Onko olemassa helppoja tapoja deittailla ilman vaivannäköä?
Olen 27-vuotias mies, joka ei ole koskaan deittailut ja poikuus on tallessa. Nyt olen tutustunut deittikulttuuriin ja tämä vaikuttaa hyvin, hyvin vaikealta ja monimutkaiselta. Ensinnäkin nettideittailu on hankalaa kun pitäisi rekisteröityä palveluihin, keksiä joku hyvä teksit, ottaa hyvän kuvan itsestään ja selata niin paljon. Sitten jos löytyy joku nainen niin pitäisi sopia ajankohtia, pitäisi maksaa kalliita kahveja ja ruoka-annoksia, pitäisi keksiä puheenaiheita, pitäisi sopia lisää tapaamisia jne. Kaiken lisäksi ei voi koskaan tietää tuleeko deitistä mitään, jolloin kaikki on täysin hukkaan heitettyä aikaa/rahaa.
Onko olemassa helppoja tapoja? Tää on nyt liian vaikeaa.
Kommentit (44)
Hämmentävää, kun olet saman ikäinen kuin minä, mutta mulla on parisuhde historiaa noin 11 vuoden ajalta .___. ja mullakin oli ekoissa parisuhteissa ongelmia ja mun parisuhde ja sosiaaliset taidot niiden osalta ei olleet kohdallaan musta... Mutta mulla kuitenkin on tässä ollut 11 vuotta aikaa kehittää niitä taitoja ja kehittyä ihmisenä ja ulkonäössä samalla. Ja nyt oon vuosia ollut hyvässä parisuhteessa mun miehen kanssa ja ollaan asuttu vuosia jo yhdessäkin ja yritetään vauvaa jne.
Opiskelen ja olen kohta valmis, mutta ei siitä ole mitään hyötyä enää. Lisäksi täysin turha tutkinto, jota kdun pahasti.
Ja en ole kirjolla. Osaan kyllä käyttäytyä ihmisten ilmoilla ja tiedän kyllä jos en esim. ole tervetullut seuraan tai jos vastapuoli ei pidä minusta.
ap
Itselleni ei olisi ongelma miehen kokemattomuus mutta ongelmaksi näiden kanssa sitten muodostuu se kun osoittautuvat estyneiksi ja ainut elämän sisältä on pleikkarin peluu ja netissä surffailu ja naiselle ei riitä aikaa kun nuo harrastukset menevät edelle. Muutama tällainen on tullut kohdattua.
Vierailija wrote:
No mutta, tottakai jokaisen naisen unelma on perässävedettävä vetelä lapanen, joka passiivisena makoilee sohvalla ja valittaa miten normaalit asiat on niin hirveän vaivalloisia.
Miksi kukaan valitsisi mennä deiteille sellaisen kanssa, joka osaa panostaa ilman että kokee sitä edes vaivalloiseksi, jolle herrasmiehen elkeen ovat yhtä luontevia kuin hengittäminen, kun saatavilla olisi tuollainen kivireki?
Tottakai on vaivalloista vai luuletko että naisten jutut on miehistä valtavan mielenkiintoisia?
Alat deittailemaan jotain av-mammaa, kuten esim. minua. Keskustelunaiheetkin voi poimia tältä palstalta.
N42
Vierailija wrote:
Hämmentävää, kun olet saman ikäinen kuin minä, mutta mulla on parisuhde historiaa noin 11 vuoden ajalta .___. ja mullakin oli ekoissa parisuhteissa ongelmia ja mun parisuhde ja sosiaaliset taidot niiden osalta ei olleet kohdallaan musta... Mutta mulla kuitenkin on tässä ollut 11 vuotta aikaa kehittää niitä taitoja ja kehittyä ihmisenä ja ulkonäössä samalla. Ja nyt oon vuosia ollut hyvässä parisuhteessa mun miehen kanssa ja ollaan asuttu vuosia jo yhdessäkin ja yritetään vauvaa jne.
Niin hämmentävää,eihän naisten tarvitse kuin odottaa velttona että mies aloittaa suhteen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No mutta, tottakai jokaisen naisen unelma on perässävedettävä vetelä lapanen, joka passiivisena makoilee sohvalla ja valittaa miten normaalit asiat on niin hirveän vaivalloisia.
Miksi kukaan valitsisi mennä deiteille sellaisen kanssa, joka osaa panostaa ilman että kokee sitä edes vaivalloiseksi, jolle herrasmiehen elkeen ovat yhtä luontevia kuin hengittäminen, kun saatavilla olisi tuollainen kivireki?
Tottakai on vaivalloista vai luuletko että naisten jutut on miehistä valtavan mielenkiintoisia?
Siis treffien idea on että selvität sovitko yhteen toisen kanssa. Todellakin kannattaa olla kiinnostunut mahdollisimman paljon kaikesta kyseisessä ihmisestä jonka kanssa on treffeillä. Miten muuten saisit edes selville sovitteko yhteen?
Vierailija wrote:
Hmm oletko ajatellut että suhteessakin pitää "keksiä puheenaiheita ja tekemistä"? Ne vähän niinkuin ovat suhteen pointti; puhua ja tehdä asioita jonkun kanssa. Miksi haluat suhteeseen jos nämä tuntuvat sinusta negatiivisilta ja vaikeilta asioilta?
Harmi ettei naista voi työntää kaappiin kun ei tarvitse.
Jos pelkkä deittailu tuntuu näin työläältä, en usko että ap on valmis parisuhteen vaatimaan vaivannäköön. Nainen kun ei ole vain aivoton pilluteline.
Mihin me naiset ollaan kyllästyneitä? Toivotte edustusrouvaa 0e/kk. Turha vedota m.vihaan. lukekaa niitä omin käsin luotuja profiileita. Vain vajaajärkinen nainen suostuu halvaksi rouvaksi. Mikäli haluatte tasa-arvoisia naisia,siirtykää Ruotsiin,Norjaan tai Tanskaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos naisten jutut eivät kiinnosta, miksi ihmeessä haluaisit parisuhteen naisen kanssa? Jos haluat ainoastaan seksiä, on oikeasti helpompi ja kaikille osapuolille parempi hakea sitä ammattilaisilta.
Onhan se verrattavissa uhkapelailuun. Paljon pitäisi antaa, mutta voitkin menettää kaiken.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Etkö ole ikinä nähnyt naista muualla kuin treffipalvelun kuvassa? Siis esim. koulussa, töissä, baarissa tai kaverien illanvietoissa?
Epäilen kyllä ap:ta provoksi. Miten voi olla sosiaalinen elämä noin huonolla tolalla? Ymmärrän, ettei tindereihin huvita aikaansa tuhlata, mutta suurin ongelma tuossa on se, ettei niitä potentiaalisia kumppaneita tapaa missään muualla. Ja ap esittää ongelmansa siten, että sain käsityksen, että hän todella ajattelee netin olevan ainoa paikka, missä tavata naisia.
En ajattele, että kaikki olisi netissä, mutta enpä ole koskaan edes uskaltanut lähestyä naisia esim. baareissa. Eikä kukaan ole edes minua lähestynytkään. Kaveripiirini (pieni) ei ole myöskään kovin sosiaalinen niin eipä se auta.
ap
Sun kannattais ihan ensimmäiseksi hankkia sosiaalinen elämä, niin näet edes millaisia naiset ovat, miten toimimme ja mitä odotamme. Lisäksi näkisit ja kuulisit naisten välisiä eroavaisuuksia, niin et muutu inceliksi joka yleistää kaikki naiset ensimmäisen tapaamansa gold diggerin kaltaisiksi.
Eikö kaveripiirisi oikeasti koskaan istu iltaa porukassa, jossa on miehiä, naisia ja sinkkuja tietysti? Kuulostatte kyllä nörteiltä ihan viimeisen päälle. Ei nyt oikein hyvältä näytä. Tulee vähän olo kuin pitäisi opettaa korkeakirjallisuutta ihmiselle, joka ei ole ikinä lukenut edes Aku Ankkaa :(
Voihan se olla,että olen toivoton tapaus
ap
Vierailija wrote:
Voihan se olla,että olen toivoton tapaus
ap
En tarkoittanut pahaa. Voit kyllä oppia, kovin vanhahan et vielä ole. Tai sitten löydät nörttitytön :)
Naisten kanssa pelehtiminen vie hirveesti aikaa ja vaivaa. Siihen kun lähtee mukaan niin eipä sitä oikein muuta kerkee enää edes tekemään. Harrastukset kärsii ja tulee kaikkea muutakin harmia. Oman ajankäyttö on kohta ihan nollissa kun ne keksii aina kaikenlaisia. Sitä ei usko n...kerikään mikä helvetin haloo nousee kaikista pikku ja jonnin joutavista asioista. Sotkevat ja mylläävät kämpän aina uuteen uskoon ja kantavat kaikkea joutavaa krääsää sisään. Joo, oon ollut parikin kertaa naimisissa että kyllä minä tiiän. Ei ne niin ihmeellisiä otuksia ole että niitä kannattaa lähteä ihan varta vasten etsimään. Kaikki näyttää aina alussa niin hienolta, ruusuiselta ja täydelliseltä, mutta viimeistään vuoden päästä sua alkaa jo v..tuttamaan koko homma.
Vinkki AP:lle.
Treffi-ilmoitus saa olla ihan sinun näköisesi. Itsellesihän sinä puolisoa etsit! On ihan ok käyttää vaikka ranskalaisia viivoja tai kertoa, että haluaisit aluksi lähteä vaikka kävelytreffeille. Kirjoituksesi perusteella kuulostat olevan autismin kirjoilla. Voisit ehkä perehtyä asiaan, jos se auttaisi ymmärtämään sosiaalista ahdistuneisuutta.
Vierailija wrote:
Alat deittailemaan jotain av-mammaa, kuten esim. minua. Keskustelunaiheetkin voi poimia tältä palstalta.
N42
Muuten hyvä, mutta olet noin 20 vuotta liian vanha.
Herää kysymys miten ap haluaisi deittailla ja miksi?
En ajattele, että kaikki olisi netissä, mutta enpä ole koskaan edes uskaltanut lähestyä naisia esim. baareissa. Eikä kukaan ole edes minua lähestynytkään. Kaveripiirini (pieni) ei ole myöskään kovin sosiaalinen niin eipä se auta.
ap