Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alaiseni eivät kunnioita minua vaikka olen heidän pomonsa

Vierailija
04.11.2023 |

Minun alaiseni eivät kunnioita minua vaikka olen heidän pomonsa. Se ärsyttää minua, koska minulla on auktoriteetti heidän ylitseen ja silloin on kunnioitettava minua. Kuitenkin näen heidän ilmeistään ja hiljaiseksi heittäytymisestään, että he eivät kunnioita minua. Olen keskustellut HR:n kanssa, voisinko irtisanoa muutaman varoitukseksi, mutta heidän mukaansa nämä irtisanomiset olisivat todennäköisesti laittomia! 

Miksi alaiseni eivät kunnioita minua?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt paskaa pomoa kunnioittaisi? Vika on sinussa. Luultavasti kiukuttelet alaisille kaikesta ja kuka sellaisesta aikuisvauvasta pitäisi.

Vierailija
22/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon teidän CEO, on mulla visio......

Mikä siinä on, ettet osaa kirjoittaa tuota oikein? Se on "Mä oon teiän CEO, mullon teille visio". Mainos on tullut varmasti miljoona kertaa. Ei ole vaikea. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset eivät osaa kunnioittaa mitään eikä ketään.

Vierailija
24/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. jo kirjoituksesi kertoo, miksi sinua pelätään, vaan ei kunnioiteta. Arvostatko itse yhtäkään alastasi mistään  hänen osaamisestaan ja kehutko koskaan ketään. Jso käyttäytyy kuin uhmaikäinen tai teini tyyliin mä oon pomo ja te ootta sammakoita saappaitteni alla, niin eipä sammakot paljoa ihastuksesta kurnuta kun potkitaan peffalle ja läiskitään korvalle

Vierailija
25/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tytti yliviikareita ja naisia pomona ei kukaan kunnioita

Tytistä ja tästä aloituksesta löytää syyn siihen

Vierailija
26/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se hiljaisuus ole juurikin kunnioitusta 

Ei, koska odotan minua kannustavia ja kunnioittavia kommentteja. "Tämä oli paras idea koskaan." "Olet paras pomomme koskaan, arvostamme todella paljon teitä." Jne. Suututtaa niin vietävästi olla kiittämättömien pomo. Niin. Olen muuten Mensan jäsen. Että niin.

AP

Jaha. No mensan jäsen, korjaan juttujasi sen verran, että sinä puhut nyt ihailusta etkä kunnioituksesta.

Vierailija
27/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta...

Jos oma ammattitaitosi on kohdallaan, arvostat alaistesi ammattitaitoa ja osaat kommunikoida vähintään kohtuullisesti, se on siinä.

T. nimimerkki "esimiestyötä vuodesta 1995"

Vierailija
28/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa kirjallisia varoituksia. Kolmannesta voi antaa kenkää.

Vierailija
29/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta voisi olla pomoni kynästä. Hän on uusi tehtävässään ja oikeasti täysin osaamaton. Keskittyy ihan epäoleellisiin asioihin, eikä osaa edes perushommiaan. Kohtelee epäreilusti, peittelee virheitään, jättää töitään tekemättä ym. Hänen uudistusehdotuksensa sotkevat ja sekoittavat alaisten töitä, mutta junttaa ideansa väkisin läpi, eikä kuuntele ketään. On myös ylimielinen ja osoittaa selvästi halveksuntaansa. Täysin epäpätevä, mutta luulee aivan muuta! On ihan sokea itselleen, mutta muiden virheitä kyttää. 

Vierailija
30/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on riemuidiootti!

Vierailija
31/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi olla reilu pomo. Ettei ole diktaattori tietämättään? Miltä työntekijöistä tuntuu, mitkä ovat heidän toiveet, entä jaksaminen. Voiko päiviä tai tunteja valita. Onko töitä liikaa tai ovatko tehtävät kiinnostavia.

Vierailija
32/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät osaa kunnioittaa mitään eikä ketään.

En kunnioita sinua enkä myöskään ääliömäistä mielipidettäsi. Revi siitä!

Vierailija
33/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se hiljaisuus ole juurikin kunnioitusta 

Ei, koska odotan minua kannustavia ja kunnioittavia kommentteja. "Tämä oli paras idea koskaan." "Olet paras pomomme koskaan, arvostamme todella paljon teitä." Jne. Suututtaa niin vietävästi olla kiittämättömien pomo. Niin. Olen muuten Mensan jäsen. Että niin.

AP

Olet jokseenkin tyypillinen narsisti.

Vierailija
34/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei ole pomo... On persu joka yrittää kaunistella irtisanomissuojan alentamista... Se vaan ei käy. 👍

Vierailija
35/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinut nostettu esimieheksi nykyisten alaistesi rinnalta tai ohi? Jos on ja se on kihahtanut hattuun ja pomotat mitättömissä asioissa, niin ymmärrän hyvin heitä.

Vierailija
36/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt pomouden väärin. Pomon tehtävä on huolehtia, että tiimi tuottaa arvoa yritykselle. Pomon homma on työtehtävä siinä missä muutkin. Jos haluat pomoksi pelkän tittelin vuoksi, olet väärässä paikassa.

Vierailija
37/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tiimipelaaja. Et tee yhdessä alaistesi kanssa vaan olet päättänyt olla kukkulan kunkku jonka sana on laki. Ja toki on, en sitä kiellä.

Ymmärrätkö prosessin, tuotko sille osaajuutta ja osaatko ohjata oikeaan keskittyen olennaiseen?

Olen Mensan jäsen.

AP

Ikävä kuulla, no kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
38/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Ei ole pomo... On persu joka yrittää kaunistella irtisanomissuojan alentamista... Se vaan ei käy. 👍

Sepitä seuraava juttu.. 

Vierailija
39/39 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tuollainen kukkulan kuningas pomona joka uhkaili erottaa kyseenalaistajat. Lähdin itse ja myöhemmin kaatui koko talo. Kunnioitus ja auktoriteetti pitää ansaita. Ei pakottaa uhkailemalla.