Juttu tällä palstalla, jolle nauroit vedet silmissä.
Minulla vähän vanhempi juttu, Kampaamokatku-ketjussa, 17.5.2022, klo 21.32 1284/1423. Ihan oikeasti huvittava tilanne. Mikä sinulla?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok olen (sisäisesti :D) järkyttynyt. En voinut kuvitellakaan että joku ihan oikeasti nauraa jollekin mitä he lukevat. Todella outoa. Itselle nauramisessa ja huumorissa on tärkeintä ns yllätysmomentti ja vuorovaikutus, ja lukiessa sitä ei ehdi mitenkään.
T. Se ääneen nauramista ihmetellyt
Kyllä mä nauran ääneen joka päivä täällä vauviksella. Myös omille kommenteilleni. Ei tänne kannata tulla ollenkaan jos on tosikko.
Se joka pitää erilaista huumorintajua "tosikkoutena" ei ole kovin älykäs. Sinäkään et varmasti naura aivan kaikelle mahdolliselle minkä joku toinen kokee hauskaksi, joten joidenkin mielestä itsekin olet tosikko.
Yhden esimerkin jopa muistan ja vaikka se on ihan tyhmä juttu, se naurattaa mua edelleen. Eli joku laittoi sellaisen kysymyksen, että: "minkälainen on turvallinen mies."
Ja siihen tuli vastaus: "Sellainen jolla on turpa."
🤣
Mies söi lapsen vanukkaat HIIIHHIHJAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!! AI KAMALA!!!!!!!! TUli pissit housuun!
Obduktio-liesi on pelkkää verbaaliakrobatiikkaa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1460797/ketju/mika_olisi_hyva_obduktiol…
Ansaitsee paikan suomen kielen museosta :D.
Hopeakettu hiippailee taas valkoisissaan Helsingissä discoon.
Joskus vuosia sitten joku avasi ketjun kysymyksellä, voiko säästää hautajaiskuluissa kuljettamalla vainajan itse joko auton pelkääjänpaikalla tai katolla.
Sota alkoi Ukrainassa -ketjussa putinistitrolli uhosi joskus Venäjän posauttavan koko Pohjoisnavan taivaan tuuliin. 😂
Se, jossa kerrottiin miehestä joka suhisi ja teki katan
Joskus oli mörshesshöli ketju. Muistaako kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli aiemmin keskustelu Esko Eerikäisestä, mutta joku tosikko poisti sen.
Eerikäinen sanoi radiossa haluavan perustaa baarin, baarin nimeksi voisi laittaa Escobar ( huumeparoni Eerikäisen kotimaasta)
Vierailija kirjoitti:
Se otetaanko risteilylle valokuvat mukaan. Ihan huikeaa settiä, hyvä ettei tullut pissat housuun.
Tämä🥰 ja myös se että pitääkö yölennolla vaihtaa pyjama päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu hiippailee taas valkoisissaan Helsingissä discoon.
Tuossa naurattaa mielikuva ja tyypin pakkomielteisyys yhtä aikaa
Nauran täällä usein vastauksille. Jos joku pitää sen takia junttina, pitäkööt. Olen jo melkein kuusikymppinen ja luin keskustelupalstoja jo 20 vuotta sitten. On jäänyt mieleen joitakin todella hauskoja juttuja muiltakin palstoilta. Silloin sensuuria ei juuri ollut ja jokainen pystyi kirjoittelemaan melkein mitä halusi.
En muista vedet silmissä naurua, mutta nautin siitä kun joku oli saanut kummilapseltaan ison canvas-taulun lapsen valokuvasta ja mietti, mitä tekisi sillä. Se oli viihdyttävä ketju.
Parketti vai illuminaatti, myös verbaalista ilotulitusta.
(Olisipa vieläkin yhtä hyvää huumoria.)
Just tämä bussipysäkki episodi. Pieruhuumoriksi hauskasti kerrottu ei yhtään älöttävä, niinkuin monimuu ko.ketjussa ja ihan uskottava, tämä on todellakin voinut tapahahtua.
Vierailija kirjoitti:
Just tämä bussipysäkki episodi. Pieruhuumoriksi hauskasti kerrottu ei yhtään älöttävä, niinkuin monimuu ko.ketjussa ja ihan uskottava, tämä on todellakin voinut tapahahtua. Sorry, lukihäiriö.
Makaronilaatikon peseminen ja pakastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli mörshesshöli ketju. Muistaako kukaan?
Kukaan ei näköjään muista? Koitin jopa etsiä sen oikeaa nimeä mutta en löytänyt. Se on se kippo missä murskataan yrttejä ja mausteita.