Miesystävä ei halua että oon poissa neljä tuntia!
Tapaisin rakkaan sukulaiseni yhdessä tapahtumassa.
Nyt yrittää estää etten menisi sinne.
Ajattelee että meidän suhde pitää korjata just silloin.
Tuntuu väärältä.
Kommentit (43)
Ja olet tämän elämääsi rajoittavan miehen kanssa syystä että...?
Tämä tuskin on miehen ensimmäinen yritys kontrolloida ajankäyttöäsi ja sinua.
Tällainen tulee pahenemaan viikko viikolta.
Juokse!
Totta! Lauantaina jouduin myös jättämään yhden menon väliin miehen takia.
Sanot sille, että et aio alistua tuollaiseen menojesi rajoittamiseen etkä suostu kuuntelemaan syyllistämistä siitä, että tapaat sukulaisia/kavereita.
Jos ei ymmärrä, kannattaa oikeasti erota.
Tuttua meininkiä. Mies ei halua todellisuudessa korjata mitään, vaan pitää sinut kotona muulta maailmalta. Kas kun ei syytä pettämään lähtemisestä. Itse menin vaikka mies järjesti minkälaisen shown ja vielä keskellä yötä. Sukulaisia ja perheenjäseniä on jokaisella oikeus tavata. Tällaiset ukot myös löytävät helposti uuden naisen, jota piinata ja syytellä.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille, että et aio alistua tuollaiseen menojesi rajoittamiseen etkä suostu kuuntelemaan syyllistämistä siitä, että tapaat sukulaisia/kavereita.
Vetosi siihen että nyt pitää korjata välejämme.
Koen että mua kontrolloidaan ja halutaan omistaa.
Ja korjaantuuko välit just sen neljän tunnin aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetosi siihen että nyt pitää korjata välejämme.
Sanot että ne välit korjaantuu parhaiten jos tyyppi lakkaa määräilemästä ja rajoittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Koen että mua kontrolloidaan ja halutaan omistaa.
Ja korjaantuuko välit just sen neljän tunnin aikana?
No ei tietenkään korjaannu.
No eihän tuollainen nyt voi olla kiinni 4 tunnista, hyvänen aika. Aikaa on ennen sitä ja sen jälkeen.
Sitten en kestä jos ei välit korjaannu.
Oon valmiiksi jo kyllästynyt.
Olet idiootti, koska olet vielä tuossa suhteessa.
Kyllähän väärä tuntuu väärältä. Nyt sun ap kannattaa miettiä hyvin tarkkaan teidän tilannetta ja juosta ennenkuin mies rajoittaa lisää ja lisää. Tietysti sä meet sinne tapaamiseen eikä teidän välit oo kiinni just niistä tunneista.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua meininkiä. Mies ei halua todellisuudessa korjata mitään, vaan pitää sinut kotona muulta maailmalta. Kas kun ei syytä pettämään lähtemisestä. Itse menin vaikka mies järjesti minkälaisen shown ja vielä keskellä yötä. Sukulaisia ja perheenjäseniä on jokaisella oikeus tavata. Tällaiset ukot myös löytävät helposti uuden naisen, jota piinata ja syytellä.
Mistä päättelit että ap olisi nainen?
Ei noin vaan voi OLETTAA toisen sukupuolta.
Tampio!
Ei minunkaan ex halunnut. Max 2h oli hänelle ok. Hän sai olla puolipäivää muualla. 🙄
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuollainen nyt voi olla kiinni 4 tunnista, hyvänen aika. Aikaa on ennen sitä ja sen jälkeen.
Niin olisi.
vois sanoa melkeen että oot lyönyt kätes sontaan ja syvälle, onneksi olkoon