Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies osti vaimon pikkarit

Vierailija
02.11.2023 |

Aivan älytön tilanne ravintolassa viime lauantaina. Oltiin syömässä illalla ja naapuripöydästä muun seurueen lähdettyä tuli noin viisikymppinen mies kysymään josko myisimme vaimolla nyt päällään olevat pikkuhousut. Minä vastasin heti että miksei, sata euroa niin saat. Vaimoni oli vähän pökkelönä mutta lähti vessaan riisumaan niitä ja tullessaan tunki ne miehen kouraan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa. Hyvän hinnan saitte.

Vierailija
2/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla pyydä 200.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on mahtava harratus ja miksei myös bisnes. Kauppa käy netissä todella hyvin kun myyn 18-vuotiaan opiskelijaneidon käytettyjä pöksyjä, joissa on minun munan ja perseen tuoksut tallella ja täydestä näyttää menevän.

M60 140kg 10cm

Vierailija
4/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo parka. Joutui kävelemään kotiin häpyhuulet kylmästä sinisenä.

Vierailija
5/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin alan myymään naisten pikkuhousuja. Ostan halvimpia markettipöksyjä ja lorautan niihin vähän sillipurkin nestettä. Rahantuloa ei voi estää.

Keijo

Vierailija
6/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theres no bisnes like showbisnes. Kyllä sillä lomamatkakassan äkkiä saa

Vierailija
7/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaimo parka. Joutui kävelemään kotiin häpyhuulet kylmästä sinisenä.

No onneksi pääsin niitä lämmittämään sitten kotona.

Vierailija
8/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllähän tuo on mahtava harratus ja miksei myös bisnes. Kauppa käy netissä todella hyvin kun myyn 18-vuotiaan opiskelijaneidon käytettyjä pöksyjä, joissa on minun munan ja perseen tuoksut tallella ja täydestä näyttää menevän.

M60 140kg 10cm

Tiedän että tämä toimii niin että neito ottaa kuvan myytävät pöksyt jalassa niin on aitoa toihua. Typerää ostaa muuten.

Vierailija
9/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika elämää ymmärtävä ja myönteinen asenne ap:llä.

Joku mies olis kiukustunut tuollaisesta.   kiva että hänenlaisiaankin on.

Vierailija
10/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M60 140kg 10cm

Tiedän että tämä toimii niin että neito ottaa kuvan myytävät pöksyt jalassa niin on aitoa toihua. Typerää ostaa muuten.

No äkkiäkös pienistä prosenteista joku muikkeli suostuu kuvaan.

Keijo

Vierailija
11/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M60 140kg 10cm

Fotosoppaus on keksitty. Kyllä silloin munahien ja perseenhajuiset pikkarit menevät kaupaksi kuin väärä raha.

Vierailija
12/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minäkin alan myymään naisten pikkuhousuja. Ostan halvimpia markettipöksyjä ja lorautan niihin vähän sillipurkin nestettä. Rahantuloa ei voi estää.

Keijo

Mikä on firmasi nimi? 

Lingerie de Keijo

Keijon kalsarit Ky (Kiima yltyy)

Hepene de Keke?

Vierailija
13/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittrn heräsit ja päästit kissan ulos

Vierailija
14/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli sun muijas työkaveri, joka oli päivällä roiskaissu rojut muijas ränniin!! Halus muiston!

Vierailija
15/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika tätä keskustelua. Menkääs jo nukkumaan, huomenna on varmasti levänneenä viisaampi.

Vierailija
16/18 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään, mutta outoa on.

Vierailija
17/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

M60 140kg 10cm

Typerää ostaa noinkin, valokuva kun ei juuri todista mitään. Ainoa oikea vaihtoehto on ostaa pikkarit niin, että saa ne itse riisua naisen jalasta, nuuhkaista saman tien ja maksu vasta tämän jälkeen, jos on tyytyväinen.

Vierailija
18/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo

Vai olisiko parempi, jos laittaisi silakkafileen pariksi tunniksi siihen strategiseen kohtaan?