Juttu tällä palstalla, jolle nauroit vedet silmissä.
Minulla vähän vanhempi juttu, Kampaamokatku-ketjussa, 17.5.2022, klo 21.32 1284/1423. Ihan oikeasti huvittava tilanne. Mikä sinulla?
Kommentit (174)
No nuo koronarokotehörhöjen myrkkytappogeeni5Ginjektiojutut saa kyllä joskus nauramaan ihan kunnolla, mutta toisaalta hyvien naurujen jälkeen tulee huoli siitä, että niin monen suomalaisen mieli on hauras ja manipuloitavissa kaiken maailman salaliittoteorioilla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan oli ketju jonka otsikkoa en muista tarkkaan mutta se meni suunnilleen näin: mitä hävettävää olet joutunut kokemaan ylipainosi vuoksi? Siinä sitten yksi nainen kirjoitti maaseudulla ojaa ylittäessään arvioineensa ojan leveyden ja omat voimansa väärin ja juuttuneensa jaloistaan ojan mutaan kiinni. Paikalle oli osunut lähistöllä asuva isäntä jota nainen huuteli apuun ja kun mies näki naisen ojassa oli tämä hälyttänyt paikalle jonkun toisen miehen traktorillaan vetämään naisen ojasta.
Tämä oli niin hauskasti kirjoitettu että pystyin (isokokoisena naisena itsekin) kuvittelemaan tilanteen hyvin ja aloin nauraa ääneen. Vieläkin hymyilyttää. Olisi kiva löytää tuo ketju uudelleen.
Tässä ketju. https://www.vauva.fi/keskustelu/4415571/ketju/noloin_tilanteesi_ylipain…
Itse en löydä jotain toista ketju
Tää oli kyllä aika hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä ois vapaa kassa
Oliko tämä se, jossa vapaa naiskassa oli huudellut naisen miehelle kaupassa?
Ja kassaneiti oli udellut mieheltä, olisiko tällä 25 senttiä ja vaimo oli nauranut, että tuskin edes kymmentä tjsp.
Heh...
Vierailija kirjoitti:
No nuo koronarokotehörhöjen myrkkytappogeeni5Ginjektiojutut saa kyllä joskus nauramaan ihan kunnolla, mutta toisaalta hyvien naurujen jälkeen tulee huoli siitä, että niin monen suomalaisen mieli on hauras ja manipuloitavissa kaiken maailman salaliittoteorioilla....
Sama. Huolesikin on kyllä aiheellinen, vaikka joskus tuntuu, että joku kirjoittaa noita juttuja vain provoillakseen.
Se kun vaimo oli valittanut miehelleen murusista ja mies söi sitten tiskialtaan päällä. Aivan liikkis!
Kaikki rokotevastaiset hölynpölyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huono maku, niin nauroin sille ketjulle, että käytkö töissä kakalla. Kaikelle muulle nololle jutulle tulee kans naureskeltua. On myös hauskaa, jos joku oivaltavasti ymmärtää jotain väärin ja siitä tulee hyvä kommentti. (Esim. "Minä en käy kakalla töissä, minä käyn AUTOLLA töissä!")
Tykkään myös siitä, jos jostakin ketjusta tehdään jollain tavalla päinvastainen väännös ja olen tehnyt niitä itsekin. Esim. joku oli tehnyt ketjun "zumban harrastaminen", josta oli väännetty "zombin harrastaminen".
No sinulla on todellakin huono maku. Noin kuusivuotiaan huumorintaju.
Typerä alaikäinen horoperze vuoroin itkemässä, vuoroin kehumassa rumaa pärstäänsä ja haukkumassa muita XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"Aihe vapaa"
"Tervetuloa keskustelemaan"
Peräaukon laskeuma jutut saa nauramaan.
Av-teemainen huvipuisto naurattaa edelleen. Hurja vanukasmes, pipsalandia ja miten köyhät perheet ohjataan portilta läheiseen marjametsään..Paras ketju ikinä.
Sipeä ja avaimenreikiä ei varmaan enää muista kukaan, hauska ketju sekin, nauroin vedet silmissä
Mä nauroin jossain vitsiketjussa sitä juttua hyvästä myyjästä, joka myi ukolle veneet ja trailerit ja vaikka mitä, vaikka ukko oli ostamassa vaimolle tamponeja. Seuraavaksi luin ketjun Gigantin myyjistä.😅
Se kun Israelinlippu on laitettu oveen salaa ja sitä kohti ähihlyt kumartavat hartaasti pylly pystyssä! 😂
Keskutelu julkisellapaikalla imettämisestä on jäänyt mieleen.