Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttu tällä palstalla, jolle nauroit vedet silmissä.

Vierailija
03.11.2023 |

Minulla vähän vanhempi juttu, Kampaamokatku-ketjussa, 17.5.2022, klo 21.32   1284/1423.   Ihan oikeasti huvittava tilanne. Mikä sinulla?

Kommentit (174)

Vierailija
21/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ihan kirjaimellisesti ääneen nauramista? Siis nauravatko ihmiset _oikeasti ja ääneen_ jollekin mitä lukevat netissä, kun itse olen olettanut että kyseessä on aina vain sanonta (ja oikeasti henkilö vain pitää juttua huvittavana "sisäisesti"). 

No kyllä nauran ääneen melkein joka kerta kun käyn täällä. Väsyneenä varsinkin.

Vierailija
22/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli aiemmin keskustelu Esko Eerikäisestä, mutta joku tosikko poisti sen. 

Poistatin koska oli häntä loukkaava aloitus, et näemmä sitä ääliö tajunnut.

Millä tavalla se oli Esko Eerikäistä loukkaava aloitus? Jos nyt ihan rautalangasta pitää vääntää, niin ne jutut oli täysin keksittyjä.

Just siks poistatin. Jos olisivat totta niin ei olisi poistoon mennyt.

Niin. Kaikki tiesivät, että ne jutut eivät ole totta, vaan huumoria. Se on sitten eri asia, natsaako se huumori sinulle vai ei. Loukkaava se ei ollut. Esko Eerikäinen on julkisuuden henkilö, hänestä saa kirjoittaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nauranut usein ihan kippurassa ,vauva palstan huumorille. pahimmat kännimokat, kiusallinen kakkahätä,  ja miten puolisosi jäi kiinni pettämisestä ketjuissa oli hauskoja ja kiperiä tilanteita ja tilannekomiikkaa.jätä se sika kommentti on ledenda ja juokse neuvo. myös kaffepullan nasevat kommentit naurattaa usein.

Vierailija
24/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av huvipuisto, dippailuketju, kello löi jo viisi, nämä nyt tuli ekaks mieleen. 

Vierailija
25/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se otetaanko risteilylle valokuvat mukaan. Ihan huikeaa settiä, hyvä ettei tullut pissat housuun.

Vierailija
26/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: En ole koskaan millekkään aloituksille nauranut, mutta välillä on tullut sellaisia kommentteja, joille olen hihittänyt varmaan koko päivän. Hitto vaan en enää muista mitä nämä kommentit ovat olleet ja mihin ne ovat liittyneet.

Jätä se sika?

No ei. Tuo on se lause mikä on ylikäytetty ja mielestäni ihan tylsä. Mutta ne kommentit mille olen aina hihittänyt on sellaisi omaperäisiä muutaman sanan hauskoja aiheeseen liittyviä kommenttia ollut ,että on saanut nauramaan. Hitsi kun en yhtään muista enää mihin ne on liittynyt. Niitä kun on ollut erilaisia, mutta ei ihan joka viikko tai välttämättä kuukausikaan ilmene täällä.

Ei ole ainoa, joka nauraa välillä vedet silmissä osuville kommentille. Ehkä se juuri saa käymään täällä. 

Vierailija
27/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok olen (sisäisesti :D) järkyttynyt. En voinut kuvitellakaan että joku ihan oikeasti nauraa jollekin mitä he lukevat. Todella outoa. Itselle nauramisessa ja huumorissa on tärkeintä ns yllätysmomentti ja vuorovaikutus, ja lukiessa sitä ei ehdi mitenkään. 

T. Se ääneen nauramista ihmetellyt 

Vierailija
28/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ketju, miss vaimo vakoili miestään. On ilmeisesti sekin poistettu.

Vierailija
29/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok olen (sisäisesti :D) järkyttynyt. En voinut kuvitellakaan että joku ihan oikeasti nauraa jollekin mitä he lukevat. Todella outoa. Itselle nauramisessa ja huumorissa on tärkeintä ns yllätysmomentti ja vuorovaikutus, ja lukiessa sitä ei ehdi mitenkään. 

No yllätysmomenttihan just on se, mikä niissä parhaissa kommenteissa naurattaa en olisi itse osannut ajatella tuota. Etkö naura sitten vaikkapa sketsiviihteelle, esim. Monty Python?

Vierailija
30/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ihan kirjaimellisesti ääneen nauramista? Siis nauravatko ihmiset _oikeasti ja ääneen_ jollekin mitä lukevat netissä, kun itse olen olettanut että kyseessä on aina vain sanonta (ja oikeasti henkilö vain pitää juttua huvittavana "sisäisesti"). 

Täällä ilmoittautuu yksi, joka yksin kotona ollessa nauraa kuuluvasti ääneen. Nauru vaan yltyy, kun naapuri hakkaa seinää vihaisena, apua :D

Vierailija
31/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se oli Esko Eerikäistä loukkaava aloitus? Jos nyt ihan rautalangasta pitää vääntää, niin ne jutut oli täysin keksittyjä.

Sanoiko Esko loukkautuneensa niistä, vai sinäkö se olit, joka loukkaannuit Eskon puolesta?

Vierailija
32/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono maku, niin nauroin sille ketjulle, että käytkö töissä kakalla. Kaikelle muulle nololle jutulle tulee kans naureskeltua. On myös hauskaa, jos joku oivaltavasti ymmärtää jotain väärin ja siitä tulee hyvä kommentti. (Esim. "Minä en käy kakalla töissä, minä käyn AUTOLLA töissä!")

Tykkään myös siitä, jos jostakin ketjusta tehdään jollain tavalla päinvastainen väännös ja olen tehnyt niitä itsekin. Esim. joku oli tehnyt ketjun "zumban harrastaminen", josta oli väännetty "zombin harrastaminen".

Vierailija
33/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ymmärrän, mutta kyllä täällä sitä yllätysmomenttiakin riittää välillä 😂 Joskus käy  esim. niin että näkee sielunsa silmin sellaisen sketsihahmomaisen tyypin joka on kirjoittanut kommentin jolle nauraa, joskus joku vääntää todella oivaltavan, yllättävän ja hauskan sarkastisen kommentin... Tietysti eniten täällä on tappelua ja ala-arvoista sekopäiden trollaamista, mutta helmiäkin joukossa.

Vierailija
34/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yllätysmomenttihan just on se, mikä niissä parhaissa kommenteissa naurattaa en olisi itse osannut ajatella tuota. Etkö naura sitten vaikkapa sketsiviihteelle, esim. Monty Python?

No mulle ne ei kyllä oikeastaan ikinä ole yllättäviä. Lukiessa ehtii arvata mikä se vitsi on monta kertaa ennen kuin siihen asti ehtii. Monty Python ei todellakaan naurata, sehän on ihan " halvinta" mahdollista huumoria, samaa luokkaa vauvojen "picabuu" piilottelun kanssa. Pienestä kaapista tulee 10 ukkoa, heh heh  eipä olisi odottanut että niitä tulee niin monta, hulvatonta 🙄. 

Vierailija
35/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteellisuudentajuttomien tosikkojen kommentit naurattaa.

Vierailija
36/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nauran ääneen joka päivä täällä vauviksella. Myös omille kommenteilleni. Ei tänne kannata tulla ollenkaan jos on tosikko.

Vierailija
37/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just siks poistatin. Jos olisivat totta niin ei olisi poistoon mennyt.

Niin. Kaikki tiesivät, että ne jutut eivät ole totta, vaan huumoria. Se on sitten eri asia, natsaako se huumori sinulle vai ei. Loukkaava se ei ollut. Esko Eerikäinen on julkisuuden henkilö, hänestä saa kirjoittaa kyllä.

Saa kirjoittaa muttei paikkaansa pitämätöntä törkeää paskaa.

Vierailija
38/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainoa, mikä tuoksuu ihmisessä hyvälle, on puhdas kulli ja sellainen vielä aavistuksen pallihikinen kulli ja sen seutu. Muuten yököttää kaikki eritteet, paskainen persvakohiki ym., pillukin alkaa haisa ärsyttävälle jo melkein heti pesemisen jälkeen."

tälle lauseelle

Vierailija
39/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan täällä oli ketju jossa joku kyseli nimiehdotuksia huvilalleen ja nimessä piti olla Villa. Yksi ehdotuksista oli "Villa Housu" ja tämä sai minut melkein tukehtumaan nauruun  :DDD. Toinen ketju oli lähiaikoina kun aloitus oli että pitääkö synnyttää alapää paljaana ja siellä oli sitten keskusteltu että voiko vauvat tehdä housuun. Tämä nauratti myös makeasti :D.

Vierailija
40/174 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten JVG:stä ketju, jossa ihmiset kertoivat mielipiteitään. Useamman kommentin kohdalla olin kuolla nauruun. En muista tarkkaa sisältöä mutta sen muistan että osuvia olivat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän