Tuntematon mies osti vaimon pikkarit
Aivan älytön tilanne ravintolassa viime lauantaina. Oltiin syömässä illalla ja naapuripöydästä muun seurueen lähdettyä tuli noin viisikymppinen mies kysymään josko myisimme vaimolla nyt päällään olevat pikkuhousut. Minä vastasin heti että miksei, sata euroa niin saat. Vaimoni oli vähän pökkelönä mutta lähti vessaan riisumaan niitä ja tullessaan tunki ne miehen kouraan.
Kommentit (18)
Kyllähän tuo on mahtava harratus ja miksei myös bisnes. Kauppa käy netissä todella hyvin kun myyn 18-vuotiaan opiskelijaneidon käytettyjä pöksyjä, joissa on minun munan ja perseen tuoksut tallella ja täydestä näyttää menevän.
M60 140kg 10cm
Minäkin alan myymään naisten pikkuhousuja. Ostan halvimpia markettipöksyjä ja lorautan niihin vähän sillipurkin nestettä. Rahantuloa ei voi estää.
Keijo
Theres no bisnes like showbisnes. Kyllä sillä lomamatkakassan äkkiä saa
Vierailija wrote:
Vaimo parka. Joutui kävelemään kotiin häpyhuulet kylmästä sinisenä.
No onneksi pääsin niitä lämmittämään sitten kotona.
Vierailija wrote:
Kyllähän tuo on mahtava harratus ja miksei myös bisnes. Kauppa käy netissä todella hyvin kun myyn 18-vuotiaan opiskelijaneidon käytettyjä pöksyjä, joissa on minun munan ja perseen tuoksut tallella ja täydestä näyttää menevän.
M60 140kg 10cm
Tiedän että tämä toimii niin että neito ottaa kuvan myytävät pöksyt jalassa niin on aitoa toihua. Typerää ostaa muuten.
Aika elämää ymmärtävä ja myönteinen asenne ap:llä.
Joku mies olis kiukustunut tuollaisesta. kiva että hänenlaisiaankin on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M60 140kg 10cm
Tiedän että tämä toimii niin että neito ottaa kuvan myytävät pöksyt jalassa niin on aitoa toihua. Typerää ostaa muuten.
No äkkiäkös pienistä prosenteista joku muikkeli suostuu kuvaan.
Keijo
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M60 140kg 10cm
Fotosoppaus on keksitty. Kyllä silloin munahien ja perseenhajuiset pikkarit menevät kaupaksi kuin väärä raha.
Vierailija wrote:
Minäkin alan myymään naisten pikkuhousuja. Ostan halvimpia markettipöksyjä ja lorautan niihin vähän sillipurkin nestettä. Rahantuloa ei voi estää.
Keijo
Mikä on firmasi nimi?
Lingerie de Keijo
Keijon kalsarit Ky (Kiima yltyy)
Hepene de Keke?
Sehän oli sun muijas työkaveri, joka oli päivällä roiskaissu rojut muijas ränniin!! Halus muiston!
Voi hyvänen aika tätä keskustelua. Menkääs jo nukkumaan, huomenna on varmasti levänneenä viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
M60 140kg 10cm
Typerää ostaa noinkin, valokuva kun ei juuri todista mitään. Ainoa oikea vaihtoehto on ostaa pikkarit niin, että saa ne itse riisua naisen jalasta, nuuhkaista saman tien ja maksu vasta tämän jälkeen, jos on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Keijo
Vai olisiko parempi, jos laittaisi silakkafileen pariksi tunniksi siihen strategiseen kohtaan?
Asiaa. Hyvän hinnan saitte.