Mistä löydän miehen?
Laitoin taas, ties monennenko kerran verkot nettiin. Tinder herjasi, että olen käyttäytynyt huonosti tinderissä, sain itsestäni niskasta kiinni ja tein valituksen sinne. Avasin suomi24:n, happypancaken ja facebookdeitin uusilla kuvilla.
Miten muuten voisin löytää miehen? Olen 46-v nainen, pitkä mutta pyöreä oikeista paikoista. Korkeasti koulutettu. Elämän iloinen. Henkisesti vaativassa työssä. Olen nyt niin valmis löytämään todellisen miehen.
Tarvitsisin Tsemppiä.
On niin lähellä, että en laita viestiä entisille hoidoille, mutta yritän pysyä poissa heidän elämästä vaikka he käyneet minun tilillä happypancakessa.
Kommentit (71)
Tuossa iässä sitä luulisi jo järkiintyneen. Syy miksi nuoret naiset panikoi sinkkuudesta johtuu markkinoinnista. Markkinoijat haluaa hedelmällisessä iässä olevien naisten löytävän jonkun,menevän näyttävästi naimisiin ja saavan lapsia. Somenäkyvyys saa muutkin toimimaan samoin eli kuluttamaan rahaa.
Eikö missään ole 45-51v miestä vapaana suhteeseen minun kanssa? Olen oikein naisellinen nainen. Tykäisin puuhastelua kaikkea yhdessä. Minusta saisi uskollisen kumppanin.
Suomi 24 sivulla 31-v kolli yritti lähestyä. Laitoin estoon. Sori vaan en ole puuma.
Ap
Ai että oikein korkeastikoulutettu? Miksi kirjoitus on sitten niin täynnä virheitä?
Meet kirkolle ja kattoo sankarihautoja. Siellä ne miehet on mullissa. Nykyään ole ainoatakaan miestä tarjolla.
Vierailija wrote:
Eikö missään ole 45-51v miestä vapaana suhteeseen minun kanssa? Olen oikein naisellinen nainen. Tykäisin puuhastelua kaikkea yhdessä. Minusta saisi uskollisen kumppanin.
En tiedä miksi, mutta minulle on punainen vaate, jos nainen mainitsee olevansa korkeasti koulutettu profiilissaan. Tärkeämpi tieto olisi mitä hän tekee ja millaiset elämänarvot hänellä on. Oletan siis sinut ap:ksi, joka mainitsi koulutuksestaan. Elämäniloinen on yhdyssana (tämäkin ap:lle).
Vierailija wrote:
Ai että oikein korkeastikoulutettu? Miksi kirjoitus on sitten niin täynnä virheitä?
Korkeasti koulutettu ei ole yhdyssana, korkeakoulutettu on. Yläpeukutin silti, koska aloituksessa oli muita virheitä.
Minä olen korkeasti koulutettu, mutta minulla reppanalla on keskivaikea lukihäiriö. Että siitä johtuu virheet. Että pääsit viisastelemaan. Sydämellä näkee parhaiten!
Ap
Mutta mennään siihen asiaan, miehen etsimiseen.
Miksi korkea koulutus pitäisi piilottaa? Minulla on myös amk-koulutus. Pitäisikö sanoa että olen sairaanhoitaja, sekö kelpaisi?
Ap
Tällä palstalla on miehiä. Eivät kuitenkaan ole todellisia miehiä vaan vauva palstan yksinäisiä ikisinkkuja.
Vierailija wrote:
Eikö kiltti mies vieläkään kelpaa??
Enemmän kuin mitään etsin kilttiä, huumorintajuista jämäkkä miestä!
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Noh, me täällä olemme liian epätoivoisia ja minä liian matalasti koulutettu. Sori siitä.
Ei mut oikeesti. Oot yli 40. Moni on tuossa iässä lähdössä onnettomasta liitosta. Hyvä ihninen kättele itseäsi! Kerta oot pärjänny tähänkin asti ilman,miks et jatkaisi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Meinasitko perustaa perheen?
Ei muuta kuin ahkerasti ravaat siellä treffeillä. Jos treffeille pääseminen on tiukassa, niin sitten panostat hyviin kuviin ja vaikka kuntoiluun, jos tuntuu olevan siitä kiinni.
Miksi oot miesvihaaja.