Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anne Kukkohovi on ihana

Vierailija
04.11.2023 |

Miten on voinut säilyä noin nuorekkaana ja seksikkäänä. Varmasti luomu eikä mitään kauneusoperaatioita. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Naapurin 150kg isäntäkin tykkää. Vaimostaan en ole varma.

Vierailija
2/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näin miehenä koskaan ymmärtänyt hänen ihanuuttaan. Ehkä olen viisikymppisenä liian nuorta ikäpolvea ymmärtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole näin miehenä koskaan ymmärtänyt hänen ihanuuttaan. Ehkä olen viisikymppisenä liian nuorta ikäpolvea ymmärtämään.

Anne Kukkohovi on 53-vuotias. 

Vierailija
4/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Naapurin 150kg isäntäkin tykkää. Vaimostaan en ole varma.

Mua vaan aina naurattaa sen instatykkäykset.

Jos pääsisi Annen kanssa ns hommiin ,varmaan kuolisi. Sen verran lihava on, jos edes mitään hommia pystyy tekemään. 

Vierailija
5/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi! T. Bi-nainen

Vierailija
6/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on meiltäpäin kotosin. Nuorempana paneksittiin useammankin kerran. M54.

Vierailija
7/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa häntä lättäilyt kiinnostaa.

Vierailija
8/39 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hataralla otannalla vain sen mitä olen harvoin sattunut näkemään,niin mahdollisesti penaalissa on terävämpiäkin kyniä.

Vierailija
9/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että näytän paremmalta kuin saman ikäinen A.K. ja en ole ottanut invasiivisia tehosteita nassukkaan 😅

Vierailija
10/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin teidät molemmat.

Vierailija
11/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittää, 53v ja mahdoton halu näyttää 25v 

Vierailija
12/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne nyt vain sattuu olemaan suomalaisten naisten ehdotonta huippulaatua, ja siksihän te möhömahaiset akat annelle niin kateellisia olettekin.

Vierailija
13/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annen (ja muiden kaltaistensa) viesti ja sen suomennos:

Viesti: "Kyllä ei ole selibaatissa oltu! Uskotteko?! Ihan varmasti on sekstattu niin että savu korvista nousee!! Uskotteko? Ihan varmasti on! Eilenkin melkein naitiin, ja toissapäivänä! Ihan mahdotonta on tämän seksin mylläkän kanssa! Uskotteko ihan varmasti???!"

....ja suomennos....

"hiljaista on pidellyt seksin suhteen. Vaihtareilla sivaltelee, ja ei ole nuo pistokset ja rasvaimut ilmaisia. Ei oikein huvita enää, mutta pääasia että toiset naiset kadehtii vaikka ei itseä huvitakaan..."

Vierailija
14/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että näytän paremmalta kuin saman ikäinen A.K. ja en ole ottanut invasiivisia tehosteita nassukkaan 😅

Kuvat jakoon tai valehtelet.

Vierailija
15/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne nyt vain sattuu olemaan suomalaisten naisten ehdotonta huippulaatua, ja siksihän te möhömahaiset akat annelle niin kateellisia olettekin.

Moi Anne!

Vierailija
16/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin!

Vierailija
17/39 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en ymmärrä hänen hehkutustaan. Olen ymmärtänyt, että hän on entinen malli. Itse en muista häntä ollenkaan malliajoiltaan. Nousi ilmeisesti julkisuuteen vasta, kun malliura oli ohi. Tai ainakin minä olen vasta hänestä kuullut, kun alkoi nämä juontojutut ja niiden mukana tuli lehtien sivuille. Mutta ei siis herätä minussa mitään vipinää puntissa.

Vierailija
18/39 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson just Koko Suomi leipoo-ohjelmaa ja ihmettelen tuota Annen naamaa. Miten siitä on tullut tuollainen, pilannut itsensä.

Vierailija
19/39 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juontaja Kukkohovin nenä-ääni on jäätävän kamala.

SeksiavautumisensaMyötähäpeän määrää en voi sanoin kuvata itse olen samaa ikäluokkaa ja voin sanoa että 20-30 -vuotiaat urheilijanuorukaiset eivät ole kiinnostuneita yli 50 v naisihmisistä. Annen juureen asti tekoblondi tukka ja piikitetyt kasvot eivät mitenkään auta asiaa. Ikä näkyy ja kuuluu hänessä.

Vähänpä ymmärrät 20-30-vuotiaitten nuorukaisten sielunelämää. Ihan saa valita itselle sopivan sipakassa kunnossa oleva 50-65-vuotias naisihminen. t. nainen vm 61

Vierailija
20/39 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on samaa ikäluokkaa kuin minä ja muistan hänet hyvin Anttilan kuvastoista. Oli tosi hyvännäköinen tsirbula ja varmasti olisi ikääntynyt kauniisti, jos olisi jättänyt piikit vähemmälle. Sääli, todella sääli, että lähti sille tielle. 

Itsellä ei vielä naamassa ole pahemmin ryppyjä, mutta kaulassa ja käsissä kyllä. Mulle nuorekkaana säilyminen on ensisijaisesti fyysisestä (ja sen myötävaikutuksella henkisestä) kunnosta huolehtimista. Mutta kukin tyylillään, toki.