Tapailen miestä, enkä tiedä olenko kiinnostunut kunolla.
Onko tässä mitään mahdollisuutta. Mies on tosi ystävällinen, kohtelias ja mukava. Hyvä huumori. Viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin koen että en ole vielä kokenut semmoista suurta vetoa häntä kohtaan. Harmittaa vähän suuresti, koska jos nyt lopettaisin tän tyypin kanssa treffailun, niin menis hyvä ihminen ohi. Toisaalta taas en vieläkään tiedä oonko oikeasti kiinnostunut. Ollaan pari kertaa nähty
Voiko kiinnostus kasvaa vielä?
Kommentit (35)
Itse olen näitä hitaasti kiinnostuvia. Nyt 10 v takana miehen kanssa, joka ei alkuun herättänyt mielenkiintoa, perhosista puhumattakaan. Kannattaa tutustua kunnolla, jos tuntuu olevan hyvä mies. Jotkut eivät lyhyillä treffeillä pääse vielä näyttämään hyviä puoliaan.
Miten ottaa puheeksi tämä jos ei kiinnosta ja mies on ollut mitä mukavin. Jotenkin ärsyttävä tilanne. Yleensä on aina toisinpäin. Itse kiinnostun mutta miehestä ei kuulu enää mitään
AP
Vierailija kirjoitti:
Miten ottaa puheeksi tämä jos ei kiinnosta ja mies on ollut mitä mukavin. Jotenkin ärsyttävä tilanne. Yleensä on aina toisinpäin. Itse kiinnostun mutta miehestä ei kuulu enää mitään
AP
Sanot vaan, että jatketaan vielä etsintöjä.
Vierailija kirjoitti:
AP
Sanot että et ole kiinnostunut jatkamaan. Kyllä, se on niin simppeliä.
Vai pelkäätkö että alat katumaan etkä koskaan löydäkään ketään parempaa? No, niinkin voi käydä.
Jos kolmannen tapaamisen kohdalla et vieläkään tunne fyysistä vetoa, jättäisin asian siihen.
Onko panot suoritettu. Jos ei kemiaa sen jälkeen niin ei sitten koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Itse olen sellainen, että kiinnostus syttyy heti tai sitten sitä ei tule ollenkaan.
Tällaset ihmiset on helposti huijattavissa.
Mitä tarkoitat? Kyse ei ole siitä, että tälläinen ihminen rakastuisi päätä pahkaa ja olisi sitten ihan laput silmillä ja vietävissä. Itse tiedän suunnilleen heti onko jonkun kanssa kemiaa vai ei. Jos on, sitten jatketaan tutustumista, jos ei, voidaan jatkaa minun puolesta vaikka kavereina, jos tyyppi on muuten kiva tai unohtaa koko juttu.
No kun tällaisia ne just on.
On minullekin tullut joskus tunne että minulla olisi velvollisuus palkita mukavan miehen hyvä käytös aloittamalla seurustelu. Mutta en ole piitannut siitä tunteesta, kun en kerran ole itse kiinnostunut. Jotkut sitten taas ovat päätyneet vuosikymmenien avioliittoon, kun kivalle ihmiselle ei voinut sanoa ei.
Ei kannata roikkua. Varmasti löytyy nainen, kuka tuntee vetoa miehessä olevan hyvydeen, huumoritajuun ja ystäväisyydeen. Häntäkin ei varmasti kiinnosta nainen, kuka etdi vaan seksuaalista vetoa miehessä. Osatko edes itse ola huvä ja huumurintajunen?
Kiinnnostuin sittenkin tyypistä näistä seuraavilla treffeillä, eli kannattaa rauhassa tutustua. Ei kyllä vielä seurustella, eikä se ajankohtaista ole pitkään aikaan, mutta ollaan näkemässä tässä joku päivä. Eli ei kannata kerrasta tai kahdesta vielä luovuttaa.
AP
Lumi kinostui oven eteen, niin en päässyt tapaamaan miestä.
Vuosisadan rakkaustarina.
AP tässä hei. Tosiaan joku 8 kk ehdittiin nähdä tuossa kunnes rohkenin sanoa, että tämä loppuu. Ei se kinostus mun puolelta koskaan ollut täysin suurta. Mutta enpä sano ettei se kinostus voi joskus jollain toisella kasvaa myöhemmin.
Käy vielä parit treffit ja kuuntele mitä sydämesi sanoo!!!
Ei se äijä enää edes tervehdi plus olen onnellinen että älysin lopettaa.
AP
Jätä se sika