Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttu tällä palstalla, jolle nauroit vedet silmissä.

Vierailija
03.11.2023 |

Minulla vähän vanhempi juttu, Kampaamokatku-ketjussa, 17.5.2022, klo 21.32   1284/1423.   Ihan oikeasti huvittava tilanne. Mikä sinulla?

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ois vapaa kassa

Vierailija
142/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon Pesettekö jauhenlihan ennen käyttöä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna-ketjujen kaltaista viihdettä ei enää täällä näe 😔

Vierailija
144/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti sellainen outo juttu, kun yhdessä ketjussa alkoi kinastelu siitä, että onko pellavaverkkareita olemassa. Ja onhan niitä, ainakin menneinä vuosikymmeninä oli pellavaisia kesä housuja naisilla ja housuissa oli lahkeensuissa resorit. Ei ne hienoja minusta olleet, mutta ihmeen suosittuja. 

No siinä ketjussa muisteltiin huonostikäyttäytyneitä juhlavieraita, miten monin eri tavoin vieraat ovat pilanneet juhlat käytöksellään tai vaatteillaan. Niin yksi kirjoittaja lopulta kommentoi, että viddu, seuraavissa kekkereissä hän menee paikalle pellavaverskat jalassa, laittaa telkkarista formulakisat pauhaamaan ja tuo juhlapaikan pihalle karjalan karhukoiran haukkumaan taukoamatta, niin ja ryntää ekana ahmimaan kaikki tarjoilut omalle lautaselleen. Mielikuva tällaisesta vieraasta nauratti minua kovasti, kun omassa lapsuudessa isä oli melko erikoinen ja meillä kävi myös erikoisia vieraita. 

Apua, mä olin joskus ysärillä kaverin kesähäissä pellavaliivissä ja suorissa pellavahousuissa, kun ne oli kuuminta hottia siihen aikaan.  :DDD

Vierailija
145/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV ryhmätka Raccoon cityyn

Tässä ketjussa ei ole kyllä mitään, mikä naurattaisi. Moneskohan ketju lienee jossa samat vitsit kerrotaan?

Vierailija
146/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuva -ketju saa mut nauramaan ääneen, se on niin hauska.

Vierailija
147/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä ois vapaa kassa

Oliko tämä se, jossa vapaa naiskassa oli huudellut naisen miehelle kaupassa? 

Vierailija
148/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsen kasvot menosuuntaan -ketjussa oli hauskaa menoa

Vierailija
149/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan oli ketju jonka otsikkoa en muista tarkkaan mutta se meni suunnilleen näin: mitä hävettävää olet joutunut kokemaan ylipainosi vuoksi? Siinä sitten yksi nainen kirjoitti maaseudulla ojaa ylittäessään arvioineensa ojan leveyden ja omat voimansa väärin ja juuttuneensa jaloistaan ojan mutaan kiinni. Paikalle oli osunut lähistöllä asuva isäntä jota nainen huuteli apuun ja kun mies näki naisen ojassa oli tämä hälyttänyt paikalle jonkun toisen miehen traktorillaan vetämään naisen ojasta. 

Tämä oli niin hauskasti kirjoitettu että pystyin (isokokoisena naisena itsekin) kuvittelemaan tilanteen hyvin ja aloin nauraa ääneen.  Vieläkin hymyilyttää. Olisi kiva löytää tuo ketju uudelleen.  

Tässä ketju. https://www.vauva.fi/keskustelu/4415571/ketju/noloin_tilanteesi_ylipain…

Itse en löydä jotain toista ketjua, jossa kerrottiin myös noloista tilanteista. Joku oli ollut kaatua ennen suojatielle astumista ja mieleen on jäänyt kuvaus kadun ylityksestä ankkakävelyä hätääntynyt ilme naamalla. En yhtään tiedä, miksi tämä naurattaa minua nytkin.

Vierailija
151/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten joku avasi ketjun kysymyksellä, voiko säästää hautajaiskuluissa kuljettamalla vainajan itse joko auton pelkääjänpaikalla tai katolla.

Jatkan kommenttiani, että siinä kohtaa kun joku kommentoija ehdotti suksiboksia tai sitten köyttämään katolle mustekalojen avulla, niin jäin seuraamaan ketjua mielenkiinnolla.

Vierailija
152/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä ois vapaa kassa

Oliko tämä se, jossa vapaa naiskassa oli huudellut naisen miehelle kaupassa? 

Ja kassaneiti oli udellut mieheltä, olisiko tällä 25 senttiä ja vaimo oli nauranut, että tuskin edes kymmentä tjsp.

Vierailija
153/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kotitreffi-jankkaaja laatunaisineen sai nauramaan vedet silmissä 🤣🤣

Vierailija
154/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se topic jossa otsikkoon lisättiin sana mursu.

esim. Mursu söi lasten vanukkaat

mursu! 😭

Vierailija
155/174 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/174 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se illumininaatti keskustelu lattian vaihdosta vuosia sitten.

Vierailija
157/174 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatukkaketjut

Vierailija
158/174 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
159/174 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautuminen myrskyyn oli kyllä mainio ketju.

Vierailija
160/174 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi IS sivulla artikkelia. Yritti kai sanoa käytös oli banaalia mutta laittoi sanan banaani. Kai käytös voi olla banaaniakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä