Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keskimääräistä älykkämpiä,

Vierailija
30.12.2006 |

jotka kuitenkaan eivät ole hankkineet älykkyyttään vastaavaa koulutusta? Eli älliä riittäisi, mutta ei intohimoa kouluttautua esim. akateemisesti. Hiukan tietyllä lailla harmittaakin, ettei tullut valittua akateemista uraa, sillä niin moni dorka siellä tuntuu posottavan uralla eteenpäin. Eli ei siihenkään aina hirveästi vaadita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa hellittää enkä osaa laittaa aivoja narikkaan.

Puhun vierasta kieltä ja olen muukalainen omieni keskellä.

Edes mieheni ei aina ymmärrä minua.

Äly tuo yksinäisyyden ja suuren vastuun.

Vierailija
22/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun olette täällä aaaveella kaikki muutkin :D

Täällä minä istun perse leviten kotona lasten kanssa. Ja nautin siitä. Siis kotonaolosta nautin, perseen leviämisestä en niinkään.

Mitä sillä älyllä elämässä saa? Saako jotain sellaista mitä paitsi jään täällä kotona?

Pimpelipom vain teillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo älykkyyden tuoma tuska vaan saa ihmisen melko helposti lukemaan tällaista threadia.

Itse olen havainnut samat oireet kuin tuo 5,12,15.

Tieto lisää tuskaa. On se vaan niin totta.

Tietoa on monenlaista, kuten tuskaakin. Itseäni eniten ärsyttää ihmiset, jotka eivät ymmärrä ympäröivää maailmaa tai tapaamiaan ihmisiä:

Duunissa minua ärsyttää, että isoimmatkaan johtajat eivät ymmärrä, mistä on oikeasti kysymys.

Neuvotteluissa ärsyttää, kun ihmiset eivät ymmärrä toisiaan ja kaikkea ei itse kehtaa vääntää rautalangasta eri osapuolille... tyyliin " hän tarkoitti, että..."

Ja kotona menee 7/8 huumorista ohi ja pahimmillaan 6/7 otetaan vielä vittuiluna...

Pitäis perustaa joku Lounge, minne ei pääsisi ihan kuka tahansa. 150+ ja jonkinlainen tunneälykäsitys siihen päälle.

Olisi kiva tavata sellaisia ihmisiä.

Vierailija
24/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aina haaveilin lobotomiasta, olisi niin ihanan helppoa vain porskutella menemään. Niinkuin muutkin.

Sitten sain huonosti nukkuvia lapsia, eikä minulla enää ole eksistentiaalisia ongelmia lainkaan! Huraa. Jos jaksaa ajatella jotain, niin selviytymistä aina päivä kerrallaan, aamusta iltaan. Helppoa ja mukavaa :)

Lisäksi maailmantuskaan tuo helpotusta ikä.

Ennen ärsytti muitten tekemiset ja tekemättä jättämiset - varsinkin kun tiesi itse osaavansa ja tietävänsä paljonpaljon paremmin. Enää ei jaksa tuhlata itseään moiseen, ei edes moisien ajatteluun. Liekö sitten dementia nurkan takana, en tiedä. Enkä välitä :)

Ilmoita sitten, kun älykköyhteisö on valmis.

Ystävällisin terveisin,

26

Vierailija
25/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi kyllä hakea vielä yliopistoonkin, kunhan saan toisen vuoden AMK:ta tehdyksi. Tukisi hienosti suunnittelemaani uraa.

Vierailija
26/28 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus ei ole tässä nyt mitenkään haukkua tai väheksyä (teitä?) ei niin älykkäitä korkeasti koulutettuja. Halusin vain virittää aiheesta jutustelua mielestään älykkäiden kesken, jotka eivät ole korkeasti koulutettuja. Tarkoitus oli lähinnä jakaa tuntemuksia jne. Toki tiedämme, että kaikilla on mahdollisuus kouluttautua vaikka vieläkin niin halutessaan, ainakin jollekin alalle. Terveisin ap

Vierailija
27/28 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erikoiseksi vaikka en ulkoiseti mitenkään " massata" poikkeakkaan. Ajettelen asioita niin paljon ja monelta eri kannalta että se vaikeuttaa elämää. Muut eivät useinkaan ymmärrä minua ja minun aivoituksiani jos niitä yritän heille kertoa. Monet tuttavistani pitävät minua " outona lintuna" ja vähän pahansisuisena, koska kiihdyn helposti, jos koen, että minua ei ymmärretä. En siis pyri ketään saamaan olemaan samaa mieltä kanssani, vaan haluan, että he ymmärtävät minun näkökantani.

T:5,12,15 (oliko vielä?)

Vierailija
28/28 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi