uimahalliasiaa liittyen kuukautisiin
Kommentit (10)
aivan loistava keksintö!! käyn myös menkkojen aikaan uimassa, vaivatonta eikä häiritse mitenkään harrastusta.
käyn kyllä uimassa ihan normaalisti menkkojenkin aikaan, tosin tykkään enemmän OB:sta kuin Tampaxeista. Tulisi mieleenkään jättää liikuntaharrastusta väliin viikoksi joka kuukausi... Kuukuppihan kuulemma toimii myös uintikäytössä hyvin, eli jos et tamponeista tykkää, voisit ehkä harkita sellaista.
Aloitin viikottáisen uimahalliharrastuksen lapsen kanssa. Käyttekö uimahallissa tampaxien kanssa vai oletteko aina kuukautisten aikaan pois harrastuksesta ? Itse en ole käyttänyt tampaxeja kuin joskus teinivuosina ja nyt mietin että tarvisko alkaa taas käyttämään.
2000-luvulla kuulostaa itselleni aika uskomattomalta, että joku jäisi pois harrastuksista menkkojen takia. Etenkin kun kyse on lapsen harrastuksesta, ja poissaolokertoja tulee varmaan muutenkin ihan tarpeeksi flunssien ym. takia.
Taidan rohjentua tampaxien kanssa uimaan. Tosiaan kyse on lapsen naperouinnista, eikä haluais olla sen takia pois joka kk. Kuukuppiakin olen harkinnut jossain vaiheessa, kun satuin kerran eksymään sellaisille nettisivuille.
Kiitos !
Tosin tämä meneminen ihmisten välillä taitaa riippua kuukautisten runsaudesta. Itsellä on niin runsaat, että ei ole mitään takuuta minkään pitävyydestä. Ei ole sitten kivaa ollaa altaassa ja jättää vanaa jälkeensä.
Joten minulta jää uimiset niiden kolmen runsaamman vuotopäivän aikana väliin. Minulla ei noita vuotoja pidä tampoonit eikä kupit.
kyl mulla oli kuukuppi täynnä vettä kun kerran kylpylässä kokeilin...
Väljät paikat ehkä..
Kuukuppia enkä tampooneja käytä uidessa. Antaa sinne vaan veteen verien huuhtoutua.
Se jolla oli kuppi täynnä vettä; kuppi ei varmaankaan ole ollut paikallaan oikein, koska jos se on oikein, ei sinne VOI mennä vettä...
Yök!!!