Olen 46-vuotias, lapseton kaupunkilaissinkkunainen. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (214)
Mitä mieltä olet tuosta uudesta spårasta? :)
t. periferia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot saman ikäinen kuin minä. Oliskohan meistä seuraa toisillemme?
mies 46v
Epätoivoinen mies tarttuu joka tilaisuuteen...
Erittäin älykäs lausunto. Keksitkö itse?
Ap
Tuo ei ollut oikea Ap. En koe tarvetta sivaltaa ketään asiallisen kysymyksen esittänyttä.
T. Oikea Ap
Vierailija kirjoitti: Mitä mieltä olet tuosta uudesta spårasta? :) t. periferia
Se kulkee tosi läheltä kotiani, mutta itselläni ei juuri ole tarvetta Helsingin poikittaisliikenteelle. Moni siitä kuitenkin hyötyy ja ehkä minäkin joskus. Eli pelkkää positiivista täältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Wolttaatko säännöllisesti Tinderistä rattopoikia luoksesi?
No en kyllä. En käytä Tinderiä, koska olen sapioseksuaali, eli viehätyn älykkyydestä. Pelkän komean naaman näkeminen aplikaatiossa ei saa mua kostumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lemmikkejä?
Ei ole. Matkustan sekä työn puolesta että vapaa-ajalla niin paljon, että en pystyisi huolehtimaan lemmikeistä niiden ansaitsemalla tavalla. Joskus hoidan kaverien lemmikkejä.
Ap
Millainen kielitaito sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
B, C, vai D
En oo varma mitä tällä tarkoitetaan, mutta vastataan nyt vaikka että C.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen kielitaito sinulla on?
Aika monipuolinen. Jos luettelisin puhumani kielet, niin anonymiteettini kärsisi. Osaan nimittäin vähän erikoisempiakin kieliä.
Ap
Miksi tilanteesi on sellainen kun on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tilanteesi on sellainen kun on?
Tarkoitatko sinkkuutta ja lapsettomuutta? En ole löytänyt samanhenkistä kumppania. Onneksi en itse koe asiaa kovin traagisena, ja tykkään elämästäni just näin. Jos joku mies vielä matkaan tarttuu, niin olen avoin sillekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En. Ei sinussa ole mitään kiinnostavaa.
Mikä ihmisestä tekee kiinnostavan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö sateesta?
Joo, jos sade ei ole jäätävää tihkua, kuten Suomessa usein marraskuussa. Lempeä kesäsade on ihana säätila.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko hetero?
Olen. Mulla on kyllä ei-hetero kavereita, mikä on rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempieläimesi?
Norsu, hevonen, delfiini tai koira. Vaikea valita.
Ap
Suurimmaksi osaksi olen. Mulla on ollut joitain vaikeuksia elämässä. Niistä olen itsenäisesti selvinnyt. Olen vahva ja osaan itse viihdyttää itseäni. Mulla on aina joku uusi projekti tai matka suunnitteilla. Joskus tietysti kaipaisin olkapäätä, jota ei liiemmin ole ollut tarjolla.
Ap