Millainen mies/nainen olisi kuumottavin seksikumppani/fantasia sinulle?
Itselleni miehenä kuumottavin seksikokemus olisi harrastaa seksiä naisen kanssa joka on:
- nuori aikuinen 20-30V
- Lyhyehkö mutta ei muuten pieni eli saa olla sellainen chubby
- lapsen kasvoinen, ei mikään luihu missi vaan sellainen pullea babyface
- Karvoitus alapäässä ja kainaloissa, kantaa niitä naisellisen ylpeänä. Sellainen kuohkea kihara häpykarvoitus, ei mikään trimmattu viiva.
- On ollut vuosia seksittä kun on esim. pienen lapsen YH.
- Toivoo paljon suuseksiä karvaiselle tussulleen, saa orkut ja sen jälkeen ei erityisemmin palvo kaluani suullaan vaan haluaa minun nimenomaan yhtyvän häneen. Ei toivo mitään raivokasta jyystöä vaan minun tulevan hänen sisäänsä ja samalla lähinnä antaen huomiota iholle, puutuneille hartiolle ja uupuneelle keholle/mielelle.
- Yhdynnän jälkeen hykertelee kuinka oli ihanaa saada siementä sisään. Ehkä ottaa seksilelunsa ja tuottaa silläkin orgasmin itselleen minun katsellessa vierestä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä mielessä pyörii eräs kaunis, hoikka, nuori työkaverinainen... Oli hetki sitten työpaikan virkistysiltamat ja oltiin hetki lähekkäin, muutaman kerran hän kosketti minua niin ettei varmaan ollut vahinko.
Mutta varmaan fantasiaksi jää, ikäeroa on ja en näin varattuna haaveilua pidemmälle varmaan etene.
Jos olet varattu, poista tuo "varmaan".
Pakko saada pikana vastata yksi joka pyörii mielessä joka työpäivä.
Raamikas ja itsestään huolta pitävä mies RAKSAKAMPPEISSA, jolta saisin ottaa poskeen - ja mennä juuri sillä rajalla että tukehdunko siihen soiroon vai en.
On kaksi asiaa jotka pitää kosteena aina: raksakamat ja poskeenotto.
Ne kun sais yhtäaikaa. Ei jukoliste. 🔥
N37
35-45v hyvässä kunnossa oleva nainen. Vatsalihakset näkyy.
Kauluspaita + polvipituinen mekko
Hiukset olkapäihin
Ottaisin syliin. Löisin takamuksen punaiseksi. Runkkaisin märäksi ja sitte toimiston pöydän päällä ensin takaata sitten edestä. Sitte nenäliina pakettia tytylle rintataskuun ja nähtäisiin seuraavana päivänä uudestaan.
M29
Keski-ikäinen tai vanhempi mies, kuka tietää mitä haluaa ja sanoo sen. Käskee ottamaan suihin tai panee jos siltä tuntuu. Vaikka kyselemättä.
Neljä-viiskymppinen, hoikka, pienehköt rinnat, turpoavat nännit, saa olla tatuointeja ja lävistyksiä, mielikuvitusta myös seksiasioissa ja helposti lähtee mukaan juttuihin, nenä voisi olla vähän isompi, tykkää avantgradetaiteista, harrastaa kestävyyslajeja, itsenäinen, näppärä käsistään, tykkää harrastaa monipuolista seksiä 2-5 kertaa viikossa ja tykkää minusta. Eikö noilla plekseillä vaimo vaihtuisi? M52
Ihan tavallinen suomalainen nainen. Kärsivällinen opastaja täytyy olla tällaisen räpeltäjän kanssa, että hommasta saa jotakin tolkkua. Nainen jolle kelpaa pienempi vehje.
m49
Tällä hetkellä mielessä pyörii eräs kaunis, hoikka, nuori työkaverinainen... Oli hetki sitten työpaikan virkistysiltamat ja oltiin hetki lähekkäin, muutaman kerran hän kosketti minua niin ettei varmaan ollut vahinko.
Mutta varmaan fantasiaksi jää, ikäeroa on ja en näin varattuna haaveilua pidemmälle varmaan etene.