Onko tylyä perua treffit päivään ennen? Sairastuin flunssaan
Äänikään ei kulje kunnolla mutta hävettää perua ja pelkään että mies loukkaantuu ...
Kommentit (26)
Katso Areenasta Stacey Dooley: Stalkkerin vainoamat
Ei ole. Varaudu vain siihen että enää treffi pyyntöjä ei tule
Vierailija kirjoitti:
Tylyä on ilmestyä paikalle flunssassa. Tylyä on myös jos mies loukkaantuu asiasta. Teet ihan oikein:)
Naiset tekee aina oikein ja miehet tekee aina väärin. Teki kumpi tahansa mitä tahansa, eikö?
Kuulostaa kyllä todella uhkaavalle. Älä avaa sille ovea. Jos jää siihen urputtamaan niin soitat heti 112 poliisille.
Vain yksi mies ikinä on käynyt viemässä mulle kukkia ovelle. Sain tietää, että se sama tyyppi oli tietättäni seuraillut minua jo ennen tapaamistamme, eikä tapaaminen ollutkaan ollut sattumaa, kuten olin luullut. Selvää lienee, että oli tavallista vaikeampaa päästä siitä tyypistä eroon.
Jos se mies vain vie kukkia ja jättää ne ovelle, niin ei kannata avata ovea, vaikka soittelisi ovikelloa. Ole kuin et kuulisi mitään ja kipeänä nukkuisit. Laita valotkin pois. Jos se mies siitä suuttuu ja epäilee, että olit oikeasti muualla, niin se on iso, iso varoitusmerkki, ettei pidä olla tekemisissä hönen kanssaan enää.
Mistä.ihmeestä hän edes tietää osoitteesi? Ellet ole kertonut sitä vielä hänelle, älä kerrokaan.
Ap, mies tulee esittämään koko jutun siten, että hän on huomaavainen, rakastava mies joka tulee tuomaan jopa kukkapuskan ovelle kun nainen on kipeä. Älä mene tohon ansaan. Siinä ei oo mitään romanttista