Millä mielellä miehesi on tänään ja mitä puuhaillut?
Meillä mies siivonnut koko päivän ja parhaillaan viheltelee kodinhoitohuoneessa
ja ripustaa pyykkejä narulle kuivumaan. Ihana nallekarhu:)
Kommentit (41)
pari kannaketta ohjeitteni mukaan ikkunan yläpuolelle, jonneka saan 2650-ledin valokranssit ripustaa. Johdotukset laitan itse, niin tulee kunnolla tehtyä ettei näy. Ikkunat pesi ulkopuolelta, kun ei voi kissanpoikasen takia ulommaista nyt aukaista, erittäin hyvä lopputulos. Sitten kävi baarissa tapaamassa kavereitaaan palaverissa, jonka jälkeen pesi auton. Siinä sitä yhdelle päivälle onkin...baari on kahvibaari, jossa tapaavat.
Miesten ei kuulu tehdä kotitöitä vaan se on palvelusväen eli naisten töitä. Siis siivous, ruoanlaitto, pyykinpesu ja tiskaamine. Sekä myös lastenhoito ja kasvatus.
Kävi hoitamassa naapurin puuman putket puhtaiksi.
Teki töitä muutaman tunnin, sitten kävi lenkillä. Nyt kyselee että mitä syödään tänään, pitääkö käydä kaupassa. Ihan hyväntuuliselta vaikuttaa. 😊
Tuolla se on koodannut työhuoneessaan koko päivän, lounaalla kävi ja itse teki ruokansa. Kohta varmaan lopettaa ja alkaa viikonloppu. Ensin saman peiton alle ja sitten hyvää ruokaa ja juomaa.
Kohta ottaa perjantaisavut niin sitten on taas hyvällä mielellä.
Ottaa näköjään vähän konjakkia ja kaljaa. On sen kyllä ansainnutkin. Kaikki sen suunnitelmat ja yrityskuviot on taanneet meille tämän elintason, johon en koskaan olisi itse pystynyt.
Tuli äsken töistä, vaihtoi nopeasti kengät ja lähti ovesta ulos ja huusi oven välistä että tuun kohta takaisin. Olisko mennyt kävellen kauppaan hakemaan jotain? Eiköhän tuo kerro kuulumiset kun tulee takaisin. Harvoin jää mihinkään pidemmäksi aikaa ilmoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa näköjään vähän konjakkia ja kaljaa. On sen kyllä ansainnutkin. Kaikki sen suunnitelmat ja yrityskuviot on taanneet meille tämän elintason, johon en koskaan olisi itse pystynyt.
Lisään vielä, että on siis tehnyt nyt kaksi viikkoa täysin kohtuuttomia työpäiviä eli ympäripyöreitä, välillä käynyt vaihtamassa sopivia vaatteita kotona ja pussaamassa. Ja sitten nukkumassa. <3
Mökillä siikoja pyytämässä kaverin kanssa. Oikein hyvällä mielellä tuntu olevan kun olivat saaneet liki sata siikaa ja ison läjän ahvenia, jotka fileerasivat. Verkot on uudelleen pyynnissä. Pistävät vakuumiin ja pakkaseen sitten kuulemma saunovat.
Kova tuuli siellä, että minua kyllä hirvittää...
Vierailija kirjoitti:
Kävi hoitamassa naapurin puuman putket puhtaiksi.
Täälläpäin on nuohooja sitä varten, siis yksityinen, ei näitä uusia firmoja.
Naiset soittelee että pitäisi jotain luukkua/hormia taas katsoa... vaikka vasta oli käynyt.
Rupesi savustamaan kalaa. Oli kyllä ihan hyvällä tuulella, niinkuin yleensäkin on. Ja on edelleen.
Luulen, että sillä on kaljajemma kun on perjantai. Katsotaan istuuko kohta telkkarin ääreen ja alkaa juomaan sitä.
Saunoa, eikä urheilla kannata rokotepäivänä.
En tiedä mitä se tulevaisuuden mahdollinen mies nyt puuhailee. Jännä ajatus sinänsä :D
N31
Vierailija kirjoitti:
Rupesi savustamaan kalaa. Oli kyllä ihan hyvällä tuulella, niinkuin yleensäkin on. Ja on edelleen.
Luulen, että sillä on kaljajemma kun on perjantai. Katsotaan istuuko kohta telkkarin ääreen ja alkaa juomaan sitä.
Savustettu kala, nam. Kannattaa nauttia jos sitä on saatavilla. Perjantaikaljat on kyllä sillä ansaittu.
Murjottaa, kun kerroin viettäväni koko huomisen päivän Alanya Marketissa.
Aika tarmokkaalla tuulella vaikuttaa olevan. Järjesteli vaatehuoneen uuteen uskoon töiden jälkeen ja hyvää jälkeä tuli. Oma rakas :)
Piti pari etäpalaveria, nyt on puutarhahommissa, kohta hakee influenssarokotuksen ja sitten lisää puutarhahommia, jonka jälkeen saunaan. Minä en viitsi mennä saunaan, koska kävin juuri tänään kampaajalla ja hiukset ovat oikein nätisti. Niinpä laitan miehelle hyvänmielen ruokaa, jota syödään hänen tultuaan saunasta.
Ai niin, ja ihan hyvällä mielellä on käsittääkseni ollut.