Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jengi maksaa oikeesti salikortista et pääsee sisälle juoksumatolle kävelee

Vierailija
03.11.2023 |

Ulkonaha sitä ei pysty tekee 😂😂

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tienaa tarpeeksi, ei ole enää niin väliä minne jonkun 50e/kk laittaa. Sen voi käyttää ruuan ja lääkkeiden sijaan vaikka asioihin, joista pitää.

Jotkut käy jopa elokuvissakin, vaikka tv:stä tulee ohjelmaa kotona joka päivä.

Vierailija
2/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhtä hienoa kuin kävellä takki auki pakkasella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, meidän salilla ei edes ole juoksumattoa. Eikä ole tainnut kukaan kaivata. Harvoin kukaan käyttää edes kuntopyörää tai stepperiä, suosituimpia on sellaiset laitteet joita ei oikein kotioloissa pysty korvaamaan, poikkeuksena soutulaite joka on kovassa käytössä.

Vierailija
4/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvemmin ulkona pääsee juoksumatolle kävelemään.

Vierailija
5/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ulkoilen raikkaassa ulkoilmassa, ilmaiseksi. En ymmärtä, miksi jengi tunkee hikiselle salille juoksemaan, kun voi liikkua raikkaassa luonnossa.

Vierailija
6/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ulkoilen raikkaassa ulkoilmassa, ilmaiseksi. En ymmärtä, miksi jengi tunkee hikiselle salille juoksemaan, kun voi liikkua raikkaassa luonnossa.

Mä ainakin pelkään liukkautta. Ja jos sulla on kaikki muut kuntosalilaitteet kotonasi, niin ehkä muilla ei ole? Salitreeniin voi kuulua useampaa laatua eri laitteilla.

Mistä tiedät, etteivät juoksumattoa käyttävät myös juokse tai kävele ulkona, kenties hiihdä tai luistele? Jospa on kiva ottaa omaa aikaa, kun on lasten kanssa ensin käyty pulkkamäessä tai peuhattu lumessa tai oltu yleensäkin ulkona? 

Miten asia kuuluu sinulle? Sun pitäisi treenata sun päätä ja antaa ihmisten elää haluamallaan tavalla.

Vierailija
7/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harvemmin ulkona pääsee juoksumatolle kävelemään.

Siitä hankkimaan oma

Vierailija
8/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan juoksua, mutta talvella en voi juosta liukkauden vuoksi. On nastat mutta en uskalla juosta rennosti ja kipeytän paikkani. Lisäksi kuntopolut, joilla yleensä juoksen, muutetaan talveksi laduiksi. Tästä syystä juoksen talvet matolla. Toki nostan salilla myös rautaa. 

Vierailija
9/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä maksan siitä.

Vierailija
10/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntuu unohtavan ulkonaliikkumisen terveyshyödyt, varsinkin jos metsäisissä paikoissa liikkuu. Ymmärrän toki, että on provoa ja nyt nyrkit pystyssä puolustetaan saleja ja sitä rataa. Mutta ei aloitus täysin tuulesta temmattu ole, ulkona liikkuminen on terveellisempää kuin juoksumatolla sisällä, ihan tutkitusti.

Vierailija
11/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka missä itse asun, niin on kaksi ulkosalia, jossa voi nostella painoja. En oikeasti tiedä miksi noita kutsutaan, mutta ulkona olevat penkit ja systeemit missä voi tehdä toistoja. Olen itse niitä ihmisiä joka vihaa sisällä tekemistä, teen kaiken liikkumisen ulkona, kävelyn, juoksemisen, pyöräilyn, jne. 

Vierailija
12/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan salikortista mut käytetään hissiä kun on liian laiska kävelemään portaat 😂

Vierailija
13/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän, jos joku ei halua syksyllä räntäsateessa tai talvella liukkailla keleillä lenkkeillä ulkona. Ja tärkeintähän on se että ylipäätään liikkuu, niin ei pitäisi kuulua muille, missä sen liikkumisen hoitaa. Jollekin kuntosali voi olla motivoiva ympäristö liikkua.

Vierailija
14/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt puoli vuotta käynyt morjestaa samoja sorsia, olen hyvin kiintynyt niihin. Sentakia en voisi kuvitella kävelyretkeä jossain juoksumatolla. On ne niin lutusia ja sympaattisia.

Vierailija
15/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis... nostat painoa vain laskeaksesi sen heti alas? Ja poljet kuntopyörää joka KULUTTAA sähköä???

Yksikään muu apinalaji ei ole noin tyhmä. Tämän täytyy olla joku pariutumiseen liittyvä rituaali.

Vierailija
16/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen toimistotyötä ja käyn 2-3 kertaa viikossa salilla/jumpassa, muuten olisin aivan jumissa. Teen crosstrainerilla tai juoksumatolla alkulämmittelyn n.30 minuuttia, sitten tunnin verran lihaskuntoliikkeitä. Käyn koiran kanssa kävelemässä ulkona, mutta siinä ei nouse syke kuten salilla. Ihan mielelläni käytän 59€/kk omaan hyvinvointiini

Vierailija
17/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelen sekä juoksumatolla että ulkona. En edes käy salilla kuntoilun takia vaan että olisi joku paikka missä käydä ajan kuluksi (olen tk-eläkkeellä). No itsepä maksan omat hölmöt hupini.

Vierailija
18/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet tuntuu unohtavan ulkonaliikkumisen terveyshyödyt, varsinkin jos metsäisissä paikoissa liikkuu. Ymmärrän toki, että on provoa ja nyt nyrkit pystyssä puolustetaan saleja ja sitä rataa. Mutta ei aloitus täysin tuulesta temmattu ole, ulkona liikkuminen on terveellisempää kuin juoksumatolla sisällä, ihan tutkitusti.

Oliko tutkimus tehty Suomessa marraskuussa? Pelkästään lähikauppaan kävely on ihan hanurista marraskuusta maaliskuuhun ja voin kuvitella veetutuksen, jos pitäisi kävellä pidemmälle. Ei voi varmasti tehdä hyvää, jos v-käyrä on tapissa.

Vierailija
19/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Espoon Tapiolassa ylivoimaisesti suosituin laite on lantionnostolaite. Sille on aina jopa jonoa.

Vierailija
20/83 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tutkimus tehty Suomessa marraskuussa? Pelkästään lähikauppaan kävely on ihan hanurista marraskuusta maaliskuuhun ja voin kuvitella veetutuksen, jos pitäisi kävellä pidemmälle. Ei voi varmasti tehdä hyvää, jos v-käyrä on tapissa.

Tämä kiinnostaa minuakin! Ja onko kukaan laskenut, paljonko liukkaalla kelillä tapahtuu kuolemaan johtavia kaatumisia, vammautumisia, sairaspoissaoloja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä