Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttu tällä palstalla, jolle nauroit vedet silmissä.

Vierailija
03.11.2023 |

Minulla vähän vanhempi juttu, Kampaamokatku-ketjussa, 17.5.2022, klo 21.32   1284/1423.   Ihan oikeasti huvittava tilanne. Mikä sinulla?

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli ketju missä mammat heitti läppää Jason Momoasta ja siitä miten kuumina käyvät häneen. Se oli hauska ja pisteenä iin päälle joku ressukkaäijä ilmestyi sinne raivoamaan (kun pitäisi näyttää Jason Momoalta) :DD Raivosi sinne vaikka kuinka monta kommenttia, meni siis aivan tolaltaan

Vierailija
102/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kirppisketjussa joku idari luulee että jos ei saa jostain tuomiota niin ei ole tehnyt mitään rikollista 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nauraneeni ketjulle, jossa joku pohti, voisiko gynekologin tarkastuksen tehdä videoyhteyden välityksellä. 

Siinä ketjussa oli hyviä kommentteja. 

Vierailija
104/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli ketju missä mammat heitti läppää Jason Momoasta ja siitä miten kuumina käyvät häneen. Se oli hauska ja pisteenä iin päälle joku ressukkaäijä ilmestyi sinne raivoamaan (kun pitäisi näyttää Jason Momoalta) :DD Raivosi sinne vaikka kuinka monta kommenttia, meni siis aivan tolaltaan

Taisin osallistua itsekin siihen ketjuun. Se oli kyllä melko hulvaton. Joskus näiden inkkeleiden "totuudet" kääntyvät niin onnistuneesti heitä itseään vastaan, ettei voi kuin nauraa. Se oli itse asiassa päivän Esko Eerikäis-ketjunkin pohjaväre ja sen nyt sitten joku huumorintajuton kakkiainen meni poistamaan.

Vierailija
105/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somerniemen Sasquats mut se on poistettu...

Vierailija
106/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi, tjsp. Itsekin olen hävennyt omia kohelluksiani, oli tosi terapeuttista lukea, että en ole ainut.

Mulle se oli tuskallista luettavaa.

T: Empaattinen

Miksi luit? Mulle se oli vertaistukea ja sai vielä nauraakin kaupan päälle.

Vierailija
107/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "hyvän mielen ketju" aloitukset, joissa aloittaja kertoi havaintojaan kehopositiivisista.

Vierailija
108/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi, tjsp. Itsekin olen hävennyt omia kohelluksiani, oli tosi terapeuttista lukea, että en ole ainut.

Mulle se oli tuskallista luettavaa.

T: Empaattinen

Miksi luit? Mulle se oli vertaistukea ja sai vielä nauraakin kaupan päälle.

Kerroin omani sinne. Ihan hyvä aihe, mutta kivuliaalta osat niistä kuulostaa.

Vierailija
109/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ole muita kun täysin naurettavia juttuja.

Vierailija
110/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne "hyvän mielen ketju" aloitukset, joissa aloittaja kertoi havaintojaan kehopositiivisista.

Typerintä kuraa ja spämmäystä, mitä 90% avauksista alkavat olla. Yritä nyt sinäkin tehdä välillä joitain oikeasti hauskoja aloituksia. Vai eikö äly riitä?

Vierailija
111/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011 startattu ketju - Kun äiti oli leikkipuistossa vahingossa sanonut olevansa TK-lääkäri, on jaksanut naurattaa monet kerrat 👍

https://www.vauva.fi/keskustelu/1374569/ketju/havettaa_sanoin_puistossa…

Vierailija
112/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daphnen jutut.

Vierailija
113/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolttikuskeille tippiä 

Näin kirjoitti eräskin ; Kirveestä päähän pedokuskeille

Toinen ; Pillua annan tippinä

Kolmas; Luunappi otsaan ,käykö.

Vierailija
114/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi itse asiassa olla niin päin, että joku palstamies teki aloituksen, jossa katkerana kyseli (taas kerran), että miksi suomalaisille naisille ei kelpaa muu kuin Momoan näköinen mies. Niitähän on kyllä Suomessa vähintään 90 %:lla naisista, joten huhut rumista möhömahaisista suomimiehistä ovat vahvasti liioiteltuja! :D

Vierailija
115/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana .Papalle peruukki joululahjaksi. 

Vierailija
116/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille jutuilleni nauran tietysti aina, kosken olen vaan niin älyttömän hauska. Mutta sitten nauran myös ilkeilijöille, jotka keksii ihan kaikista jutuista jotain ilkeää sanottavaa. Mielessäni kuvittelen sen olevan joku kissanpissan hajuisessa poikamiesboksissa asuva narsisti, jonka kasvot näyttää tältä >:C

Vierailija
117/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nauraneeni ketjulle, jossa joku pohti, voisiko gynekologin tarkastuksen tehdä videoyhteyden välityksellä. 

Siinä ketjussa oli hyviä kommentteja. 

Ja kuka kaivaa itse tavaraa?

Vierailija
118/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkarekka kumossa, kakkelit kulkeutuivat kohmeiseen kamaraan -ketjuun on kirjoitettu pitkiä tarinoita pelkillä k-kirjaimella alkavilla sanoilla. Osa todella taitavia ja saa nauraa!

Vierailija
119/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne holvi_kaarijutut

120/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitääkö lentsikassa vaihtaa yöpaita päälle. Ihana ketju.