Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa helppoja tapoja deittailla ilman vaivannäköä?

Vierailija
31.10.2023 |

Olen 27-vuotias mies, joka ei ole koskaan deittailut ja poikuus on tallessa. Nyt olen tutustunut deittikulttuuriin ja tämä vaikuttaa hyvin, hyvin vaikealta ja monimutkaiselta. Ensinnäkin nettideittailu on hankalaa kun pitäisi rekisteröityä palveluihin, keksiä joku hyvä teksit, ottaa hyvän kuvan itsestään ja selata niin paljon. Sitten jos löytyy joku nainen niin pitäisi sopia ajankohtia, pitäisi maksaa kalliita kahveja ja ruoka-annoksia, pitäisi keksiä puheenaiheita, pitäisi sopia lisää tapaamisia jne. Kaiken lisäksi ei voi koskaan tietää tuleeko deitistä mitään, jolloin kaikki on täysin hukkaan heitettyä aikaa/rahaa. 

Onko olemassa helppoja tapoja? Tää on nyt liian vaikeaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi deittailun (eli lisääntymään pääsemisen) tulisi edes olla helppoa? Siinä karsitaan jyvät akanoista, ja osa jää väistämättä rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
42/44 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut naiset lukekaa ajatuksella tämä aloitus. Juuri tän kaltaisista miehistä täytyy varoittaa muitakin naisia. Nämä on niitä ketkä kippaa kaiken puolisonsa harteille alkaen mielenterveydestä päättyen laskuihin. Et huoli halpaa roskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan se verrattavissa uhkapelailuun. Paljon pitäisi antaa, mutta voitkin menettää kaiken.

The Score bar Tallinna. Esiintyjää voi pyytää hotellille. Saat varmasti otettua tätä reissua varten vippiä tai säästettyä.

Vierailija
44/44 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin treffeillä. Tapasimme hiekkakentällä, johon sai auton parkkiin. Kävimme kävelyllä. Mies joutui toki kuluttamaan bensaa treffipaikalle, mutta en kovin kalliina deittailuna pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän