Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää hakea paikkoja, joihin osaaminen ei riitä

Vierailija
31.10.2023 |

En tiedä miksi, paljonhan näitä varmasti tulee työnantajille, mutta siltikin. Aivan kuin en ymmärtäisi, mihin omat rahkeet riittävät ☹️.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten haet työpaikkoja, joihin et ole kykenevä?0nko näin tehtävä vai mikä on syynä?

Vierailija
2/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hae niitä mihin osaaminen riittää.? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ tekijäänsä opettaa 💕 Olen hakenut töihin joihin en omista minkäänlaista pätevyyttä, niitä sopivia kun ei ole tarjolla eikä koulutukseenkaan pääse.

Vierailija
4/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita presidentiksikin hakijoita, vaikka alastonkuvia ei vielä ole näyttäneet. Ihan on mutu tuntumalta, jos yleensä haluaakaan äänestää. 

Vierailija
5/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista aloittaa.. te-keskus kehoitti minua hakemaan.... jolloin vastaanottaja tietää pakkohausta. 

Vierailija
6/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikset hae niitä mihin osaaminen riittää.? 

Joillakin ei ole osaamista lainkaan, mutta silti pitää työpaikkaa hakea. Nykyään ei ole matalan osaamisen ihmisille eikä osaamattomille juurikaan työpaikkoja - varsinkaan sellaisia, joilla tulee toimeen. Pitää olla koulutusta, osaamista ja kokemusta. Nuo kun puuttuu niin vaikeaa on. Varsinkin jos ikää on yli 40.

Vierailija
7/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä uusi aktiivimalli, pitää hakea, vaikka ei rahkeet riitä. Minulla oli tapana kertoa jo heti alussa että kyseessä on TE-toimiston määräys, jotta ei tarvitse työnantajan lukea pitemmälle.

Vierailija
8/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei enää häiritse tehdä ns haistapeehakemuksia. Olen (keikka)töissä, mutta noita pitää väkästää 4/kk, koska en todellakaan anna työssäoloehdon täyttyä.

Vierailija
9/9 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän pääministeriäkään ole hävettänyt. Ja se on sentään täysin epäpätevä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi