Itkettää kun korona on taas leviämässä
Ahdistaa käydä kaupassa, kun ihmiset ovat niin itsekkäitä eivätkä enää käytä maskejakaan saati sitten pidä kiinni turvaväleistä. Miten tätä talvea taas jaksaa???
Kommentit (194)
Kaupoissa mummoilla ja papoilla ei oo maskia, hyvin harvalla, asun Hgissä.
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää pientä lämpöä ja se oli siinä. Pikkujuttu.
Ja on ylipainoa, sydämen vajaatoimintaa ja astmaa.
Mulla toinen viikko menossa, eikä räkä lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä, jos suojelisit itseäsi, etkä vaatisi muita suojelemaan itseäsi.
Tätä periaatetta voi noudattaa myös, jos Suomeen hyökätään. Jokainen suojelkoon silloin itseään, koska toisten suojeleminen ei kiinnosta rauhan aikanakaan.
Rinnastatko koronan sotaan? Aika itsekästä, minä-minä-minä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteita on Suomessa liian vähän ja moni jää ilman. Kaikki eivät jaksa matkustaa Ruotsiin tai Viroon niitä hakemaan. Muualta rokotteita saa, täältä ei. Se että suomalaiset kuolee rokotteisiin ei pidä paikkaansa. Koronaan sen sijaan kuollaan kyllä.
Suomen koronakuolleisuus on nyt Euroopan huippua, ja THL on alkanut salailla koronakuolemien määrää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näet kun tästä taudista toivun, enkä oo mummo enkä pappa,
tosin en asu Hgissä.
FFP2 äsken olin ainoa jolla kaupassa maski, kyllä ihmiset sitten on outoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteita on Suomessa liian vähän ja moni jää ilman. Kaikki eivät jaksa matkustaa Ruotsiin tai Viroon niitä hakemaan. Muualta rokotteita saa, täältä ei. Se että suomalaiset kuolee rokotteisiin ei pidä paikkaansa. Koronaan sen sijaan kuollaan kyllä.
Suomen koronakuolleisuus on nyt Euroopan huippua, ja THL on alkanut salailla koronakuolemien määrää.
Höpöhöpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää pientä lämpöä ja se oli siinä. Pikkujuttu.
Ja on ylipainoa, sydämen vajaatoimintaa ja astmaa.
Mulla toinen viikko menossa, eikä räkä lopu.
Vierailija kirjoitti:
FFP2 äsken olin ainoa jolla kaupassa maski, kyllä ihmiset sitten on outoja...
Tai niin, että sinä olet ainoa outo... Onko tullut mieleen?
Miksei pappa varannut aikaa piikille?
Sairastin koronan viime viikolla. Ylimainostettu juttu. Ei edes kuumetta ja muuten olisi ollut parin päivän perusnuha ellei toinen poskiontelo olisi vähän oireillut. Liikuin melkein normaalisti ja lepäilin vain vähän.
Melkein kolme vuotta olen lukenut pelotteluita miten riskiryhmään kuuluvat kuolee siihen. Helpompi kuin influenssa.
Korona leviää ja ihmisiä menehtyy siihen koska ihmiset ei käytä maskeja,ei pidä turvavälejä eikä pese käsiään. Viikossa noin 200 suomalaista menehtyy koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairastin koronan viime viikolla. Ylimainostettu juttu. Ei edes kuumetta ja muuten olisi ollut parin päivän perusnuha ellei toinen poskiontelo olisi vähän oireillut. Liikuin melkein normaalisti ja lepäilin vain vähän.
Melkein kolme vuotta olen lukenut pelotteluita miten riskiryhmään kuuluvat kuolee siihen. Helpompi kuin influenssa.
Mulla ainakin 2 viikkoa sairaslomaa, revi siitä.
Ei jaksa stressata. Viisi piikkiä haettu, influenssapiikki samoin. Lähdin Espanjaan, nautin auringosta ja lämmöstä. Juuri nyt syön hyvää juustoa ja juon erinomaista punaviiniä.
Syyskuussa tullut jo rokotteet rokottajille!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille pitää olla vähintään keskivahva maskisuositus, muuten nolottaa eikä kehtaa, ja niin tauti jatkaa leviämistään. Oli muuten hauska seurata maskikauden alkamista syksyllä 2020. Minä kyllä aloin pitää maskia varhaisessa vaiheessa, mutta kun maskien pito alkoi yleistyä, kotiseutuni muistutti Saudi-Arabiaa: kauppoihin tuli parin viikon ajan pariskuntia naiset naamat peitettyinä, miehet kasvot paljaina. Huvittavaa kaiken kaikkiaan. Olisi pitänyt ottaa kuvia muistoksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä pilkkaa vakavasti sairastuneita, long covidista kärsiviä äläkä koronaan kuolleita ja heidän omaisiaan.
Kannattaa ensin laittaa käsidesiä ja sitten vuorata naama maskeilla ja jääkiekkokypärä vielä varmuudeksi.