Jengi maksaa oikeesti salikortista et pääsee sisälle juoksumatolle kävelee
Kommentit (83)
Se on yhtä hienoa kuin kävellä takki auki pakkasella.
Aaa, meidän salilla ei edes ole juoksumattoa. Eikä ole tainnut kukaan kaivata. Harvoin kukaan käyttää edes kuntopyörää tai stepperiä, suosituimpia on sellaiset laitteet joita ei oikein kotioloissa pysty korvaamaan, poikkeuksena soutulaite joka on kovassa käytössä.
No harvemmin ulkona pääsee juoksumatolle kävelemään.
Itse ulkoilen raikkaassa ulkoilmassa, ilmaiseksi. En ymmärtä, miksi jengi tunkee hikiselle salille juoksemaan, kun voi liikkua raikkaassa luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ulkoilen raikkaassa ulkoilmassa, ilmaiseksi. En ymmärtä, miksi jengi tunkee hikiselle salille juoksemaan, kun voi liikkua raikkaassa luonnossa.
Mä ainakin pelkään liukkautta. Ja jos sulla on kaikki muut kuntosalilaitteet kotonasi, niin ehkä muilla ei ole? Salitreeniin voi kuulua useampaa laatua eri laitteilla.
Mistä tiedät, etteivät juoksumattoa käyttävät myös juokse tai kävele ulkona, kenties hiihdä tai luistele? Jospa on kiva ottaa omaa aikaa, kun on lasten kanssa ensin käyty pulkkamäessä tai peuhattu lumessa tai oltu yleensäkin ulkona?
Miten asia kuuluu sinulle? Sun pitäisi treenata sun päätä ja antaa ihmisten elää haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
No harvemmin ulkona pääsee juoksumatolle kävelemään.
Siitä hankkimaan oma
Rakastan juoksua, mutta talvella en voi juosta liukkauden vuoksi. On nastat mutta en uskalla juosta rennosti ja kipeytän paikkani. Lisäksi kuntopolut, joilla yleensä juoksen, muutetaan talveksi laduiksi. Tästä syystä juoksen talvet matolla. Toki nostan salilla myös rautaa.
Monet tuntuu unohtavan ulkonaliikkumisen terveyshyödyt, varsinkin jos metsäisissä paikoissa liikkuu. Ymmärrän toki, että on provoa ja nyt nyrkit pystyssä puolustetaan saleja ja sitä rataa. Mutta ei aloitus täysin tuulesta temmattu ole, ulkona liikkuminen on terveellisempää kuin juoksumatolla sisällä, ihan tutkitusti.
Paikka missä itse asun, niin on kaksi ulkosalia, jossa voi nostella painoja. En oikeasti tiedä miksi noita kutsutaan, mutta ulkona olevat penkit ja systeemit missä voi tehdä toistoja. Olen itse niitä ihmisiä joka vihaa sisällä tekemistä, teen kaiken liikkumisen ulkona, kävelyn, juoksemisen, pyöräilyn, jne.
Maksetaan salikortista mut käytetään hissiä kun on liian laiska kävelemään portaat 😂
Kyllä mä ymmärrän, jos joku ei halua syksyllä räntäsateessa tai talvella liukkailla keleillä lenkkeillä ulkona. Ja tärkeintähän on se että ylipäätään liikkuu, niin ei pitäisi kuulua muille, missä sen liikkumisen hoitaa. Jollekin kuntosali voi olla motivoiva ympäristö liikkua.
Olen nyt puoli vuotta käynyt morjestaa samoja sorsia, olen hyvin kiintynyt niihin. Sentakia en voisi kuvitella kävelyretkeä jossain juoksumatolla. On ne niin lutusia ja sympaattisia.
siis... nostat painoa vain laskeaksesi sen heti alas? Ja poljet kuntopyörää joka KULUTTAA sähköä???
Yksikään muu apinalaji ei ole noin tyhmä. Tämän täytyy olla joku pariutumiseen liittyvä rituaali.
Teen toimistotyötä ja käyn 2-3 kertaa viikossa salilla/jumpassa, muuten olisin aivan jumissa. Teen crosstrainerilla tai juoksumatolla alkulämmittelyn n.30 minuuttia, sitten tunnin verran lihaskuntoliikkeitä. Käyn koiran kanssa kävelemässä ulkona, mutta siinä ei nouse syke kuten salilla. Ihan mielelläni käytän 59€/kk omaan hyvinvointiini
Mä kävelen sekä juoksumatolla että ulkona. En edes käy salilla kuntoilun takia vaan että olisi joku paikka missä käydä ajan kuluksi (olen tk-eläkkeellä). No itsepä maksan omat hölmöt hupini.
Vierailija kirjoitti:
Monet tuntuu unohtavan ulkonaliikkumisen terveyshyödyt, varsinkin jos metsäisissä paikoissa liikkuu. Ymmärrän toki, että on provoa ja nyt nyrkit pystyssä puolustetaan saleja ja sitä rataa. Mutta ei aloitus täysin tuulesta temmattu ole, ulkona liikkuminen on terveellisempää kuin juoksumatolla sisällä, ihan tutkitusti.
Oliko tutkimus tehty Suomessa marraskuussa? Pelkästään lähikauppaan kävely on ihan hanurista marraskuusta maaliskuuhun ja voin kuvitella veetutuksen, jos pitäisi kävellä pidemmälle. Ei voi varmasti tehdä hyvää, jos v-käyrä on tapissa.
Ainakin Espoon Tapiolassa ylivoimaisesti suosituin laite on lantionnostolaite. Sille on aina jopa jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tutkimus tehty Suomessa marraskuussa? Pelkästään lähikauppaan kävely on ihan hanurista marraskuusta maaliskuuhun ja voin kuvitella veetutuksen, jos pitäisi kävellä pidemmälle. Ei voi varmasti tehdä hyvää, jos v-käyrä on tapissa.
Tämä kiinnostaa minuakin! Ja onko kukaan laskenut, paljonko liukkaalla kelillä tapahtuu kuolemaan johtavia kaatumisia, vammautumisia, sairaspoissaoloja?
Kun tienaa tarpeeksi, ei ole enää niin väliä minne jonkun 50e/kk laittaa. Sen voi käyttää ruuan ja lääkkeiden sijaan vaikka asioihin, joista pitää.
Jotkut käy jopa elokuvissakin, vaikka tv:stä tulee ohjelmaa kotona joka päivä.