Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein suhteen alussa tapaatte jos kummallakin on lapsia?

Vierailija
30.10.2023 |

??

Mies sanoi että tuntuu tosi hyvältä, mutta jotenkin käytös ei ehkä ole sen suhteen linjassa. Joten kysyn.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu aika lailla alusta asti yhdessä lapsivapaat viikot. Meillä ne sattumalta osui yksiin ilman mitään fiksauksia kummassakaan päässä. 

Tää tosin on rakkaussuhde mitä isommissa määrin. 

Vierailija
2/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden isukin kanssa seurustelin mutta ei siitä tullut mitään. Mies oli niin paljon kiinni lapsissaan. Mun lapsi oli slloin teini. Ei enää ikinä miestä jolla on alaikäiksiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yhden isukin kanssa seurustelin mutta ei siitä tullut mitään. Mies oli niin paljon kiinni lapsissaan. Mun lapsi oli slloin teini. Ei enää ikinä miestä jolla on alaikäiksiä lapsia.

Hieman samanlainen tilanne, itselläni on yksi teini, miehellä useampi lapsi.

Hänelle kerran viikossa on hyvä tapaamisväli. Sanoi että viikollakin onnistuu, mutta en tiedä käytännössä.

Vierailija
5/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi alkuun tavattiin aina minun lapsivapailla viikoilla. Miehen lapset olivat vain viikonloppuna. Käytännössä minä olin vuoroviikkotyttöystävä, eli asuin miehen luona joka toisen viikon ja omien lasteni kanssa omassa kotona joka toisen viikon.

Vierailija
6/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oltiin joka toinen viikonloppu yhdessä ja pidettiin muuten tiiviisti yhteyttä, korona ja etätyöt mahdollisti sen että nykyään pitkälti asutaan joka toinen viikko yhdessä. Mies sai lapsivapaat aikanaan tosi nopeasti synkattua yhteisiksi. Harvakseltaan tavataan myös niin että lapsetkin on, käydään vaikka reissussa tms. 

Onko siis ne lapsivapaat sen "omaa aikaa" ja näette maks kerran silloin? Kieltämättä en jaksaisi, vähintään pari vrk/ 2 viikkoa tarvitsee henkisen ja fyysisen läheisyyden ylläpitoon. 

Vierailija
7/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tytär oli jo muuttanut omilleen ja itse olin totaali yh . Mies muutti miltei samantien meille asumaan , koska kaikki tuntui heti niin luontevalta . 

Vierailija
8/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Alussa oltiin joka toinen viikonloppu yhdessä ja pidettiin muuten tiiviisti yhteyttä, korona ja etätyöt mahdollisti sen että nykyään pitkälti asutaan joka toinen viikko yhdessä. Mies sai lapsivapaat aikanaan tosi nopeasti synkattua yhteisiksi. Harvakseltaan tavataan myös niin että lapsetkin on, käydään vaikka reissussa tms. 

Onko siis ne lapsivapaat sen "omaa aikaa" ja näette maks kerran silloin? Kieltämättä en jaksaisi, vähintään pari vrk/ 2 viikkoa tarvitsee henkisen ja fyysisen läheisyyden ylläpitoon. 

Maks kerran viikkoon, tässä on jonkin verran outouksia. Mietin jopa onko mies varattu.

Vierailija
9/9 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up