Erikoisin etunimi, johon olet viime aikoina törmännyt?
Kommentit (80)
Ja kyllä kai alkaa erikoisia nimiä vilistä, kun maahanmuuttajien määrä lisääntyy ja kun he lisääntyvät vauhdilla tänne päästyään.
Syynä lie Merja Otavan tyttökirja " Priska" , joka on aivan ihana teos.
Indy / Indi. Ei hullumpi, mutta kummallakin tavalla aika harvinainen
Perheen muillakin lapsille oli erikoisemmat nimet, mutta niitä en enään muista... terkkuja äidille jos tunnistaa itsensä :-)
Aleta ja Aalto myös sisarukset
Aneri ja Pirina, muuten vain tuttuja
Jelmiina, asuu naapurissa
hauska nimi pienellä pojalla.
Tämä PiiSami on kyllä aivan huippu :)
Vaan olis kyllä siistiä jos oma etunimi olis pii, sen vois lyhentää piin merkillä ;)
Vierailija:
Lisäksi yksi aikuinen Sami, joka otti itse etunimekseen Pii. Eli Pii Sami :)Tämä nyt ei varsinaisesti liity asiaan, mutta tuli mieleen: itse haluaisin seuraavalle mahd. tytölle nimeksi Lumi. Kerran mietin nimiä huvikseni enemmän, ja keksin että Aura olisi kaunis toinen nimi... vasta hetken päästä valkeni, että ehkä tämä ei olekaan niin kiva yhdistelmä!
Tämä Opri on 25-30 vuotias nainen. Väestörekisterikeskuksen mukaan Opreja on miehiäkin.
Vierailija:
hauska nimi pienellä pojalla.Tämä PiiSami on kyllä aivan huippu :)
Vaan olis kyllä siistiä jos oma etunimi olis pii, sen vois lyhentää piin merkillä ;)Vierailija:
Lisäksi yksi aikuinen Sami, joka otti itse etunimekseen Pii. Eli Pii Sami :)Tämä nyt ei varsinaisesti liity asiaan, mutta tuli mieleen: itse haluaisin seuraavalle mahd. tytölle nimeksi Lumi. Kerran mietin nimiä huvikseni enemmän, ja keksin että Aura olisi kaunis toinen nimi... vasta hetken päästä valkeni, että ehkä tämä ei olekaan niin kiva yhdistelmä!
Jala, kirjotusasusta en ole varma, voi olla myös Yala. On siinä vanhemmat laittaneet jalalla koreasti nimeä miettiessään.