Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä jouluna se tapahtuu taas, kohta vaimo ehdottaa ettei osteta lahjoja ja se sovitaan, aattona hänellä kuitenkin on lahja!

Vierailija
02.11.2023 |

Ja minulla ei. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi lahja. Hyvässä lykyssä saat 2 lahjaa. 😉

Vierailija
42/47 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Luulisi olevan maailman helpointa ostaa jouluna jokin näistä:

Korvakorut

Sormus

Kaulakoru

Rannekoru

Ja vaikka nilkkaketju jossain vaiheessa. 

Katsot vain pitääkö hän kullasta vai hopeasta.

Kaikki  naiset ei ilahdu näistä...

Exäni kantoi minulle kaikkina mahdollisina merkkipäivinä kalliita timanttikoruja, yliampuvia suklaarasioita, lahjakortteja merkkiliikkkeisiin ja mitä ikinä rahalla saa. Petti ja kohteli ivallisesti, sitten taas hyvitteli lahjoilla. En halua suhteessa mitään lahjoja vaan rakkautta, arvostusta, läheisyyttä ja yhdessäoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sanot sille, että Joo, joo, ei osteta, ja sitten menet ostamaan. Sillähän siitä selviää.

Tai voi myös aloittaa riidan vaimon ehdotuksesta ja vaatia, että molempien pitää lahjat antaa ja saada. Konstit on monet!

Vierailija
44/47 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä mies, jollei ole vielä oppinut, että vaimo toivoo kuitenkin lahjaa. Luultavasti vaimo toivoo, ettei lahjaa osteta velvollisuudesta vaan siksi, että haluaa ilahduttaa. Itse alkaisin miettiä eroa, jos puoliso pitäisi niin itsestäänselvyytenä, ettei edes yhtä lahjaa viitsisi jouluna antaa.

Vierailija
45/47 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ap, menet samaan halpaan joka vuosi?

Vierailija
46/47 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä tätä, jos sovitaan ettei osteta niin sitten ei. Miksi aikuiset ihmiset haluavat että heille ostetaan jotain. Itse en ainakaan yhtään yllätyslahjaa halua. Valtaosalla ihmisitä on muutenkin tavaraa, miksi sitä on pakko ostaa lisää?

Vierailija
47/47 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Luulisi olevan maailman helpointa ostaa jouluna jokin näistä:

Korvakorut

Sormus

Kaulakoru

Rannekoru

Ja vaikka nilkkaketju jossain vaiheessa. 

Katsot vain pitääkö hän kullasta vai hopeasta.

Mikä saa sut kuvittelemaan, että tuollainen lahja olisi mieluinen? Koska vaimo on nainen? Itse olisin mielummin ilman lahjaa, kun että saisin jonkun älyttömän korun - en käytä. Ikinä. Missään.