Miten vietÀt halloweenia?
Kommentit (361)
En vietÀ mitenkÀÀn - turhaa hössötystÀ jolla kaupat vain rahastaa.... Minulle ihan sama onko perinne Amerikasta vai Irlannista, olen suomalainen !!
Vierailija kirjoitti:
En vietÀ mitenkÀÀn - turhaa hössötystÀ jolla kaupat vain rahastaa.... Minulle ihan sama onko perinne Amerikasta vai Irlannista, olen suomalainen !!
EihÀn teillÀ vaan kÀy amerikkalainen punanuttuinen joulupukki, vaan se suomalainen alkuperÀinen?
Halloween on amerikkalaista hapatusta. Ei sovi Suomeen. VietÀn pyhÀinmiesten pÀivÀÀ ja muistelen edesmenneitÀ rakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Halloween on amerikkalaista hapatusta. Ei sovi Suomeen. VietÀn pyhÀinmiesten pÀivÀÀ ja muistelen edesmenneitÀ rakkaita.
PyhÀinpÀivÀ on ankeaa. EikÀ muuten ole suomalaista alkuperÀÀ oleva juhlapÀivÀ sekÀÀn.
MitÀ juhlittavaa pyhÀinpÀivÀssÀ edes on?
Mulla synttÀrit siinÀ Halloweenin tienoilla 30 pÀivÀ niin olen aina pitÀnyt niitÀ ns. "yhteisinÀ synttÀreinÀ". PidÀn hauskaa ja syön hyvin!
Vierailija kirjoitti:
MitÀ juhlittavaa pyhÀinpÀivÀssÀ edes on?
Eikö kuolleita lÀheisiÀ voi ajatella joka pÀivÀ, miksi pyhÀinpÀivÀ olisi mikÀÀn erityinen pÀivÀ?
JÀrjetön jenkkilÀstÀ tuotu ns. juhla, jossa juhlitaan kuolemaa, luurankoja, haamuja yms. Kaupallista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
JÀrjetön jenkkilÀstÀ tuotu ns. juhla, jossa juhlitaan kuolemaa, luurankoja, haamuja yms. Kaupallista paskaa.
Halloween on ihan sitÀ mitÀ itse tehty siitÀ. EikÀ ole kyllÀ jenkkilÀstÀ, kaikkea kaupassa olevaa krÀÀsÀÀ ei ole pakko ostaa kenenkÀÀn.
En vietÀ Halloweenia, enkÀ jakele karkkia. Otan Halloweenin ajaksi ovikellon pois.
Vierailija kirjoitti:
Halloween on kelttilÀis-irlantilais-skotlantilaista taustaa, olkoonkin ettÀ jotkin osat sen juhlinnasta on tehneet kiertotien Suomeen muitakin reittejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan ikivanha kelttilÀinen, irlantilainen ja skotlantilainen perinne alkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan ikivanha kelttilÀinen, irlantilainen ja skotlantilainen perinne alkujaan.
Katson peiliin silloin tĂ€llöin đ
Huvittavaa miten tosissaan jotkut viettÀÀ pyhÀinpÀivÀÀ
Juon Jaloviinaa ka uten ainviikonloppuisin. VehjettÀnikin ehkÀ hipelöin.
olen samaa mieltÀ,aivan turha krÀÀsÀjuhla.PyhÀinpÀivÀ kuuluu Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
olen samaa mieltÀ,aivan turha krÀÀsÀjuhla.PyhÀinpÀivÀ kuuluu Suomeen.
PyhÀinpÀivÀ ei ole mikÀÀn juhla
Yksin kotona kituen.