaan toisten ihmisten kehityksen jälkeenjäämistä, kun itse olet heitä taantuneempi. Kirjoituksesi ulkoasusta saa sen käsityksen, että opintosi ovat jääneet vaiheeseen, tekstisi on täynnä törkeitä ja alkeellisia kielioppivirheitä.
Et sitten tän parempaa provoa keksiny? Älä soita meille, me soitamme sinulle..NOT.
Ehdottomasti. Kaikki mensatyypit sen sijaan luuhaavat instassa ja seuraavat silmä kovana temppareita.
Minua ei häiritse, jos joku pitää pelaamista lapsellisena. Jos sama ihminen kuitenkin kertoisi seuraavansa tv-sarjoja tai katsovansa fiktiivisiä elokuvia, nauraisin päin naamaa. Jos aikuisuudessa on tällä tavoin määriteltäviä tasoja, korkeimpaan luokkaan yltää äärimmäisen harva.
Tuosta yleensä kehitytään koodariksi tai muusikoksi pelifirmoihin.
ok