HS. Kääriä muraali herättää raivoa Vantaalla
Ihmiset joiden asunnon ikkunoihin muraali näkyy ovat raivona ja pelkäävät asuntojensa hintojen putoamista
Kommentit (57)
Vantaan nykyisessä katukuvassa moinen muraalikin on kaunistus ihan kuten Leevin biisissä arpi naamassa.
Reps. Muraalihan se naapuri-prisman seinässä sen oman asunnon arvon laski, eikä esim ne paskalaatupartsit jotka on edelleen käyttökiellossa.
Tai ylipäätään Vantaan/tikkurilan nykyinen väestörakenne joka ei houkuttele asukkaaksi.
Miksi tämmöinen maalaus on edes tehty, vaikka ei edes voittanut euroviisuja? On tämä hölmölä tämä Suomi
Kaikki muraalit on kammottavia ja tyylittömiä. Niitä yleensä ängetään halpojen talojen ja alueiden "piristykseksi". Samoin, jos uudet talot ovat värikkäitä tilkkutäkkejä, voit olla varma että kyseessä on halvat vuokrayhtiöt.
Tuollaiset muraalit osoittaa samaa lyhytnäköisyyttä kuin tatuointien ottaminen. Onneksi omista ikkunoista näkyy vain meri, joten mitään seinätöherryksiä ei joudu koskaan katselemaan.
Miks eivät urputtaneet sillon kun sitä suunniteltiin.. Luulen, että se on aika pieni kateellisten sakki joka valittaa kaikesta.
Kyllä minä katselisin tuota mieluummin kun kun kulottunutta betoniseinää.
No kun eivät tienneet että se tulee tuohon. Vantaa ei kuullut naapureita ollenkaan.
Hienosti hoidettu.
Miten muka yksi myrkynvihreä mölyäjä voisi tehdä Tiksistä enää yhtään rumemman kuin se jo on? Rumuus on tapissa jo entuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vastassa oli harmaa betoniseinä. Sitäkö sitten ihastelivat heti aamusta? Eri asia jos olisi ollut kaunis maisema joka meni pilalle maalauksesta. Nyt joku närkästynyt selittelee että hänelle opetettu ettei ole kohteliasta näyttää kieltä. Voi hyvä jumala..
No ei tää nyt niin vakavaa ole, että tähän täytyisi jumala sekoittaa 🙄 Harmaa betoniseinä on neutraali ja sen voi tavallaan sulkea pois mielestään. Irvistelevä Käärijä kirkuvanvihreässä bolerossaan on vaikeampi olla näkemättä.
Ei herätä raivoa. Asun lähellä. En ole kenenkään kuullut moittivan. Olen vanha kääkkä ja hyvin ylpeä Kääriästä.
"Herättää raivoa" kuvaa kyllä surullisesti minkälaisia suomalaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Miks eivät urputtaneet sillon kun sitä suunniteltiin.. Luulen, että se on aika pieni kateellisten sakki joka valittaa kaikesta.
Kateellisten? Voisitko selittää?
Kävin tänään katsomassa, oli tosi hieno, otin selfie, niin kuin näin muidenkin tekevän, kämpän arvo nousee!!
Mees Veeti takaisin ylikselle. Tämä on aikuisten keskustelupalsta.