Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
s-e-i-j-a on tullut takaisin!!!
Kommentit (6)
kävi pikaisesti kunnes taas hävisi...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanaa, että olet palannut. Sinusta ei ole pitkään aikaan kuulunutkaan mitään.
Olen nähnyt vasta pari hänen tekstiään.
S-e-i-j-a-lla on voimakkaat mielipiteet, muttei mitään teinihömppää. Mulle on jäänyt mielikuva lämpimästä ihmisestä, joka on kiinnostunut muista kulttuureista ja ihmisoikeuksista. Olemme saaneet kuulla myös S-e-i-j-a-n kirjeseurustelusta. S-e-i-j-a on oma itsensä eikä esitä muuta.
Alue: Aihe vapaa
Olen ollut pitkään poissa tältä palstalta.