Kaverini vaimo sai kaverini itsemurhan partaalle
Kaverini vaimo halusi asumuseron, että he saavat asiat kuntoon ja voivat vahvistaa avioliittoa. Kahden viikon jälkeen kun kaveri muutti pois niin tekstiviestillä tuli ilmoitus, että avioero otetaan. Kaverini masentui täysin ja alkoi päihteettömän pitkän jakson jälkeen juomaan alkoholia ja polttamaan tupakkaa. Kävin kaverini luona ja hänen asunto oli kuin pommi. Kaljaa pitkin asuntoa, tumppeja pitkin asuntoa ja makasi omassa virtsassa lattialla. Hyvään kuntoon sai vaimonsa. Mies pääsi elämässä hienosti eteenpäin. Sai apua ja oli muuttuva mies kunnes yksi ihminen voi tämän kaiken vetää pöntöstä alas ja pilata toisen elämä
Kommentit (118)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ymmärsinkö oikein, että kaverisi aikoo siis myös hylätä lapsensa kostoksi vaimolle? Mies suostuu olemaan isä vain, jos vaimo (nykyään ex-vaimo) tanssii hänen pillinsä mukaan eli suostuu jatkamaan liitossa?
Todella julma mies.
Eihän kaveri häntä halua hylätä. Vaimo teki päätökset.
Mitäpä jos myöntäisit jo, että tässä on kyse sinusta itsestäsi, eikä mistään kaverista. Ja sinulle sanon nyt, että nosta nyt itsesi sieltä itsesäälin suosta, ryhdistäydy ja ala käyttäytyä niin kuin isän kuuluu!
Vierailija wrote:
Ikävä kyllä näitä 5 v. tasolle jääneitä mt-ongelmaisia, juoppoja jne. riittää, jotka aina odottavat, että joku muu aina järjestää heidän elämänsä, tukee, auttaa ja nostaa aina jaloilleen. Sitten kun puoliso (yleensä vaimo) ei enää jaksa, alkaa se jumalaton syyllistäminen ja manipulointi. Pahinta on tuo itsemurhalla uhkailu.
Uskoin itsekin siihen uhkailuun 16 vuotta, kunnes olin itse niin poikki ja rikki miehen riehumisen ja mt-oireilun vuoksi, etten jaksanut enää päivääkään. No, tottahan se oli vain sitä manilointia ja uhkailua, eli mies ei tehnyt itsemurhaa, vaan kävi mun lähdettyä seuraavana iltana iskemässä veljeni tyttöystävän.
Pääasia, että pääsin sitä manipuloijaa karkuun ja elän nyt onnellisena.
Hyvä muistutus siitä, että yleensä itsemurhaan päätyvät ne, ketkä eivät siitä huutele. Lähtevät kaikessa hiljaisuudessa.
Mitä enemmän mesoaa siitä ääneen, sen enemmän se on valetta. Vertaa pariskunnan somehehkutukseen siitä, miten IHANA ja MAHTAVA suhde heillä on, kun kulisseissa ollaan eron partaalla.
Ei itselleen itsestäänselviä asioita, oli se sitten aikomus lähteä tai elo rauhallisessa suhteessa, erikseen kuulutella kirkossa.
Vierailija wrote:
Pitäisi varmaan miettiä kaverin kanssa miten krävätä turhat terapia rahat tulevalta ex vaimolta ja elareita turha odottaa. Kaverini sanoi olevansa vain 24h isä ei silloin tällöin isä. Harmi lapsen puolesta kun äiti päättää näin asiat.
Aikoo siis unohtaa lapsensa kostona ex-vaimolle? Kerran elämänasenne on tuo, niin en ihmettele vaimon päätöstä.
Mun eksä syytti aikanaan eksäänsä vieraannuttajaksi. Olivat eronneet psri vuotta ennenku tavattiin, tyttönsä oli silloin seitsemän. Minä olin miehen puolesta loukkaantunut ja tsemppasin sitä 10 vuotta ja käytin valtavasti energiaani tähän asiaan. Oli sovitteluita yms. Nyt mekin olemme eronneet. Ei ole nähnyt edellisen liiton tytärtään kertaakaan eromme jälkeen ja vaikka minä olen ollut tiukkana että poikaansa tapaa niin arvaatteko mitä? Mäkin olen kuulemma samanlainen vieraannuttaja kun se ex-vaimo. Mikä vitsi. Ja mieheksi kehtaa itseään sanoa. Varokaa näitä "ex on narsisti ja vieraannuttaja" miehiä, osaavat manipuloida ja itkeä krotiilin kyyneliä kun tarvitsee.
Miesten pitäisi hakea jo ennen deittailua apua läheisriippuvuuteen. Nimenomaan riippuvuuden takia siedetään taloudellista,henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Jos tällä hetkellä olet tollasessa suhteessa => poistu siitä. Poistumisen jälkeen jätät rikosilmoituksen, etkä huoli uutta kunnes terapeuttisi sanoo että olisit vihdoin valmis kokeilemaan deittailua. Deittailun aikana puhu terapeutille avoimesti. Kuten olet varmaankin kuullut mahdollinen läheisyysriippuvuus ei tarkoita elinikäistä selibaattia,MUTTA(!) tarviit osaavan ihmisen katsomaan perääsi. Itsehoito-oppaita suositellaan vakaassa tilassa oleville.Akuuttitapausten tulisi päästä avunpiiriin. https://www.betterhelp.com/get-started/?skip_redirect_question=1 (40-90e/kk) JA tyystin varattomille audible triali: https://www.amazon.com/s?k=codependency&crid=1HB01A949W4TJ&sprefix=code…
Käske kaverin pitää itsestään kiinni. Hän on vastuussa itsestään, riippumatta siitä millainen esim vaimo on.
Eikös sellaisia AA- kerhoja tai päihdeklinikoita ole olemassa. Kyllä hän tuosta vielä nousee.
Ehkä vaimo oli huono valinta, ehkä ei rakastanutkaan, me emme tiedä.
Tekstarilla jättäminen nyt on, no...kaikkihan me tiedämme sen olevan alhaista, ellei ole väkivallan uhkaa.
Sitten jonkun pitää siivota siellä. Ja auttaa että saa ruokaa, laskut maksettua jne. Hänellä on ilmeisesti alkoholiongelma? Ja erokriisi tai suru. Onko siihen keskustelijaa. Harmi ettei kumppani sanonut suoraan tai nätisti, kun piti erota. Jos ei ole kokenut eroaja tai tilanne yllättää, se voi olla tuskallista.
Vierailija wrote:
Eikös sellaisia AA- kerhoja tai päihdeklinikoita ole olemassa. Kyllä hän tuosta vielä nousee.
Ehkä vaimo oli huono valinta, ehkä ei rakastanutkaan, me emme tiedä.
Tekstarilla jättäminen nyt on, no...kaikkihan me tiedämme sen olevan alhaista, ellei ole väkivallan uhkaa.
Eiköhän väkivallan uhka ollut olemassa, kun kostoksi erosta mies hylkäsi oman lapsensa (järkyttävää henkistä väkivaltaa niin lasta kuin ex-vaimoa kohtaan). Turha omaa terveyttään riskeerata, ettei mulkulle tule paha mieli.
Vierailija wrote:
Sitten jonkun pitää siivota siellä. Ja auttaa että saa ruokaa, laskut maksettua jne. Hänellä on ilmeisesti alkoholiongelma? Ja erokriisi tai suru. Onko siihen keskustelijaa. Harmi ettei kumppani sanonut suoraan tai nätisti, kun piti erota. Jos ei ole kokenut eroaja tai tilanne yllättää, se voi olla tuskallista.
Ap:han mielellään auttaa :D Tai, mitä jos mies ihan itse siivoisi ja hoitaisi asiansa kuntoon. Oisko mitään ottaa kerrankin vastuu itse itsestään? Ex-vaimohan hoitaa oman erotuskansa ohella yhteisen lapsenkin, joten mies saa keskittyä vain ja pelkästään itseensä.
Jaa, sen vaimonko olisi pitänyt pilata oma elämänsä roikkumalla parisuhteessa jossa ei halua olla? Mielestäsi on ok että naisen elämä menee pilalle?
Sinä voit itse alkaa tämän kaverisi vaimoksi.
Tossa tilanteessa pitäisi osata ottaa ilo irti ja naapurin 17v instabeibe kainaloon ja menoks.
Mieslasten aatelia, totaalinen jaska jättää oman lapsensa.
Vierailija wrote:
Tossa tilanteessa pitäisi osata ottaa ilo irti ja naapurin 17v instabeibe kainaloon ja menoks.
Keski-ikäisistä omassa oksennuksessa makaavista alkoholisteistahan instabeibet innostuu :D
Miten olisi tehdastuore pumpattava barbara?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta jäädä sellaiseen suhteeseen missä ei koe olevansa onnellinen ja tasapainoinen ja jossa jatkuva milloin minkäkin asian murehtiminen ja stressaaminen on läsnä 24/7vja uhrata omaa ainutkertaista elämäänsä. Ei edes sillä verukkeella että toinen ei eroa kestäisi ja se näkyisi sitten milloin milläkin tavalla. Jokainen on itse vastuussa omista valinnoistaan ja elämästään eikä omasta rikkonaisuudestakaan ole oikeutta ketään syyllistää koska itse ratkeaa juomaan tmv.
Eli aivan sama vaikka olisi tappanut itsensä? Siinä olisi jäänyt lapsi ilman isää. Mitä? Olisiko äiti sanonut sitten lapselle? "Hän vain tappio itsensä ihan ilman mitään syytä" AP.
Todennäköisesti lapsi on jo ilman isää. Ei sillä tavalla käyttäytyvä ihminen ole mikään isä, lapsen on parempi olla ilman isää kuin joutua kuuntelemaan syyllistämistä tai uhkailuja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta jäädä sellaiseen suhteeseen missä ei koe olevansa onnellinen ja tasapainoinen ja jossa jatkuva milloin minkäkin asian murehtiminen ja stressaaminen on läsnä 24/7vja uhrata omaa ainutkertaista elämäänsä. Ei edes sillä verukkeella että toinen ei eroa kestäisi ja se näkyisi sitten milloin milläkin tavalla. Jokainen on itse vastuussa omista valinnoistaan ja elämästään eikä omasta rikkonaisuudestakaan ole oikeutta ketään syyllistää koska itse ratkeaa juomaan tmv.
Eli aivan sama vaikka olisi tappanut itsensä? Siinä olisi jäänyt lapsi ilman isää. Mitä? Olisiko äiti sanonut sitten lapselle? "Hän vain tappio itsensä ihan ilman mitään syytä" AP.
Todennäköisesti lapsi on jo ilman isää. Ei sillä tavalla käyttäytyvä ihminen ole mikään isä, lapsen
Jos elämänhallntaongelmainen alkoholisti tappaa itsensä, eihän se millään lailla ole exän syy. Voi vaan sanoa, että isä oli sairas eikä jaksanut elää.
Miten niin se vaimo sai tuon aikaan? Vaimohan oli jo pois kuviosta kun mies ihan itse ryyppääsi ja röökäsi.