Videopelailevat aikuiset on jotenkin kehityksessä jälkeen jääneitä
Lapsellisia lapsille suunnattuja pyssysankarileikkejä ja muuta typerää. Kasvakaa jo aikuiseksi!
Kommentit (29)
Ihmiset ovat nykyään niin lapsellisia. Videopelejä, syntymäpäivien viettämistä aikuisena, hekoheko tiktok videoita jne.
AP on suomiakka, jonka hauras ego ja surkea itsetunto ei kestä sitä, kun miehellä on 4000 euron gaming PC ja mies antaa enemmän huomiota Minecraftille kuin katkeralle suomiakalle. M28
Eipä tuo ole älystä tai sen puutteesta kiinni.
Minua kiinnostaa se, miksi jotkut pitävät niin valtavasti videopeleistä, mutta esimerkiksi minun kiinnostukseni on tasan nolla. Ei yhtään kiinnosta. Olisi kiva tietää, onko näillä ääripäillä muitakin yhteisiä ja erottavia ominaisuuksia.
Mitä nyt noita mieheni pelailuja olen seurannut ja joskus kokeillut niin ei ole mitään kovin helppoa hommaa. Itsehän tosiaan samaan aikaan roikun täällä tai värittelen jotain aikuisten värityskirjoja, että kummankohan toiminta enempi kehittää ja vaatii aivosoluja
No minä olenkin lievästi kehitysvammainen, älyllisesti noin 12-vuotiaan lapsen tasolla. Eli useimpiin muihin ihmisiin verrattuna vajaa.
Aijjai, eikö isi ostanu Nintendoa lapsena niinkuin naapurin Kalle sai esiteltyä omansa ja jäit katkeraksi ?
Muiden tekemisiä vahtaavat henkilöt on psykiatrian termein "irti realiteeteista" ja vahvasti syrjäytyneitä.
No ei tälle Aihe vapaallekaan kirjoittava ihminen ja keskusteluja lukeva ihminen penaalin terävin kynä voi olla.
Mitenkä selität k-18 videopelit? En usko että lapsille suunnattu.