Miten vietät halloweenia?
Kommentit (361)
En vietä mitenkään - turhaa hössötystä jolla kaupat vain rahastaa.... Minulle ihan sama onko perinne Amerikasta vai Irlannista, olen suomalainen !!
Vierailija kirjoitti:
En vietä mitenkään - turhaa hössötystä jolla kaupat vain rahastaa.... Minulle ihan sama onko perinne Amerikasta vai Irlannista, olen suomalainen !!
Eihän teillä vaan käy amerikkalainen punanuttuinen joulupukki, vaan se suomalainen alkuperäinen?
Halloween on amerikkalaista hapatusta. Ei sovi Suomeen. Vietän pyhäinmiesten päivää ja muistelen edesmenneitä rakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Halloween on amerikkalaista hapatusta. Ei sovi Suomeen. Vietän pyhäinmiesten päivää ja muistelen edesmenneitä rakkaita.
Pyhäinpäivä on ankeaa. Eikä muuten ole suomalaista alkuperää oleva juhlapäivä sekään.
Mitä juhlittavaa pyhäinpäivässä edes on?
Mulla synttärit siinä Halloweenin tienoilla 30 päivä niin olen aina pitänyt niitä ns. "yhteisinä synttäreinä". Pidän hauskaa ja syön hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä juhlittavaa pyhäinpäivässä edes on?
Eikö kuolleita läheisiä voi ajatella joka päivä, miksi pyhäinpäivä olisi mikään erityinen päivä?
Järjetön jenkkilästä tuotu ns. juhla, jossa juhlitaan kuolemaa, luurankoja, haamuja yms. Kaupallista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Järjetön jenkkilästä tuotu ns. juhla, jossa juhlitaan kuolemaa, luurankoja, haamuja yms. Kaupallista paskaa.
Halloween on ihan sitä mitä itse tehty siitä. Eikä ole kyllä jenkkilästä, kaikkea kaupassa olevaa krääsää ei ole pakko ostaa kenenkään.
En vietä Halloweenia, enkä jakele karkkia. Otan Halloweenin ajaksi ovikellon pois.
Vierailija kirjoitti:
Halloween on kelttiläis-irlantilais-skotlantilaista taustaa, olkoonkin että jotkin osat sen juhlinnasta on tehneet kiertotien Suomeen muitakin reittejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan ikivanha kelttiläinen, irlantilainen ja skotlantilainen perinne alkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan ikivanha kelttiläinen, irlantilainen ja skotlantilainen perinne alkujaan.
Katson peiliin silloin tällöin 😁
Huvittavaa miten tosissaan jotkut viettää pyhäinpäivää
Juon Jaloviinaa ka uten ainviikonloppuisin. Vehjettänikin ehkä hipelöin.
olen samaa mieltä,aivan turha krääsäjuhla.Pyhäinpäivä kuuluu Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
olen samaa mieltä,aivan turha krääsäjuhla.Pyhäinpäivä kuuluu Suomeen.
Pyhäinpäivä ei ole mikään juhla
Yksin kotona kituen.