Työpaikan kahvitauoilla tapahtuva juoruilu tuntuu pahalta
En uskalla sanoa mitään etten joutuisi silmätikuksi
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Myrkyllinen ilmapiiri vetää mielen matalaksi, vaikka kuinka yrittäisi piiloutua lehden taakse. Asiat kuitenkin kuulee. Voisitko viettää taukojasi muualla tai eri aikaan?
Minä vietin taukoni muualla taukoni, kun kyllästyin kuuntelemaan sitä p*skanjauhantaa joka armas päivä. No, kuinkas kävikään; sain noottia esimieheltä, kun en "ryhmäydy" muiden mukana vaan eristäydyn tauoilla omiin oloihini. Selvä, kiitos ja näkemiin. Päädyin yksinyrittäjäksi, eipä tartte enää kuluttaa aikaa myrkyllisessä ilmapiirissä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ne juorut on ihan tosia ja paskat työntekijät paskoja. Jos siellä on joku huvikseen ilkeilevä niin vaihda työpaikkaa.
Heh, minusta yksi psykopaatti puhui paskaa kaverilleen ja samalla katsoi minua suoraan silmiin. Tämä hetki on jäänyt mieleen, häntä ei vaivannut olenkaan että minä olin paikalla.
Minä joka en ottanut kehenkään mitään turhaa kontaktia vaan tein työni ja lähdin kotiin.
Vois kuvitella että tämmönen tyyppi tekee tätä aina ja on jopa pomojen tiedossa että ei käy ihan täysillä. Tollanen pitäs saada ulos työpaikalta. Ei siten, että tämä hiillostaa muita. Miten edes annatte tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vika yhdessä työntekijässä joka ei sovi joukkoon vai onko vika kaikissa muissa?
Vai yhdessä joka haluaisi olla varmaan ainoa työpaikallaan ja kukaan muu ei sinne sovi. Varsinkaan uudet.
Eli 30 ihmistä saa lähteä, koska yksi ei tule toimeen muiden kanssa. Entä sitten kun uudet työntekijätkään eivät tule tämän yhden kanssa toimeen? Lähtevätkö hekin?
Vierailija kirjoitti:
Levittelen aina päättömiä juoruja kahvitunnilla. Olen myös asentanut nauhoittava microfonin kahvitilan kaapiston päälle ja kuuntelen aina mitä siellä puhutaan jos en ole paikalla.
Toimit laittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vika yhdessä työntekijässä joka ei sovi joukkoon vai onko vika kaikissa muissa?
Vai yhdessä joka haluaisi olla varmaan ainoa työpaikallaan ja kukaan muu ei sinne sovi. Varsinkaan uudet.
Eli 30 ihmistä saa lähteä, koska yksi ei tule toimeen muiden kanssa. Entä sitten kun uudet työntekijätkään eivät tule tämän yhden kanssa toimeen? Lähtevätkö hekin?
Väännä nyt vaan lisää päälaelleen asiaa. Go ahead.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännä nyt vaan lisää päälaelleen asiaa. Go ahead.
Etkö osaa suomea? Olisiko siinä syy mikset pärjää muiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ne juorut on ihan tosia ja paskat työntekijät paskoja. Jos siellä on joku huvikseen ilkeilevä niin vaihda työpaikkaa.
Heh, minusta yksi psykopaatti puhui paskaa kaverilleen ja samalla katsoi minua suoraan silmiin. Tämä hetki on jäänyt mieleen, häntä ei vaivannut olenkaan että minä olin paikalla.
Minä joka en ottanut kehenkään mitään turhaa kontaktia vaan tein työni ja lähdin kotiin.
Vois kuvitella että tämmönen tyyppi tekee tätä aina ja on jopa pomojen tiedossa että ei käy ihan täysillä. Tollanen pitäs saada ulos työpaikalta. Ei siten, että tämä hiillostaa muita. Miten edes annatte tapahtua?
Minä olen ulkopuolinen noissa ympyröissä joten olen helppo kohde. Sama psykopaatti luonnollisesti nuoleskelee autaumuksella pomoja ja kaikkia mahdollisia auktoriteetteja joten olisin yksin tuulimyllyä vastaan.
Olen samaa mieltä, vaikka olisikin eri Mikko. 😅