Olet kahvilassa. Näet julkkiksen. Mitä teet?
A) menet pyytämään yhteiskuvaa
B) et ole huomaavinasi
C) soitat juttuvinkin seiskaan
Itse en ole huomaavinani. Entä te?
Kommentit (50)
En mitenkään. Olen ammatissani törmännyt moneen julkkikseen, enkä ole tajunnut sitä asiaa kuin vasta jälkeenpäin, kun joku muu on sanonut. Tämän takia olen työssäni mm. pyytänyt henkkareita parilta ministeriltä ja olympiaurheilijoilta.
Olen nähnyt. En tehnyt mitään, jatkoin omia hommia
En todennäköisesti huomaa tai edes tunnista. Harvoin huomaan edes tuttuja jossain paikoissa, joissa en oleta heidän olevan.
Pitää olla aika tärkeä julkkis että vaivautuisin mitään tekemään, näitä on maailmassa ehkä 5.
Nuorena nättinä he tuuppasivat hakemaan seuraani ,nyt vanhempana tuskin korvaa lopsautan vaikka olis mikä julkkis.
Rakastan yhtä julkkista ja jos hän on salatun tyttöystävänsä kanssa -otan kuvan Seiskaan
Muuten otan salaa itselleni. En mene häiritsemään kuppaisilla selfieillä.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Olen ammatissani törmännyt moneen julkkikseen, enkä ole tajunnut sitä asiaa kuin vasta jälkeenpäin, kun joku muu on sanonut. Tämän takia olen työssäni mm. pyytänyt henkkareita parilta ministeriltä ja olympiaurheilijoilta.
Ja minä meinasin munata itseni yrittämällä heitättää pihalle johtajan rouvan kansainvälisen hotellin baarista .Pakottivat meidät pitämään silmällä "niitä tyttöjä"
Todennäköisesti mietin että kuka tuokin on kun on niin tutun näköinen. Olisiko töistä?
Muistaakseni viimeksi vahingossa törmäsin hieman ja melkein läikytin kahvit päälle.