Juttu tällä palstalla, jolle nauroit vedet silmissä.
Minulla vähän vanhempi juttu, Kampaamokatku-ketjussa, 17.5.2022, klo 21.32 1284/1423. Ihan oikeasti huvittava tilanne. Mikä sinulla?
Kommentit (174)
Tuolla kirppisketjussa joku idari luulee että jos ei saa jostain tuomiota niin ei ole tehnyt mitään rikollista 😂😂😂
Muistan nauraneeni ketjulle, jossa joku pohti, voisiko gynekologin tarkastuksen tehdä videoyhteyden välityksellä.
Siinä ketjussa oli hyviä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli ketju missä mammat heitti läppää Jason Momoasta ja siitä miten kuumina käyvät häneen. Se oli hauska ja pisteenä iin päälle joku ressukkaäijä ilmestyi sinne raivoamaan (kun pitäisi näyttää Jason Momoalta) :DD Raivosi sinne vaikka kuinka monta kommenttia, meni siis aivan tolaltaan
Taisin osallistua itsekin siihen ketjuun. Se oli kyllä melko hulvaton. Joskus näiden inkkeleiden "totuudet" kääntyvät niin onnistuneesti heitä itseään vastaan, ettei voi kuin nauraa. Se oli itse asiassa päivän Esko Eerikäis-ketjunkin pohjaväre ja sen nyt sitten joku huumorintajuton kakkiainen meni poistamaan.
Somerniemen Sasquats mut se on poistettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerin tapa miten olet telonut itseäsi, tjsp. Itsekin olen hävennyt omia kohelluksiani, oli tosi terapeuttista lukea, että en ole ainut.
Mulle se oli tuskallista luettavaa.
T: Empaattinen
Miksi luit? Mulle se oli vertaistukea ja sai vielä nauraakin kaupan päälle.
Ne "hyvän mielen ketju" aloitukset, joissa aloittaja kertoi havaintojaan kehopositiivisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerin tapa miten olet telonut itseäsi, tjsp. Itsekin olen hävennyt omia kohelluksiani, oli tosi terapeuttista lukea, että en ole ainut.
Mulle se oli tuskallista luettavaa.
T: Empaattinen
Miksi luit? Mulle se oli vertaistukea ja sai vielä nauraakin kaupan päälle.
Kerroin omani sinne. Ihan hyvä aihe, mutta kivuliaalta osat niistä kuulostaa.
Eihän täällä ole muita kun täysin naurettavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ne "hyvän mielen ketju" aloitukset, joissa aloittaja kertoi havaintojaan kehopositiivisista.
Typerintä kuraa ja spämmäystä, mitä 90% avauksista alkavat olla. Yritä nyt sinäkin tehdä välillä joitain oikeasti hauskoja aloituksia. Vai eikö äly riitä?
2011 startattu ketju - Kun äiti oli leikkipuistossa vahingossa sanonut olevansa TK-lääkäri, on jaksanut naurattaa monet kerrat 👍
https://www.vauva.fi/keskustelu/1374569/ketju/havettaa_sanoin_puistossa…
Wolttikuskeille tippiä
Näin kirjoitti eräskin ; Kirveestä päähän pedokuskeille
Toinen ; Pillua annan tippinä
Kolmas; Luunappi otsaan ,käykö.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli ketju missä mammat heitti läppää Jason Momoasta ja siitä miten kuumina käyvät häneen. Se oli hauska ja pisteenä iin päälle joku ressukkaäijä ilmestyi sinne raivoamaan (kun pitäisi näyttää Jason Momoalta) :DD Raivosi sinne vaikka kuinka monta kommenttia, meni siis aivan tolaltaan
Taisi itse asiassa olla niin päin, että joku palstamies teki aloituksen, jossa katkerana kyseli (taas kerran), että miksi suomalaisille naisille ei kelpaa muu kuin Momoan näköinen mies. Niitähän on kyllä Suomessa vähintään 90 %:lla naisista, joten huhut rumista möhömahaisista suomimiehistä ovat vahvasti liioiteltuja! :D
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana .Papalle peruukki joululahjaksi.
Omille jutuilleni nauran tietysti aina, kosken olen vaan niin älyttömän hauska. Mutta sitten nauran myös ilkeilijöille, jotka keksii ihan kaikista jutuista jotain ilkeää sanottavaa. Mielessäni kuvittelen sen olevan joku kissanpissan hajuisessa poikamiesboksissa asuva narsisti, jonka kasvot näyttää tältä >:C
Vierailija kirjoitti:
Muistan nauraneeni ketjulle, jossa joku pohti, voisiko gynekologin tarkastuksen tehdä videoyhteyden välityksellä.
Siinä ketjussa oli hyviä kommentteja.
Ja kuka kaivaa itse tavaraa?
Kakkarekka kumossa, kakkelit kulkeutuivat kohmeiseen kamaraan -ketjuun on kirjoitettu pitkiä tarinoita pelkillä k-kirjaimella alkavilla sanoilla. Osa todella taitavia ja saa nauraa!
Se pitääkö lentsikassa vaihtaa yöpaita päälle. Ihana ketju.