Jäin sairauslomalle työpaikkakiusaamisen takia ja töihin palattuani vastassa oli entistä ilkeämmät työkaverit
Kommentit (54)
Kyllä ne varmaan veetuilevat siksi kun ovat joutuneet tekemään sinunkin työt sairaslomasi aikana. Mutta minunkin neuvo on että vaihda työpaikkaa.
Ikävä tilanne. Vaihtamalla saattaa parantua. Eikö esimies tee asialle mitään? Vai onko yksi kiusaajista?
Takaisin saikulle ap! Mene uudestaan lääkäriin. Älä mene takaisin tuonne enää.
Etsi uusi työpaikka. Toivon että lääkärisi on ymmärtäväinen ja saisit pysyä saikulla kunnes uusi työpaikka löytyy.
Toivon että asia järjestyy. Voimia ja kaikkea hyvää Sinulle!
Vierailija wrote:
Etsi uusi työpaikka. Toivon että lääkärisi on ymmärtäväinen ja saisit pysyä saikulla kunnes uusi työpaikka löytyy.
Miksi päästää työhaluton ihminen sairaslomalle?
Jos ei saa potkuja, niin ei kun eroamaan työpaikasta josta ei pidä.
Koeta nyt herran tähden pitää puolesi tai jos et pysty, jätä kettuilut huomioimatta. Johan noi sun "kiusaajat" ovat saaneet erävoiton, kun heidän takiaan olet jäänyt kotiin märisemään. Et muuten viittis kertoa ihan esimerkkien kautta, miten sua sitten on rääkätty?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi päästää työhaluton ihminen sairaslomalle?
Jos ei saa potkuja, niin ei kun eroamaan työpaikasta josta ei pidä.
Miten niin työhaluton? Ap, ta kiusataan työpaikalla, et taida ymmärtää miten vakavasta asiasta on kyse. Ehkäpä olet itsekin kiusaajatyyppiä.
Olet varmaan lähihoitaja?
Se on pahin ala.
Sairausloman aikana hankitaan tai yritetään hankkia toinen työpaikka etenkin jos saikulle on jääty oikeasti kiusaamisen takia mutta niin lienet tehnytkin.
Tänne vaan yhteystietoja jotenkin anonyymisti. Tässäkin ketjussa monta, jotka haluavat sinut työtoverikseen.
Työpaikkakiusaajat ovat syvältä. Ymmärtääköhän ne miten paljon kiusaaminen heikentää yrityksen taloutta. Sen se tekee kun pelataan pelejä, juorutaan, juonitaan työn tekemisen sijaan ja Saikut päälle.
Minkälaista se työpaikkakiusaaminen oilein on? Minua koulukiusattiin, eli esim. mun pyyhekumi katkaistiin, käsityötunnilla minua pistettiin neulalla, jätettiin kutsumatta synttäreille ym.
En ole koskaan kokenut työpaikkakiusaamista, miten se ilmenee? Minä olisin vaan tyytyväinen jos minua ei kutsuttaisi työporukan vapaa-ajan rientoihin kun en niihin halua osallistua. Eikä haittaisi yhtään jos kahvipöydässäkin saisin istua yksikseen, introvertti kun olen.
Vierailija wrote:
Koeta nyt herran tähden pitää puolesi tai jos et pysty, jätä kettuilut huomioimatta. Johan noi sun "kiusaajat" ovat saaneet erävoiton, kun heidän takiaan olet jäänyt kotiin märisemään. Et muuten viittis kertoa ihan esimerkkien kautta, miten sua sitten on rääkätty?
Alistamista, häpäisyä, simputtamista, maineen mustamaalamista jopa töiden ulkopuolella, syyttelyä ja esimiehelle kantelua. Tämä on todellista kärsimystä, kuuna päivänä en aiemmin ole kiusatuksi joutunut edes koulussa.... 😭
Sairausloma ei ratkaise asiaa. Keskustelua esimiehen kanssa ja jos asia ei ratkea, niin ota lopputili. Terveyttään ei kannata työpaikan takia uhrata.
Ihan idioottimaisia nämä "etsi uusi työpaikka" vastaukset- ihan niinkuin ap ei varmaan vaihtaisi heti duunia jos se olisi vaihtoehto.
Kerää todisteita pidä teoista kirjaa ja nauhoita puhelimella keskutelut. Vie kuukauden päästä Aville juttu.
Vierailija wrote:
Kerää todisteita pidä teoista kirjaa ja nauhoita puhelimella keskutelut. Vie kuukauden päästä Aville juttu.
Mitä avi sille voi tehdä?
Vierailija wrote:
Olet varmaan lähihoitaja?
Se on pahin ala.
Kirkko vielä pahempi
Jotkut jatkaa kiusaamista vapaa ajalla
Oon pahoillani sun puolesta. Vaihda työpaikkaa