Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Videopelailevat aikuiset on jotenkin kehityksessä jälkeen jääneitä

Vierailija
04.11.2023 |

Lapsellisia lapsille suunnattuja pyssysankarileikkejä ja muuta typerää. Kasvakaa jo aikuiseksi!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä selität k-18 videopelit? En usko että lapsille suunnattu. 

Vierailija
22/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyään niin lapsellisia. Videopelejä, syntymäpäivien viettämistä aikuisena, hekoheko tiktok videoita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on suomiakka, jonka hauras ego ja surkea itsetunto ei kestä sitä, kun miehellä on 4000 euron gaming PC ja mies antaa enemmän huomiota Minecraftille kuin katkeralle suomiakalle. M28

Vierailija
24/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole älystä tai sen puutteesta kiinni.

Minua kiinnostaa se, miksi jotkut pitävät niin valtavasti videopeleistä, mutta esimerkiksi minun kiinnostukseni on tasan nolla. Ei yhtään kiinnosta. Olisi kiva tietää, onko näillä ääripäillä muitakin yhteisiä ja erottavia ominaisuuksia.

Vierailija
25/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt noita mieheni pelailuja olen seurannut ja joskus kokeillut niin ei ole mitään kovin helppoa hommaa. Itsehän tosiaan samaan aikaan roikun täällä tai värittelen jotain aikuisten värityskirjoja, että kummankohan toiminta enempi kehittää ja vaatii aivosoluja

Vierailija
26/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olenkin lievästi kehitysvammainen, älyllisesti noin 12-vuotiaan lapsen tasolla. Eli useimpiin muihin ihmisiin verrattuna vajaa.

Vierailija
27/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjai, eikö isi ostanu Nintendoa lapsena niinkuin naapurin Kalle sai esiteltyä omansa ja jäit katkeraksi ?

Vierailija
28/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden tekemisiä vahtaavat henkilöt on psykiatrian termein "irti realiteeteista" ja vahvasti syrjäytyneitä.

Vierailija
29/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tälle Aihe vapaallekaan kirjoittava ihminen ja keskusteluja lukeva ihminen penaalin terävin kynä voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan