Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin halunnut keskustella tapailunaisen roikkuvista kasseista :(

Vierailija
04.11.2023 |

Vitjamunuus on ilmiö, joka koskettaa myös naisia!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, entä sitten tää: kumpi on naisellisempaa, sheivatut vai sheivaamattomat kassit?

Vierailija
22/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein naisilla ei ole kyseisiä ulokkeita.

Nykyään voi olla.

Minulla on ollut koko ikäni isot rinnat tai alussa ne sai kyllä hyvillä liiveillä nousemaan ollen hyvän näköiset. Leikkauttasin ne pois mutta kun pelkään komplikaatioita. On ne ihan kamalat varsinkin helteillä kun ne aluset alkaa sientä pukkaamaan ja saa apteekin voiteita sinne lätätä tullen se kalliiksikin. Liivejä täytyy pitää välillä yölläkin kun kuukautiskierrosta riippuen rinnat painavat ja tulevat kipeiksikin. Olisin ennemmin ihan rinnaton kun näistä kärsisin.

Ikinä ei voi vaan mennä pelkässä tee paidassa ihmisten ilmoille eikä varsinkaan ilman liivejä. Kyllä jotkut kulkevat mutta minä en kehtaisi. Helteilläkin pitää olla päällystakki ettei tunnu liian alastomalta. Kadehdin niitä jotka voivat kulkea helteillä vain ohut paita päällä.

Ei ole mtään helppoa elää sellaisten isojen ulokkeiden kanssa jos joku sellaista kuvittelee. Kateeksi käy pienirintaisia tai ihan rinnattomia. Ei tarvitse tulla paljoa hellettä kun rinnan aluset alkavat heti oireilemaan. Näistä ei ole mitään hyötyä muuta kuin kalliiksi tulee niiden hoitaminen ja liivien ostaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein naisilla ei ole kyseisiä ulokkeita.

Nykyään voi olla.

Minulla on ollut koko ikäni isot rinnat tai alussa ne sai kyllä hyvillä liiveillä nousemaan ollen hyvän näköiset. Leikkauttasin ne pois mutta kun pelkään komplikaatioita. On ne ihan kamalat varsinkin helteillä kun ne aluset alkaa sientä pukkaamaan ja saa apteekin voiteita sinne lätätä tullen se kalliiksikin. Liivejä täytyy pitää välillä yölläkin kun kuukautiskierrosta riippuen rinnat painavat ja tulevat kipeiksikin. Olisin ennemmin ihan rinnaton kun näistä kärsisin.

Ikinä ei voi vaan mennä pelkässä tee paidassa ihmisten ilmoille eikä varsinkaan ilman liivejä. Kyllä jotkut kulkevat mutta minä en kehtaisi. Helteilläkin pitää olla päällystakki ettei tunnu liian alastomalta. Kadehdin niitä jotka voivat kulkea helteillä vain

Tässä avauksessa puhuttiin naisten kiveksistä, ei rinnoista.