Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää kun korona on taas leviämässä

Vierailija
29.10.2023 |

Ahdistaa käydä kaupassa, kun ihmiset ovat niin itsekkäitä eivätkä enää käytä maskejakaan saati sitten pidä kiinni turvaväleistä. Miten tätä talvea taas jaksaa???

Kommentit (194)

Vierailija
1/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos suojelisit itseäsi, etkä vaatisi muita suojelemaan itseäsi.

Vierailija
2/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa minäkään. Ihan peestä koko koronan piru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihalit täältä 🤗.

Kyllä me pärjätään. Aina on pärjätty.

Vierailija
4/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudennen tehosteenkin saa vasta marraskuun puolivälissä! Ärsyttää odottaa siihen asti.

Vierailija
5/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on pilannut elämäni. En ole lähes neljään vuoteen voinut elää normaalisti jatkuvan koronan uhkan takia. Kuulun vieläpä riskiryhmään kakkostyypin diabeetikkona. 

Vierailija
6/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. - Mutta vielä enemmän itseäni kiukuttaa se, että ainakin tällä palstalla kohtaa ihan liian usein heitä, jotka eivät halua edelleenkään ottaa vakavasti koronaa, vaan pitävät sitä vain normaalina ja ohimenevänä pikkuflunnsana tms,

Vierailija
7/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääskää nyt jo asian yli.

Vierailija
8/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei niin paljon kauhistuta korona, koska sen sairastaneena, se oli lievä, mutta nää influenssat ja jotkut ihan perus flunssat on ollu mulle astmaatikkona paljon pahempia. Korona oli mulla lähinnä nuha, mutta tosi helposti flunssat muuten aiheuttaa keuhkoputken tulehduksen ja hengitysvaikeutta.

Vierailija
9/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ymmärrän. - Mutta vielä enemmän itseäni kiukuttaa se, että ainakin tällä palstalla kohtaa ihan liian usein heitä, jotka eivät halua edelleenkään ottaa vakavasti koronaa, vaan pitävät sitä vain normaalina ja ohimenevänä pikkuflunnsana tms,

Tollo, ei edes TESTATA.

Niistä ja yski jos nuha tulee.

Vierailija
10/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät siis flunssaa? 

No, älä poistu kotoa. Kotikin tosin on vaarallinen paikka...

Vierailija
11/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pandemian aikana kehittänyt itselleni lievän bentsoriippuvuuden, sillä pääni ei kestä tätä jatkuvaa pelkoa ja ahdistusta, jonka korona on aiheuttaunut. Hermosto käy koko ajan ylikierroksilla, ja vain rauhoittavat lääkkeet auttavat hetkeksi. Kauhistuttaa se päivä, kun lääkäri ei enää uusi reseptiä.

Vierailija
12/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää pientä lämpöä ja se oli siinä. Pikkujuttu.

Ja on ylipainoa, sydämen vajaatoimintaa ja astmaa.

Vierailija
13/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nuorison pelottelu.

Vierailija
14/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naurattaa kun ihmiset on aivopesty pelkäämään flunssaa 🤣🤣🤡🤡

Ymmärrätkö, että joillekin flunssa voi olla tosi paha ja se pelottaa! Ihan sama oliko se korona vai mikä tahansa, mutta jos on esim. jostain syystä immuunipuolustus heikentynyt tai on paha astma tms., niin mikä tahansa flunssa voi oikeasti olla todella kova tauti ja viedä sairaalahoitoon. 

Vierailija
15/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naurattaa kun ihmiset on aivopesty pelkäämään flunssaa 🤣🤣🤡🤡

Minun vauvani taisteli hengestään rs-viruksen kourissa ja kyllä, minua pelottaa jos toinenkin lapseni saa samanlaisen taudin! Se oli hirveää.

Vierailija
16/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on levinnyt vuodesta 2020 asti tässä maassa. Miksi se nyt alkoi ahdistaa kun se on lieventynyt todella paljon siitä mitä se alkuun oli? Silloin se vähän minuakin ahdisti mutta onneksi se  tosiaan lieveni kuten oikeat asiantuntijat ennustivat.

Vierailija
17/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se nyt. Ja influenssa. Ensimmäiset 3 pvää oli hirveät mutta nyt menossa päivä viisi ja elämä voittaa. 

Vierailija
18/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se harmittaa moniakin. Vuosi on jo edellisestä rokotuksestakin, niin aika vähän on enää immuniteettia jäljellä.

Otan itse maskin käyttöön, ainakin se vähentää viruskuormaa, jos sattuu tartunnan saamaan.

Perheessä on molemmilla vanhemmilla tauti, joka voisi ikävästi pahentua koronatartunnasta.

Vierailija
19/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pelkäät siis flunssaa? 

No, älä poistu kotoa. Kotikin tosin on vaarallinen paikka...

Tiedän mihin viittaat. Kotona ja kodin lähialueella tapahtuu tapaturmia eniten siksi, koska siellä ihmiset viettävät suurimman osan ajastaan.

Vierailija
20/194 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aiheuttaa verisuonitukoksia. Riski on koholla pitkään sairastamisen jälkeen. Vaikuttaa täten myös aivoihin. En sairasta sitä mielellään uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän