Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota ällöttää ihmisyys eritteineen ja hajuineen?

Vierailija
02.11.2023 |

Jotain talia, limaa, sylkeä ja hikeä erittyy kehosta koko ajan. Mieluummin olisin vaikka sileä ja kiiltävä robotti.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä tuoksuu ihmisessä hyvälle, on puhdas kulli ja sellainen vielä aavistuksen pallihikinen kulli ja sen seutu. Muuten yököttää kaikki eritteet, paskainen persvakohiki ym., pillukin alkaa haisa ärsyttävälle jo melkein heti pesemisen jälkeen.

Vierailija
22/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette pahasti mielenterveysongelmaisia. Tuo ei ole millään tavalla normaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ällöttääkö myös peräsuolen laskeuma?

VARSINKIN SE JUURI..

Vierailija
24/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen viime aikoina alkanut peseytymään monta kertaa päivässä ja oikein pitkän kaavan kautta. Sen myötä olen huomannut, että muut ihmiset haisevat tosi pahoilta. Likaiselta, tunkkaiselta ja taliselta. Ihan jokainen. Lihavat enemmän kuin laihat. 

Hanki ammattiapua. 

Vierailija
25/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tällainen piirre pikkuhiljaa ajaa meidät perikatoon. Kahdella tavalla nähdäkseni. Ylihygieenisyys sekä itsessä että kaikessa ympäristössä aiheuttaa vastustuskyvyn heikkenemisen. Samaan aikaan laajenevat tautihauduttamot ruuantuotannon takia taas kehittävät viruksia elinvoimaisemmiksi. Toinen lienee se, että tuo kaiken sterilointi ja siivoaminen kuluttaa luonnonvarat loppuun omalta osaltaan. 

Vierailija
26/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ällöttääkö myös peräsuolen laskeuma?

VARSINKIN SE JUURI..

Itsellä vai toisilla?  Näkyykö se jotenkin toisilla?

Vierailija
27/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jänniä kommentteja. Mehän ollaan sieluja, ja mahdollisesti oltu toisissa galakseissa Starseadeinä, joten voi olla että kaipaatte siihen olomuotoon takaisin. Olettekin tulleet tänne maan päälle kokemaan, millaista on olla ihminen. Se ei ehkä sovi meille kaikille. 

Olen miettinyt jotain saman suuntaista. Että mulla on etisessä elämässä ollut toisenlainen keho, vahvempi ja ei näin haavoittuva. Tai sitten ei välttämättä fyysistä olomuotoa ollenkaan, siksi se tuntuu vähän oudolta ja inhottavaltakin joissain asioissa. Mutta tällä lihapuvulla mennään ja yritän elää normaalia elämää lievistä ällötyskohtauksista huolimatta.

Vierailija
28/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pintapuolisesti vähän ällöttää, mutta toisaalta ajattelen niistä myös lempeästi. Kuuluvat ihmisyyteen. Jos en rakasta eritteitä, en voi myöskään rakastaa ihmisyyttä 😄

Vierailija
29/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jänniä kommentteja. Mehän ollaan sieluja, ja mahdollisesti oltu toisissa galakseissa Starseadeinä, joten voi olla että kaipaatte siihen olomuotoon takaisin. Olettekin tulleet tänne maan päälle kokemaan, millaista on olla ihminen. Se ei ehkä sovi meille kaikille. 

Olen miettinyt jotain saman suuntaista. Että mulla on etisessä elämässä ollut toisenlainen keho, vahvempi ja ei näin haavoittuva. Tai sitten ei välttämättä fyysistä olomuotoa ollenkaan, siksi se tuntuu vähän oudolta ja inhottavaltakin joissain asioissa. Mutta tällä lihapuvulla mennään ja yritän elää normaalia elämää lievistä ällötyskohtauksista huolimatta.

Minustakin on outoa, että yhdestä veitsen pistosta tai marjan syömisestä voi menettää henkensä.

Ap

Vierailija
30/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen viime aikoina alkanut peseytymään monta kertaa päivässä ja oikein pitkän kaavan kautta. Sen myötä olen huomannut, että muut ihmiset haisevat tosi pahoilta. Likaiselta, tunkkaiselta ja taliselta. Ihan jokainen. Lihavat enemmän kuin laihat. 

Ihmiset todella haisevat vaikka moni väittää, että kukaan ei haise millekkään vaikka ei kävisi viikkoon suihkussa, vähän vaan aamuisin huljauttaisi vettä kainaloon. Ilmeisesti tämä ihmishaju ei valtaosan mielestä ole paha, kun he eivät sitä haista. Minä haistan sen nihkeän ihon ja talin hajun enkä pidä siitä, en myöskään vauvojen hajusta vaikka se on ainakin monen naisihmisen mielestä ihana.

Ap

Vierailija
31/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ainoa, mikä tuoksuu ihmisessä hyvälle, on puhdas kulli ja sellainen vielä aavistuksen pallihikinen kulli ja sen seutu. Muuten yököttää kaikki eritteet, paskainen persvakohiki ym., pillukin alkaa haisa ärsyttävälle jo melkein heti pesemisen jälkeen.

Yök.

Vierailija
32/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tiedän tunteen. Eikä tarvitse olla edes lihava, että haisee todella mädälle. Meinaa mahaa vääntää kun haistaa tällaisen roadkill-yksilön.

Vierailija
33/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena voi kenties tunteakin noin. Kaikenlainen inhotus, ällötys ja karttaminen liittyy myös itsensä suojeluun.

Kun ei ole valmis parisuhteeseen eikä ole rakastunut, voi kuvitella noin. Sitten taas kun on rakastunut, ei tule edes mieleen mikään tai minkään inhoaminen, kaikki on vain luonnollista.

Monet taudit ja virukset tarttuvat myös eritteiden kautta. Sitä vartenhan suositellaan esim. kondomin käyttöä aina.

Toinen seikka ovat sitten esim. ulosteperäiset bakteerit, joita tietenkin pitää välttää, koska ovat taudinaiheuttajia. Esim. syötäviä kasviksia ei pidä lannoittaa ihmisten jätöksillä juuri tästä syystä, kädet puhdistetaan hyvin vessassa käynnin jälkeen jne.

Kaikella voi olla siis myös ihan luonnollinenkin selityksensä.

Vierailija
34/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään nuuhkia naisten pyllyjä!

Vierailija
35/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. alko inhottaa ku sain tietää että mädäntyvssä ruumiissa on samoja yhdisteitä kuin s per massa ja ba kteerivaginoosissa. Putreskiini siis. Siitä tulee se mädän haju

Vierailija
36/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän säännöllisesti peseytyvä "voittaa" viehättävyydessään sottapytyn. Itsestään huolehtiva, puhdas ihminen on tervetullut mihin tahansa seuraan, jos osaa käyttäytyä.

Hygienian tärkeyden ymmärtävä voittaa esim.keittiössä sotkijan ja välinpitämättömän ei-osaajan. Jos on toivoton esim. ruoanlaiton tai säilönnän taidoissaan, huomaa sen viimeistään silloin kun vieraat tai itse sairastuvat aina kyläilyn ja kokkailun jälkeen, säilötyt tuotteet vanhenevat ja pilaantuvat ennenaikojaan jne.

Lisäksi kova hikoilu saa jonkun aikaa käytössä jo olleet tai hunommin pestyt vaatteet helposti haisemaan, samoin hiuspohjan ja muun kehon, jos ei peseydy säännöllisesti tai harrasta amme-kylpyjä. Pyöreämmillä ihmisillä on enemmän ihopoimuja, jotka saattavat jopa tulehtua, jos ei kylve säännöllisesti.

Kannattaa varmaan välttää jonkin aikaa ruuhkabusseja tai muita tilanteita, jotka kokee häiritseviksi juuri hajujen tai tuoksujen,( kummin vain), takia. Raikas ilma auttaa aina eli kävellen paikasta toiseen aina kun mahdollista.

Vierailija
37/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nuorena voi kenties tunteakin noin. Kaikenlainen inhotus, ällötys ja karttaminen liittyy myös itsensä suojeluun.

Kun ei ole valmis parisuhteeseen eikä ole rakastunut, voi kuvitella noin. Sitten taas kun on rakastunut, ei tule edes mieleen mikään tai minkään inhoaminen, kaikki on vain luonnollista.

Monet taudit ja virukset tarttuvat myös eritteiden kautta. Sitä vartenhan suositellaan esim. kondomin käyttöä aina.

Toinen seikka ovat sitten esim. ulosteperäiset bakteerit, joita tietenkin pitää välttää, koska ovat taudinaiheuttajia. Esim. syötäviä kasviksia ei pidä lannoittaa ihmisten jätöksillä juuri tästä syystä, kädet puhdistetaan hyvin vessassa käynnin jälkeen jne.

Kaikella voi olla siis myös ihan luonnollinenkin selityksensä.

Uh huh mitä hömppää. Olen yli 40.

Ap

Vierailija
38/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ällötä, olen aika sinut kaikkien eritteiden ja hajujen kanssa.  En ole koskaan ollut mikään omituinen hienohelma, vaan suhtaudun tuollaisiinkin asioihin ihan normaalisti. 

Sama juttu. Lasten myötä tuollaiset asiat ovat muutenkin aika mitättömiä. 

Vierailija
39/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akentti Smith puskee Matriisin läpi?

Vierailija
40/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllähän säännöllisesti peseytyvä "voittaa" viehättävyydessään sottapytyn. Itsestään huolehtiva, puhdas ihminen on tervetullut mihin tahansa seuraan, jos osaa käyttäytyä.

Hygienian tärkeyden ymmärtävä voittaa esim.keittiössä sotkijan ja välinpitämättömän ei-osaajan. Jos on toivoton esim. ruoanlaiton tai säilönnän taidoissaan, huomaa sen viimeistään silloin kun vieraat tai itse sairastuvat aina kyläilyn ja kokkailun jälkeen, säilötyt tuotteet vanhenevat ja pilaantuvat ennenaikojaan jne.

Lisäksi kova hikoilu saa jonkun aikaa käytössä jo olleet tai hunommin pestyt vaatteet helposti haisemaan, samoin hiuspohjan ja muun kehon, jos ei peseydy säännöllisesti tai harrasta amme-kylpyjä. Pyöreämmillä ihmisillä on enemmän ihopoimuja, jotka saattavat jopa tulehtua, jos ei kylve säännöllisesti.

Kannattaa varmaan välttää jonkin aikaa ruuhkabusseja tai muita tilanteita, jotka kokee häiritseviksi juuri hajujen tai

OminaisTUOKSU on muuten yksi ällöttävimmistä sanoista ja mielikuvista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi