Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menimme miehen kanssa viime vuonna naimisiin. Masennuksen takia kiloja on tullut vuodessa lisää toistakymmentä. Tänään mies pamautti että

Vierailija
02.11.2023 |

katuu naimisiinmenoa kanssani koska minusta on tullut tällainen kuvottava muodoton pallo. En ole kyennyt vastaamaan hänelle vaan lähdin heti etuovesta ulos enkä ole palannut. Ei tässä varmaan ole mitään tapaa jatkaa, kun oma aviomies ajattelee että olen kuvottava?

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap on nero!!! Ratkaisit juuri avaruusmatkailuun liittyvän ravinto-ongelman. Laitetaan Marsiin masentuineita, niin eivät tarvitse ollenkaan ruokaa. Toivottavasti eivät kumminkaan liho kauheasti, jotta mahtuvat liikkumaan ahtaassa sukkulassa.

Masentuneethan monesti  juuri hakevat lohtua ylensyönnistä.

Tai päinvastoin eli lopettavat syömisen lähes kokonaan. 

Toistuvaa masennusta sairastaneena olen huomannut, että ylensyöntiä ja lihomista tapahtuu stressaantuneena ja lievässä masennuksessa. Kun masennus alkaa olla vakavaa, ruoka ei maistu ollenkaan ja laihtuu ihan olemattomiin. 

Vierailija
62/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo rasittavaa jos on jo vuosi sit varattu lomamatkat ja kanootillakin pitäis meloa mutta muija paisui vuodessa niin ettei edes kanoottiin mahdu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jonkunlainen huijaus. Mies menee naimisiin hoikan ja itsestään huolta pitävän naisen kanssa, vuoden kuluttua sohvalla odottaa paisunut ja masentunut ilmestys... Ei kiva. Ei ota eteen noilla spekseillä. Jos mies olisi halunnut ylipainoisen vaimon, niin olisi todennäköisesti sellainen itselleen valinnut. 

Vierailija
64/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus masentaa. Laihduta ja ala urheilla sekä syö terveellisesti prosessoimatonta ruokaa niin mieli kirkastuu ja ukko ilahtuu kun läskit on tiessään!!!

Vierailija
65/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
66/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan se jonkunlainen huijaus. Mies menee naimisiin hoikan ja itsestään huolta pitävän naisen kanssa, vuoden kuluttua sohvalla odottaa paisunut ja masentunut ilmestys... Ei kiva. Ei ota eteen noilla spekseillä. Jos mies olisi halunnut ylipainoisen vaimon, niin olisi todennäköisesti sellainen itselleen valinnut. 

Ei ihme, että avioerot on kasvussa jos tuo on ajatusmalli. Kukaan ihminen ei pysty samana vuodesta toiseen, ei fyysisesti eikä henkisesti,  eli tuolla logiikalla jokainen joutuu siis huijauksen kohteeksi. 

Vierailija
67/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei se lenkkeily kiloja tiputa. Kalorit viiteensataan per vrk, niin alkaa paino lähteä.  Testattu on.

Tolla menetelmällä lähtee hiuksetkin. Ei kannata.

Vierailija
68/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kannata rynnätä alttarille masentuneen kanssa.

Vierailija
69/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei ihme, että avioerot on kasvussa jos tuo on ajatusmalli. Kukaan ihminen ei pysty samana vuodesta toiseen, ei fyysisesti eikä henkisesti,  eli tuolla logiikalla jokainen joutuu siis huijauksen kohteeksi. 

Totta, Minkään en 30 vuotta sitten mennyt naimisiin tuollaisen ryppyisen miehen kanssa kuin se on nykyään. Mua on huijattu. Olenkohan oikeutettu saamaan korvauksia. Itse olen tietysti edelleen missikunnossa ja mitoissa. 

Vierailija
70/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Totta, Minkään en 30 vuotta sitten mennyt naimisiin tuollaisen ryppyisen miehen kanssa kuin se on nykyään. Mua on huijattu. Olenkohan oikeutettu saamaan korvauksia. Itse olen tietysti edelleen missikunnossa ja mitoissa. 

Tiedät sen itsekin että 30 vuotta ja 1 vuosi ei ole sama asia

Vierailija
71/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on ap:n hoitaa masennus pois. Sitten voi alkaa laihduttaa.

Tuollaisen miehen läsnäolo ei auta masennuksen poistossa, se vaan pahentaa.

Vierailija
72/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt tiputtamaan 80 kiloa yhdessä päivässä. Suosittelen. 

Onneksi itselläni oli nollatoleranssi ja ensimmäisestä tuon tasoisesta lausahduksesta lähti asunto myyntiin. Ei ole kaduttanut.

Vierailija
73/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yksinkertaisesti extrapoloi tuossa. Jos vuodessa on toistakymmentä kiloa tullut, niin pari vuotta lisää tuohon, niin painoa onkin 30-40 kg siitä hääpainosta. Lapsien hankinta voidaan unohtaa siinä vaiheessa, koska liian iso terveysriski. Sokeritauti, nivelongelmat. Nuoren parin matkustelu ulkomaille aletaan unohtaa. Ja voin sanoa, että miehen halut sängyssä tippuu nollaan.

Vierailija
74/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap on nero!!! Ratkaisit juuri avaruusmatkailuun liittyvän ravinto-ongelman. Laitetaan Marsiin masentuineita, niin eivät tarvitse ollenkaan ruokaa. Toivottavasti eivät kumminkaan liho kauheasti, jotta mahtuvat liikkumaan ahtaassa sukkulassa.

Masentuneethan monesti  juuri hakevat lohtua ylensyönnistä.

Tai päinvastoin eli lopettavat syömisen lähes kokonaan. 

Toistuvaa masennusta sairastaneena olen huomannut, että ylensyöntiä ja lihomista tapahtuu stressaantuneena ja lievässä masennuksessa. Kun masennus alkaa olla vakavaa, ruoka ei maistu ollenkaan ja laihtuu ihan olemattomiin. 

Toistuvaa masennusta ja stressiä kokevana on todettava, että ei ole ollenkaan omissa käsissäni, milloin kiloja lähtee ja milloin tulee. Jompaan kumpaan suuntaan yleensä vaikuttaa, eikä se muutu ruokavaliolla vaan vasta, kun tunnepuoli on ok.

Vierailija
75/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ikääntyminen on aika ennakoitavissa, kun se tapahtuu kaikille... Puolison paisuminen vuodessa ei ole ennakoitavissa. Jos oma mies olisi paisunut muodottomaksi vuodessa, niin joko tekee asialle jotain tai mietin itse kyllä vaihtoehtoja. En ikinä menisi tietäen naimisiin ylipainoisen mt-ongelmaisen ihmisen kanssa. Masennukselle ja ylipainolle voi tehdä jotain vain henkilö itse. 

Vierailija
76/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties laiska että jaksa laihduttaa. Helposti painon saa 20 kg putoamaan 6 kk aikana kun vaan käy salilla treenaamassa. Kyllä mies kuvitteli että saa kauniin naisen vaimoksi mutta lihosit joten miehellä on syytä olla pettynyt.

Vierailija
77/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ei ole syy lihota. Olen minäkin masentunut ollut mutta silti olen lenkillä käynyt.

Vierailija
78/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Masennus ei ole syy lihota. Olen minäkin masentunut ollut mutta silti olen lenkillä käynyt.

Et ihan taida tajuta, että masennus on sairaus.

Usein sen syynä on läheiset ihmiset ja ap:n mies on potentiaalisesti itse tuon masennuksen lähde.

Vierailija
79/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tiedät sen itsekin että 30 vuotta ja 1 vuosi ei ole sama asia

Sairastua voi koska tahansa. Jos ei sitä ymmärrä eikä hyväksy, kannattaa olla sitoutumatta ihmissuhteisiin. Voi nautiskella yhden yön jutuista, ei ehdi toinen muuttua kuvottavaksi.

Vierailija
80/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja sitten ihmiset lupaavat vihkiseremonioissa rakastaa ja tukea toista niin myötä kuin vastamäessä. Pah

Naiset on samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan