Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menimme miehen kanssa viime vuonna naimisiin. Masennuksen takia kiloja on tullut vuodessa lisää toistakymmentä. Tänään mies pamautti että

Vierailija
02.11.2023 |

katuu naimisiinmenoa kanssani koska minusta on tullut tällainen kuvottava muodoton pallo. En ole kyennyt vastaamaan hänelle vaan lähdin heti etuovesta ulos enkä ole palannut. Ei tässä varmaan ole mitään tapaa jatkaa, kun oma aviomies ajattelee että olen kuvottava?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton aikana iski masennus. Jos suhde ei toimi, toinen huutaa ja nälvii, niin juuri syy on varmaan siinä. Ukko pois ja elämä kuosiin. 

Vierailija
82/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Totta, Minkään en 30 vuotta sitten mennyt naimisiin tuollaisen ryppyisen miehen kanssa kuin se on nykyään. Mua on huijattu. Olenkohan oikeutettu saamaan korvauksia. Itse olen tietysti edelleen missikunnossa ja mitoissa. 

Tiedät sen itsekin että 30 vuotta ja 1 vuosi ei ole sama asia

Ihmiset sairastuvat erilaisin sairauksiin, kuten masennukseen. Mutta, ehkä masennus on hyväksyttävä syy vaihtaa uuteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ikääntyminen on aika ennakoitavissa, kun se tapahtuu kaikille... Puolison paisuminen vuodessa ei ole ennakoitavissa. Jos oma mies olisi paisunut muodottomaksi vuodessa, niin joko tekee asialle jotain tai mietin itse kyllä vaihtoehtoja. En ikinä menisi tietäen naimisiin ylipainoisen mt-ongelmaisen ihmisen kanssa. Masennukselle ja ylipainolle voi tehdä jotain vain henkilö itse.

Niin ja jos itse sairastut, niin tietenkään et odota, että miehesi ymmärtäisi sinua, ethän? Kannattaa muistaa, että parisuhteessa kaikki on kahdensuuntaista. 

Vierailija
84/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötä ja vastamäessä? Paitsi se koskee vain naisia. Miehille kuin merkitsee vain naisen ulkonäkö= hyvä pillu joka panettaa.

Ystäväni oli suhteessa miehen kanssa, joka sairastui masennukseen. Ystäväni tuki häntä , kun mies omi sairas. Kun mies parani, hän vaihtoi toiseen

Suosittelen kaikille naisille joka sinkkuutta tai vaihtamista naisiin.

Vierailija
85/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö alle vuoden kestäneessä avioliitossa pitäisi vielä olla onnensa kukkuloilla eikä suinkaan masentunut? Pahasti vaikuttaa taas Porvoon uutisilta.

Mitäh?? Ettei naimisiin mennyt voi sairastua masennukseen?? Kuka vaan voi.

Vierailija
86/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Masennus ei ole syy lihota. Olen minäkin masentunut ollut mutta silti olen lenkillä käynyt.

Ole kiitollinen, että masennuksesi oli niin lievä, että kykenit huolehtimaan itsestäsi. Masennusta on sellaistakin laatua, ettei välitä itsestään enää yhtään, voi jopa yrittää hengen ottaa itseltään.

Vierailija
87/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Masennus ei ole syy lihota. Olen minäkin masentunut ollut mutta silti olen lenkillä käynyt.

Et ihan taida tajuta, että masennus on sairaus.

Usein sen syynä on läheiset ihmiset ja ap:n mies on potentiaalisesti itse tuon masennuksen lähde.

Ai että nyt tämä tilanne onkin miehen vika?! :D 

Joka toinen nainen on nykyisin masentunut tai muuten työkyvytön.

Vierailija
88/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Myötä ja vastamäessä? Paitsi se koskee vain naisia. Miehille kuin merkitsee vain naisen ulkonäkö= hyvä pillu joka panettaa.

Ystäväni oli suhteessa miehen kanssa, joka sairastui masennukseen. Ystäväni tuki häntä , kun mies omi sairas. Kun mies parani, hän vaihtoi toiseen

Suosittelen kaikille naisille joka sinkkuutta tai vaihtamista naisiin.

Aivan, ja koska ystäväsi koki tallaista, niin silloin kaikki miehet tekevät samalla tavalla? Ammattipiireissä tuota kutsutaan vahvistusharhaksi.

Vierailija
89/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

todennäkösesti on jo vihjailtu vuoden verran. uhriudu kunnolla niin tajuaa ettei kannata enään edes yrittää.

Käy nyt sinä ensin peruskoulu loppuun, niin opit kirjoittamaan.

Vierailija
90/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hyvä kun tuli näin varhaisessa vaiheessa ilmi että mies rakasti ulkonäköäsi, ei sinua. Viimeistään tuo olisi sitten ollut edessä kun ulkonäkösi olisi muuttunut vanhenemisen vuoksi, ja helpompi se nyt on erota kuin sitten jopa kymmenien vuosien valheavioliiton jälkeen.

Vieläkö vuonna 2023 tulee yllätyksenä asia josta on julkaistu useita tutkimuksiakin että miehet toimii visuaaliset ärsykkeet samalla tavalla kuin naisille toimii emotiaaliset ärsykkeet?

Mitkä ihmeen emotionaaliset ärsykkeet? Rakkausko? Eli nainen rakastaa, mies katsoo ulkonäköä. Ja sitten vielä 2023 miehet ihmettelevät kun enenevissä määrin naiset eivät halua perhettä tai lapsia heidän kanssaan.

Vierailija
91/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ole kiitollinen, että masennuksesi oli niin lievä, että kykenit huolehtimaan itsestäsi. Masennusta on sellaistakin laatua, ettei välitä itsestään enää yhtään, voi jopa yrittää hengen ottaa itseltään.

Niinpä. Itselläkin on vaikean masennuksen aikana ulkoreippailu onnistunut, mutta ymmärrän hyvin, että monella lievästi masentuneella ei onnistu.

Vierailija
92/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti moni ei tajua masennuksesta mitään kun neuvotaan lenkille...Kuulkaa voin kertoa, että siinä vaiheessa kun joka ikinen päivä miettii itsaria niin ei ole kauheasti voimia mihinkään "itsestä huolehtimiseen" kun kaikki voimat menee siihen että jaksaa elää päivästä toiseen

t.keskivaikean masennuksen sairastanut

Vierailija
93/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kovin hyvä avioliitto ollut, kun olet niin masentunut. Ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja.

Vierailija
94/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on kyllä itsekäs paska, vain kumppanin ulkonäkö kiinnostaa. Sitten kun nainen "rupsahtaa" eli kun sairastuu tai tekee lapsia eikä pysy yhtä hoikkana ja kauniina kuin joskus parikymppisenä niin otetaan ero ja halutaan vaihtaa "parempaan"

Ja naisia kutsutaan ulkonäkökeskeisiksi :D

Vierailija
95/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jonkun typerän kullinlutkuttaja-akan alotus.

Vierailija
96/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Moni mies on kyllä itsekäs paska, vain kumppanin ulkonäkö kiinnostaa. Sitten kun nainen "rupsahtaa" eli kun sairastuu tai tekee lapsia eikä pysy yhtä hoikkana ja kauniina kuin joskus parikymppisenä niin otetaan ero ja halutaan vaihtaa "parempaan"

Miehet on ihan tutkitusti pinnallisempia kuin naiset. Nainen usein rakastaa aidosti mutta mies rakastaa vain naisen ulkonäköä. Moni mies ei mene naimisiin rakkaudesta vaan sen takia että saa pillua ja ilmaisen piian.

En yhtään ihmettele miksi niin moni nainen on vapaaehtoisesti sinkku

Vierailija
97/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tää on jonkun typerän kullinlutkuttaja-akan alotus.

Jaaha, y l i l a u t a  trollilla meni tunteisiin kun yrittää saada keskustelun poistatettua :D

Yritys hyvä kymmen...

Vierailija
98/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei sitten kovin hyvä avioliitto ollut, kun olet niin masentunut. Ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja.

Parisuhde miehen kanssa on naisen ajan haaskaamista. Parisuhteesta hyötyy vain mies. 

Vierailija
99/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Masennuksen takia kiloja?  Juupa juu. Olet päässyt avioliittoon ja olet voinut lakata huolehtimasta syömisistäsi, kun olet miehen saanut kiikkiin.  Miehesi on oikeassa ja kannatamme hänen mielipidettään.

Säälittävä palstamies vinkumassa jälleen kerran...Mietippä miksi sinulla ei ole eikä tule olemaan vaimoa? Vastauksen löydät peilistä

ps. Masennus on sairaus, kannattaa ensitöikseen opiskella vaikka hieman psykologiaa

Vierailija
100/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehet on ihan tutkitusti pinnallisempia kuin naiset. Nainen usein rakastaa aidosti mutta mies rakastaa vain naisen ulkonäköä. Moni mies ei mene naimisiin rakkaudesta vaan sen takia että saa pillua ja ilmaisen piian.

En yhtään ihmettele miksi niin moni nainen on vapaaehtoisesti sinkku

Ei pillun takia mennä naimisiin, sitä kun on tarjolla muutenkin ihan riittämiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan