Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat niin epäsosiaalisia, että pendoliinoista ne 2. luokan yhden istuttavat paikat on aina varattu?

Vierailija
04.11.2023 |

Hyi hyi. Pitäisi olla sosiaalinen ja jutustella tuntemattoman vieruskaverin kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun matkustan junalla varaan InterCitysta sellaisen neljän hengen hytin vaikka matkustan yksin. Ei voisi vähempää kiinnostaa jutella kenenkään kanssa tai joutua kuuntelemaan mekastusta.

Vierailija
2/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän ei sinua haittaa, kun olet itse sosiaalinen ja varaat paikan jonkun onnettoman vierestä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajille tiedoksi, että aloitus oli sarkasmia.

Vierailija
4/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä tarkoita. :D Mä tykkään olla matkoilla omissa oloissa ja en pidä metelistä. Jutella voi vaikka lentokentällä tai kahvilassa.

Vierailija
5/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minua vain harmitti se, kun en saanut itselle varattua tuota yhden hengen paikkaa! :)

Vierailija
6/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehhehhee.. 

Vierailija
7/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon metrojunissa ihan sama homma. Ei vieraiden kanssa haluta olla tekemisissä.

Vierailija
8/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekat pendoliinot tuli, niissä oli koko junassa istumajärjestys 2+1. Myöhemmin ne vaihdettiin 2+2, paitsi oviaukkojen kohdalla ja ykkösluokassa 2+1.

Vierailija
9/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan nähnyt tälläkin palstalla tuhat kertaa kuinka jotkut valittavt ettei ole ystäviä. No ei varmasti olekaan, kun se kännykkä on tärkeämpi ja jotkut eivät edes uskalla istua vieraan vieressä, saati puhua kenellekään. Eivät he edes tarvitse ystäviä. Mitä he edes tekisivät sellaisilla? 

Vierailija
10/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaavat läheisyyttä 

Vierailija
11/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun matkustan junalla varaan InterCitysta sellaisen neljän hengen hytin vaikka matkustan yksin. Ei voisi vähempää kiinnostaa jutella kenenkään kanssa tai joutua kuuntelemaan mekastusta.

Tai sitten sinä haiset ja olet ikävä, joten on kaikille paras, että olet yksinäsi. 

Vierailija
12/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöön jos joku puheripulissa tulee viereen. Kuulokkeet on hyvä esto vaikka ne olisivat vain näkyvillä. Sen kestää jotenkuten että joku istuu kyljessä kiinni. Siinä on jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
13/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tarkoita. :D Mä tykkään olla matkoilla omissa oloissa ja en pidä metelistä. Jutella voi vaikka lentokentällä tai kahvilassa.

Voisihan sitä jutella, mutta kun et juttele. Et näe edes muita ja kykene juttelemaan kenenkään kanssa muualla kuin korkeintaan täällä. 

Vierailija
14/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä jutella, mutta kun et juttele. Et näe edes muita ja kykene juttelemaan kenenkään kanssa muualla kuin korkeintaan täällä. 

Miksi pitäisi jutella, jos ei ole mitään sanottavaa, jonka haluaisi jakaa vieraan kanssa?

Vierailija
15/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä haiset ja olet ikävä, joten on kaikille paras, että olet yksinäsi. 

Muutama päivä sitten jouduin matkustamaan äkillisesti lyhyellä varoitusajalla. Menomatkalla kaikki hytit oli jo varattu, joten otin yhden hengen paikan Extra-luokasta. Muutaman rivin päässä istui mies joka valehtelematta yski KOKO kahden tunnin matkan ajan. Eikä edes mitään kuivaa yskää, vaan sellaista räkäistä, ällöttävää yskää. En tajua miksi hänen oli ollut pakko lähteä juuri silloin matkalle Otti todella päähän koska olin menossa katsomaan haurasta, hyvin sairasta vanhusta enkä todellakaan halunnut sinne viedä mitään viruksia mukanani.

No paluumatkalla sain sitten onneksi neljän hengen hytin. Ja päätin jälleen että se on ainoa miellyttävä tapa matkustaa..

Vierailija
16/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen harvoin julkisilla, mutta ei minulla ole ainakaan mitään ongelmaa istua kenenkään viereen. Tai jutustella vieraiden kanssa, olla ystävällinen ja kohtelias muille, katsoa silmiin, hymyillä ja auttaakin tarvittaessa. 

Onneksi näen muitakin samanlaisia, vaikka aina on myös niitä murjottajia ja kännykän apaattisia tuijottajia. 

Vierailija
17/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstraluokassa on joka kerta joku, joka kuvittelee, että mitkään säännöt eivät koske häntä. Vaikka nenän edessä on kolmikielinen kyltti siitä, että kyseessä on hiljainen alue, niin sehän ei tietenkään estä häntä huutamasta puhelimeensa.

Vierailija
18/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo viereeni mitään 200-kiloista räkivää hajupommia.

Vierailija
19/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat läheisyyttä 

Sen uskon että vihaavat sun läheisyyttä.

Mä tykkään olla lähellä mun miestä.

Vierailija
20/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jännittää junamatkat aina niin paljon, että haluan istua vaan yksin ja rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi