Rehellisesti- Käytätkö e-passi edut vain itsellesi?
Kommentit (22)
Kyllä. Miten niitä voi edes toisille käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Keinot on kun tietää missä asioida.
Pyrin käyttämään, mutta jos saldo uhkaa vanheta ostan elokuviin sarjalippuja, joita käyttää sitten myös lapset.
Vierailija kirjoitti:
Pyrin käyttämään, mutta jos saldo uhkaa vanheta ostan elokuviin sarjalippuja, joita käyttää sitten myös lapset.
Meillä päin ne e-passilla ostetut sarjaliput ovat henkilökohtaisia ja henkkarit tarkastetaan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin ne e-passilla ostetut sarjaliput ovat henkilökohtaisia ja henkkarit tarkastetaan joka kerta.
Eilen maksoin 3 lippua, joista yhden käytin minä.
En. Olen monena vuonna ostanut esim sarjalippuja elokuviin. Näitä ei koskaan tarkasteta. Perheen teinit käyttää suurimman osan 20 lipusta. Nyt ostin 3 kuukautta kuntosalille. Tämä toki henkilökohtainen.
Käytän. Saldo ei riitä edes koko mun harrastusmaksuun, joten maksan ePassilla siitä vain osan.
Joskus tarjoan lounaan jolle kulle. Toimii myös toiseen suuntaan eli ihan fifty-sixty menee.
Olen käynyt ostaa laskettelureissulla päivälipun ja sujauttanut sen sitten puolison taskuun.
Mulla ei tule käytettyä, kun saldoa on monta sataa, mutta sitä voi käyttää vain pari euroa per ruokailu tms. En viitsi maksun yhteydessä alkaa säätämään e-passin kanssa. Elokuvalippuihin voisin tuota ehkä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs alapeukuttamista tässä on? Näin meillä toimitaan.
finnkinon sarjalipuusta ja keilaratavuokrista on hyötynyt koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Käy hakemassa lounasta vaikka puolisolleen.
Minulla ei ole kyseistä passia, mutta jos sen käyttö on tehty hankalaksi, haja-alueilla käyttöpaikkoja on vain vähän ja saldo uhkaa vanheta, niin totta maar sen voi käyttää muun perheen hyväksi. Eipä se ole kuin rahan siirtelyä perheen sisällä. Jos leffalipun maksaa äiti lompakostaan tai passilla, niin ei väliä.
Käytän vain itselle. Kaikki 300 euroa per vuosi kuluu harrastukseen.
En käytä. Kyllä palveluntuottajat myös hyötyy niiden käytöstä.
käytän