Tänään lotossa 14,5 miljoonaa, mitä tekisit jos voittaisit?
Kommentit (91)
Maksaisin kaikkien sukulaisteni velat pois. Saisivat nauttia velattomana olosta. Sitten korjaisin sukulaisten asuntoja ja perustaisin omalle kylälle ruokakaupan, vaatekaupan, kenkäkaupan, parturi-kampaamon, kauneushoitolan ja lääkärikeskuksen sekä rakentaisin vanhuksille palvelutalon. Voi olla että ei ihan nuo miljoonat riitä, mutta pääsin ainakin alkuun ja tulisi kylille palveluita ja työtä.
Maksaisin velat pois, antaisin sisaruksille ei ja vanhemmilleni osan, ostaisin asunnon jostain hyvinvointivaltiosta ja muuttaisin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin Ukrainan ja Gazan sodat.
LOL tuota on yritetty jo yli 1450 miljardilla. 14,5 miljoonaalla ei maksa edes yhtä ohjusta.
Vierailija kirjoitti:
Rakentaisin piilopirtin Lappiin ja möllöttäisin siellä, ihmlsten ilmoille korkeintaan kauppaan.
Tuolla rahalla ei itse tarvitse kaupassa käydä tai kokkailla. Maksaisin palvelusväelle. Ja nuori, jaksava, puhdas, only minä ostettu, palkattu tyydyttämään sekstarpeet tarvittaessa tilauksesta😄
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin vuokratyöfirmat ja ajaisin ne konkurssiin.
Näitä työelämän syöpäfirmoja ei tarvita!
Parempi tapa on että ajat yrityksen toiminnot alas ja lopetat yrityksen. Viranomaiset eivät välttämättä pitäisi siitä että ihan tarkoituksella ajat omistamiasi yrityksiä konkurssiin.
Kauas pois euroopasta jonnekkin lämpimään joka ei ole euroopan tai amerikan vallan alla.
En halua jäädä sivulliseksi uhriksi kun romahtavat koulutustasot, homosaatio, teollisuutta alasajaminen, jenkkiläinen pankkien ylivalta, uuseurooppalaisuus ja nämä iki-ihanat uudet kauneusarvot kts pissapoika tai wienin uudet taideteokset jne edistyvät multihuipentumaan mallia neuvostoliiton romahdus jossa euun elintaso romahtaa jonnekkin alle egyptin slummien vastaavaa ja monikulttuuriset rikollisjengit repivät metallit rakennuksista ja ryöstömurhaavat suojaamattomat kantaväestöt joiden kaikinlainen järjestäytyminen tai itsepuolustus on pahaa ja tuomittavaa.
Lopettaisin palkkatyön tekemisen.
Mä näin kerran unta, että voitin loton pääpotin. Siinä unessa ostin monta uutta autoa ja kutsuin sisarukseni kylään. Jakelin heille sitten avaimia ja kehotin leuhkasti etsimään omansa. Siinä kävi melkoinen kuhina kun mulla on kahdeksan sisarusta 😂 Voisin harkita jotain tuollaista, jos oikeasti voittaisin miljoonia.
Kaikessa rauhassa - irtisanoutuminen, kämpän etsiskely ja ostaminen itselle ja parille muulle, mökki, myös ulkomailta. Läheisten tukeminen. Harrastusten uudelleen aloittaminen sopivalla tahdilla. Lääkäriin meno ja muutaman vaivan hoidattaminen. Personal trainerin kanssa laatusalilla käyminen. Kiva auto alle lämpimän tallipaikan kanssa. Noilla voisi aloittaa.
Rakentaisin varmaan talon. Voitin 14 vuotta sitten miljoona euroa. Silloin ostin kesämökin ja kolme huonetta ja keittiön kerrostalosta.
Maksaisin kaikki velat pois. En hakisi enää yhtään työpaikkaa, olen tällä hetkellä työtön. Minulla olisi asunto Suomessa, Ranskan rivieralla. Matkustelisin loputtomasti ja yöpyisin vain kalleimmissa hotelleissa. Ostaisin itselleni kaiken mitä olen aina halunnut. Harrastaisin kaikkea sitä, mitä en ole voinut harrastaa. Eläisin hyvää elämää. Hoitaisin terveyttäni ja kuntoani. Suomessa en asuisi talvella ollenkaan.
Näönkorjausleikkaus, jotta ei tarvisi tuhlata rahaa silmälaseihin ja piilareihin;-) Matkustelisin sen jälkeen varmaan koko talven. Ei paljoa nämä kelit innosta. Ostaisin hyvän matkapuvuston. Siivousfirma siivoaisi kämppäni. En tiiä jaksaisko uutta hankkia. Ehkä keväällä vois olla sisustustuulella. Ja nää hommat - ne mä todellakin lopettaisin välittömästi. Saisi joku muu siitä työpaikan. Eli vähän hyväntekeväisyyttäkin harrastaisin heti.
Tekisin kodin remontin loppuun ja ostaisin asunnon Manhattanilta.
Maksaisin pois asuntolainan, opintolainan ja kulutusluotot. Vaihtaisin uudemman auton. Tekisin keittiö- ja kylpyhuoneremontit. Palkkaisin pihasuunnittelijan ja urakoitsijan toteuttamaan suunnitelmat. Rakennuttaisin pihalle unelmieni terassit. Ostaisin uuden sängyn ja sohvan. Käyttäisin ahkerasti kauneus- ja hyvinvointipalveluita. Ostaisin vihdoin itselleni vaatteita ja kosmetiikkaa. Lapsille kaikkea kivaa. Käytäisiin matkoilla. Ostaisin kesämökin. Eli kaikkea mitä nytkin, aikaa noihin tosin menee se 20 vuotta, lottovoitolla olisi kaikki tehty vuoden sisään. Rahaakin riittäisi vaikka puoli miljoonaa. Lopuilla sitten maksaisin läheisten velkoja pois, heille matkoja jne. Sijoittaisin rahoja enkä menisi ihan hetkeen töihin.
Talviasunto Portugalista tai Espanjasta
Hirsimökki Lapista, jonne rakennuttaisin myös täydellisesti varustetun, eristetyn ja aseistetun tukikohdan jonne paeta kun ilmastopakolaisaallot alkavat levitä Suomeen tai kun iskee anarkia.
Kolmio Helsingin kantakaupungista
5 miljoonaa hajautettuihin sijoituksiin
Matkustelua ympäri maailmaa
Sukulaisten ja vähäosaisten auttamista, vapaaehtoistyötä.
Oman hyväntekeväisyysjärjestön perustaminen ja sen kanssa toimimista.
Minun tuurillani kuolisin sydänkohtaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin kodin remontin loppuun ja ostaisin asunnon Manhattanilta.
Ei noilla miljoonilla varmaan kummoista kopperoa Manhattanilta saisi, luulen
Ostaisin loma-asunnon Provencesta ja matkustelisin ympäri maailmaa.
En antaisi voitosta kenellekään mitään.