Onko tylyä perua treffit päivään ennen? Sairastuin flunssaan
Äänikään ei kulje kunnolla mutta hävettää perua ja pelkään että mies loukkaantuu ...
Kommentit (26)
Olisi tylyä mennä paikalle flunssassa.
No tämä mies suuttu ja sano että voi tulla mun kotiin katsomaan mua ettei mun tarvii mennä ulos... Ap
Mies on siis törkeä ja vähä-älyinen. Hyvä kun kävi ilmi jo nyt, niin ei tarvitse hukata aikaa sellaiseen.
Olisi typerää mennä flunssassa treffeille. Mutta älä peru, vaan siirrä. Peruminen tuntuisi tylyltä ja silloin flunssa tuntuisi tekosyyltä, mutta jos ehdotat uutta ajankohtaa, viestit kuitenkin toiselle, että haluat edelleen tavata. Elämässä tulee joskus peruuntumisia ja flunssa iskee hankalalla hetkellä, jokainen tajuaa sen.
Nyt kysyi voiko edes jättää kukkia oven taakse. Miten tämmöiseen pitäis reagoida
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysyi voiko edes jättää kukkia oven taakse. Miten tämmöiseen pitäis reagoida
Ap
Sano, että sen kun jätät, nehän vaan piristää. Ja että nähdään sitten, kun olen parantunut. Jos siis vielä haluat häntä tavata.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Red flag! Hullu tyyppi!
En olisi missään tekemisissä sellaisen miehen kanssa, jonka suuttumista pitäisi pelätä. Jos ei ihmisellä ole empatiaa sairastumista kohtaan, ei tarvitse mitään rehujakaan raahata.
No älä nyt tuollaiselle kotiosoitetta anna, terve järki camoon!
Kun peruutat treffit niin sovi heti uusi treffipäivä niin mies tietää että kyseessä ei ole tekosyy.
Ei ole tylyä, jos kerran on sairastunut. Mieshän on ihan ääliö, jos tuosta loukkaantuu.
Ei jos oikeasti olet flunssassa.
Muistan kun yks tapailumies kerran peruis treffit päivää ennen vedoten flunssaan, mutta tinderissä kilometrit hyppäsivätkin sitten toistasataa kilometriä. Eli oli vaan ollut menossa jotain toista muijaa painamaan.
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt tuollaiselle kotiosoitetta anna, terve järki camoon!
Kävikö jostain ilmi, monennetko treffit on kyseessä ja tietääkö mies kotiosoitetta jo ennalta?
Tylyä on ilmestyä paikalle flunssassa. Tylyä on myös jos mies loukkaantuu asiasta. Teet ihan oikein:)
Mun mielestä on creepy tuo kukka juttu. Ihan kuin ei ymmärtäis ettet nyt voi tavata
Pimee
Peruin treffit mutta mies hyppäsi silti junaan... Asutaan siis eri kaupungeissa, etäisyys 170km. Aikoo kuulemma keksiä jotain muuta kun oli kerta jo lipunkin ostanut. Lievästi sanottuna ahdistaa ja mulla on outo tunne tästä. Pitäisikö mun olla pahoillani?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Peruin treffit mutta mies hyppäsi silti junaan... Asutaan siis eri kaupungeissa, etäisyys 170km. Aikoo kuulemma keksiä jotain muuta kun oli kerta jo lipunkin ostanut. Lievästi sanottuna ahdistaa ja mulla on outo tunne tästä. Pitäisikö mun olla pahoillani?
Ap
Älä avaa ovea sille miehelle, kuuntele sitä että intuitiosi kertoo, että tilanne on outo ja ahdistava.
Mies on ilmeisesti sairaallousen mustasukkainen ja hän lähti tarkistamaan, että olet sairas, etkä ole tapaamassa toista miestä. Se on erittäin iso red flag! Tuossa on vielä stalkkerin ainekset.
Laittaisin viestin, että haluan levätä yksin, koska olen kiåeä ja en halua tavata ketään ja että en åidä muehen käytöksestä, enkä enää halua olla yhteydessä. Sitten en enää vastaisi hänelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se olettaa edelleen tapaavansa sut. Siis nyt sanon vaan että juokse. Kuulostaa sairaalta yksilöltä. Perus naistenvainoaja
No ei ole tylyä perua, jos olet flunssassa. Jos ei vaan huvita, niin se on vähän tylyä kyllä.