Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jota ällöttää ihmisyys eritteineen ja hajuineen?

Vierailija
02.11.2023 |

Jotain talia, limaa, sylkeä ja hikeä erittyy kehosta koko ajan. Mieluummin olisin vaikka sileä ja kiiltävä robotti.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onkohan eritekammoisella mitaan hajua hajuaistin lisäksi mitä vesi maksaa nykyään elikkä onko,

a) Vielä harvinaiseksi käyvä kiinteähintainen vesimaksu että saa läträtä mielinmäärin joka eritepisara pois.

b) Tai onko sen verran pötäkkää takataskussa ettei vesimaksulla väliä.

c) Ei ole muuta perhettä ja esim. teinejä jotka ottavat mielellään pitkiä suihkuja kun ei tarvitse vesimaksuja itse tienata.

d) Sitten vielä muu vedenkulutus kuten pyykit, tiskit, vessan vedot, siivous, lemmikit yms.

Neljän hengen perhe kun muutti kiinteähintaisesta vesimittarilliseen asuntoon niin tuli järkytyksenä ensimmäinen vesilasku. Itse olen asunut mittarillisessa asunnossa yli 30v. Pitää sitä katsoa että lasku pysyy kohtuullisena ja hinta nousee koko ajan.

Itse olin nuorena tosi hajuherkkä mutta se on iän myötä helpottanut tai hajuaisti on heikentynyt. Sekin voi selittää ettei iäkkäät

Hajuaistin huononeminen ja/tai katoaminen voi liittyä dementiaan sairastumiseen. 

Vierailija
62/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle on biologisesti sisäänrakennettua tuntea ällötystä esim.oksennusta ja mätiä ruokia kohtaan koska se varoittaa meitä vaarallisista bakteereista. Tästä oli muistaakseni Tämäkin on totta sivustolla. Fiksua vain välttää yököttäviä juttuja, mutta ei niillä kannata elämäänsä pilata. Ajatelkaa kuitenkin miten upea ja kaunis koko luonto ja maailma on vaikka onkin orgaaninen. Hyvät tuoksut ja kauniit näkymät ovat enemmistössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselle on biologisesti sisäänrakennettua tuntea ällötystä esim.oksennusta ja mätiä ruokia kohtaan koska se varoittaa meitä vaarallisista bakteereista. Tästä oli muistaakseni Tämäkin on totta sivustolla. Fiksua vain välttää yököttäviä juttuja, mutta ei niillä kannata elämäänsä pilata. Ajatelkaa kuitenkin miten upea ja kaunis koko luonto ja maailma on vaikka onkin orgaaninen. Hyvät tuoksut ja kauniit näkymät ovat enemmistössä.

Tunnen ällötystä ihan normaaleja ruumiintoimintojakin kohtaan. Vahingossa menin lukemaan alushousukeskustelua ja alkoi oksettaa ajatuskin vuotoisista alushousuista.

Ap

Vierailija
64/65 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mies? Naisen kehosta tulee vuotoa ja eritettä miltei päivittäin, esim. Valkovuoto on ihan normaalia ja sen koostumuksesta tietää että naisen paikoissa kaikki on kunnossa. 

Vierailija
65/65 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

da vinciä myös. olet hyvässä seurassa.